How Malaysians have taken Formula One...

How Malaysians have taken Formula One to their hearts

There are 55 comments on the timestravel.typepad.com story from Mar 23, 2008, titled How Malaysians have taken Formula One to their hearts. In it, timestravel.typepad.com reports that:

OK, it's hardly the frenzy of the Rose & Crown during an England penalty shoot-out, but be in no doubt this crowd of local enthusiasts in a bar near my Penang hotel wouldn't have missed coverage of their home ...

Join the discussion below, or Read more at timestravel.typepad.com.

First Prev
of 3
Next Last

Since: Dec 07

Location hidden

#43 Mar 24, 2008
W_Harris wrote:
<quoted text>
ga tersinggung lhoe, kondisi baik2 aja ... cuman politik sini masih repot ... rasa2 nya pemilu akan datang opposisi bisa menang total kalau bodohwi terus jadi PM .. hehehe..
tu lah.. bodohwi tu dah 'dipukul' rakyat pun masih nggak sedar diri. mungkin dia tunggu dihajar habis2an oleh rakyatnya sendiri.

tapi aku senang, dimana2 absolute majority nggak akan bagus. oposisi nggak perlu menang total di malaysia. kalaupun oposisi menang total, aku ganti jadi pendukung BN sebagai oposisi baru. hehehehhe...
VAT69

Tangerang, Indonesia

#44 Mar 24, 2008
melayu asli wrote:
<quoted text>
bodoh la kau ni. cuba digoogle dulu. alex yoong dari A1 udah naik ke F1. indon dari dulu A1 sampai sekarang tak naik2 lagi. wakakaka..
dia bukannya rakyat china, dia rakyat MALAYSIA. bodoh la kau ni. belajar dulu baru komentar.
Lihat hxxp://yyy.formula1.com/

Wukukui kasihan bodohwi dicuekin ....

Mending urus ban mobil dari pada nyambut pondan ...^_^

Kecian, siapa sih loh ???
ALI ALDON ADONARA

Indonesia

#45 Mar 24, 2008
melayu asli wrote:
<quoted text>
bodoh la kau ni. cuba digoogle dulu. alex yoong dari A1 udah naik ke F1. indon dari dulu A1 sampai sekarang tak naik2 lagi. wakakaka..
dia bukannya rakyat china, dia rakyat MALAYSIA. bodoh la kau ni. belajar dulu baru komentar.
LHO BUKANYA... KIMI RAIKONEN AND VALENTINO ROSSI KETURUNAN MELAYU?
HA HA HA HA..........
HA HA HA HAA..........
ALI ALDON ADONARA

Indonesia

#46 Mar 24, 2008
INDONESIA INI CUMA BISA OMONG AJA ""TARIAK MALONMAN""
HA HA HA.......

MALON BILANG....:
CUMA BERLAGA DI GP 250CC AJA DAH BERLAGAK.....
COBA LIHAT KIMI RAIKONEN, HAMILTON, VALINTINO ROSSI... SERING JURA GA SOMBONG......
MEREKA MASIH ""KETURUNAN RAJA RAJA MELAYU".......

HA HA HA HA..........
ALI ALDON ADONARA

Indonesia

#47 Mar 24, 2008
MANA NEH MALON MATI YA KE KE KE......
BoyKl

Kuala Lumpur, Malaysia

#48 Mar 25, 2008
indon litar F1 pun x ada.. bagaimana nak buat F1? hehehe litar di indon pun sudah usang.
Sleet

Hinckley, UK

#49 Mar 25, 2008
ALI ALDON ADONARA wrote:
<quoted text>
LHO BUKANYA... KIMI RAIKONEN AND VALENTINO ROSSI KETURUNAN MELAYU?
HA HA HA HA..........
HA HA HA HAA..........
Kimi Raikkonen, Valentino Rossi, Michael Schumacer dan ramai org2 hebat dunia pernah memohon utk jadi Melayu. Tapi permohonannya ditolak kerna mereka tidak memenuhi syarat2 yg dkehendaki. Kalau mereka tak layak, apa lagi kamu.
Jaran Goyang

Tangerang, Indonesia

#50 Mar 25, 2008
melayu asli wrote:
<quoted text>
bodoh la kau ni. cuba digoogle dulu. alex yoong dari A1 udah naik ke F1. indon dari dulu A1 sampai sekarang tak naik2 lagi. wakakaka..
dia bukannya rakyat china, dia rakyat MALAYSIA. bodoh la kau ni. belajar dulu baru komentar.
BWUAHAHAHAHAHAHAHAHA
ada MISTER BAHLOL ASLI boodoooohh !!
DARI A1 NAIK MENJADI F1 ??????????
PERNYATAAN YANG SANGAT TOWLOLL
A1 GP tahun berapa mulai dimainkan?
Alex Yoong tahun berapa masuk F1 ?

Alex Yoong naik Time Machine buatan MALON CORP.?

HUAHUAHUAHUHAUHAUHAA
Melayu melayu malingsia hanya menang sorak je di segala bidang !
Sibuk MERANCAP!
3M MALON MAN IN MARS

Tangerang, Indonesia

#51 Mar 25, 2008
Jaran Goyang jeli neh....
Mana melayu asli?
tidak berani muncul ker?
padan muka ko
malay girl

Kuala Lumpur, Malaysia

#52 Mar 25, 2008
Indon ni makin lama makin BODOH...Bodoh yg teramat sangat sebab kesian deh...malu nak mengaku bahawa negara mereka ni apapun tak ada..kecuali kemiskinan..tapi masih mahu melawan negara kita yg kaya raya..kat Indon tu..FI dekat jalan raja je..itupun sesak..maklumlah...GOBLOK..ten gok kat TV jelah (itupun kalau mampu beli TV-kan miskin sangat)...
3M MALON MAN IN MARS

Tangerang, Indonesia

#53 Mar 25, 2008
malay girl wrote:
Indon ni makin lama makin BODOH...Bodoh yg teramat sangat sebab kesian deh...malu nak mengaku bahawa negara mereka ni apapun tak ada..kecuali kemiskinan..tapi masih mahu melawan negara kita yg kaya raya..kat Indon tu..FI dekat jalan raja je..itupun sesak..maklumlah...GOBLOK..ten gok kat TV jelah (itupun kalau mampu beli TV-kan miskin sangat)...
hahahaha tahu permasalahannya tidak?
kalau tidak berarti ko sama saja dengan si Melayu Asli... Towlowlllll
malingzionis

Purwakarta, Indonesia

#54 Mar 25, 2008
Betul juga... Melayu asli tidak berani masuk thread ini lagi

kasihan
ALI ALDON ADONARA

Indonesia

#55 Mar 25, 2008
Sleet wrote:
<quoted text>
Kimi Raikkonen, Valentino Rossi, Michael Schumacer dan ramai org2 hebat dunia pernah memohon utk jadi Melayu. Tapi permohonannya ditolak kerna mereka tidak memenuhi syarat2 yg dkehendaki. Kalau mereka tak layak, apa lagi kamu.
ha ha ha ha..........
POSTINGMU BAGUS........
HA HA HA HA....... SORRY MAS KLO GUE GA SUDI JADI WARGA NEGARA MALINGSIA... HA HA HA HA......
AKU TAKKAN MEMOHON TAPI AKU MELUDAH HA HA HA....
""Kimi Raikkonen, Valentino Rossi, Michael Schumacer dan ramai org2 hebat dunia pernah memohon utk jadi Melayu. Tapi permohonannya ditolak kerna mereka tidak memenuhi syarat2 yg dkehendaki"" KATA MALONMAN HA HA HA....
Yes
#56 Mar 30, 2009
ada konsert lepas F1...marik..
danny

Malaysia

#57 Apr 4, 2011
will go this year.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Nick Heidfeld Discussions

Title Updated Last By Comments
News Heidfeld out of Renault running as he accepts M... (Jan '10) Apr '12 au pair 2
News Valencia: BMW F1 Test Recap - Kubica Drives the... (Jan '08) Apr '11 albert 13
News Was Raikkonen rather than Heidfeld Pirelli's fi... (Aug '10) Aug '10 pats 2
News F1: Sato in running for Renault seat - report (Jan '10) Jan '10 Frank Baesler 2
News Hamilton also ready to leave F1 (Jun '09) Jun '09 anton 59
News Ask the Expert - BMW Sauber's Robert Kubica (Apr '09) Apr '09 BMW alternator help 1
News Diffuser ruling disappoints majority (Apr '09) Apr '09 Sol 1
More from around the web