Notre Dame, Michigan and Miami are back on track

Sep 21, 2009 | Posted by: roboblogger | Full story: Fox Sports

Peter Schrager is a frequent contributor for FOXSports.com. You can e-mail him at PeterSchrager@gmail.com . In last April's NFL draft, a guy named Vaughn Martin out of Western Ontario was selected with the 113th overall pick by the San Diego Chargers.

Comments

Showing posts 1 - 20 of611
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:

“SEC = Bandwagon”

Since: Dec 06

Cleveland, Ms,

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Sep 23, 2009
 
Wake up the ECHOS

“Media Darling USC! BRAAHAHAHA!”

Since: Jan 07

I'm Blessed to Live In DIXIE!

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Sep 23, 2009
 

Judged:

1

1

1

BigDan wrote:
Wake up the ECHOS
> Yeah, rattle all those skeletons!
>:)

“SEC = Bandwagon”

Since: Dec 06

Cleveland, Ms,

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Sep 23, 2009
 

Judged:

1

1

1

ART DECO MAN wrote:
<quoted text>> Yeah, rattle all those skeletons!
>:)
found an offense at LSU yet?

“Media Darling USC! BRAAHAHAHA!”

Since: Jan 07

I'm Blessed to Live In DIXIE!

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Sep 23, 2009
 
BigDan wrote:
<quoted text>
found an offense at LSU yet?
> I didn't know LSU's offense was lost. 31 points vs. Washington, 31 points vs. UL-Lafayette, 23 points vs. Vandy ... what's wrong with that offensive output? Hmmmm! by the way 3-0 and ranked #7.

Since: Jan 09

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Sep 23, 2009
 
ART DECO MAN wrote:
<quoted text>> I didn't know LSU's offense was lost. 31 points vs. Washington, 31 points vs. UL-Lafayette, 23 points vs. Vandy ... what's wrong with that offensive output? Hmmmm! by the way 3-0 and ranked #7.
http://www.youtube.com/watch?v =aqS2gjonP_E

Since: Jan 09

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Sep 23, 2009
 

“Media Darling USC! BRAAHAHAHA!”

Since: Jan 07

I'm Blessed to Live In DIXIE!

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Sep 24, 2009
 
Sharrp Shooter wrote:
http://www.youtube.com/watch?v =aqS2gjonP_E
> Yeah Sharpie, those HOGS can get you in some pretty tight situations. LOL!!! > Ride On!!!
>;)

Since: Jan 09

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Sep 24, 2009
 
ART DECO MAN wrote:
<quoted text>> Yeah Sharpie, those HOGS can get you in some pretty tight situations. LOL!!! > Ride On!!!
>;)
Tight!!! OH YEA Baby I like tight..;)
realist

Tallahassee, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Sep 24, 2009
 
ART DECO MAN wrote:
<quoted text>> I didn't know LSU's offense was lost. 31 points vs. Washington, 31 points vs. UL-Lafayette, 23 points vs. Vandy ... what's wrong with that offensive output? Hmmmm! by the way 3-0 and ranked #7.
I am a Notre Dame graduate and now live in FL. The SEC conference is tough. LSU must be revered. As for Notre Dame, it looks good for improvements compared to last year, but there are some tough games ahead. To be honest, I really don't care if we make it to a BCS Bowl. All I care about are the beautiful Catholic women at Notre Dame. I wish I could see my friends in Farley and Lyons - the best! As for LSU, I drove through New Orleans in 2005 to take a flight to Phoenix. I saw the city before it fell to Katrina. Even though ND lost, I was glad the team came down to play in the Sugar Bowl to help reinvigorate the economy for New Orleans. That Katrina was horrifying.

“Media Darling USC! BRAAHAHAHA!”

Since: Jan 07

I'm Blessed to Live In DIXIE!

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Sep 25, 2009
 
realist wrote:
<quoted text>
I am a Notre Dame graduate and now live in FL. The SEC conference is tough. LSU must be revered. As for Notre Dame, it looks good for improvements compared to last year, but there are some tough games ahead. To be honest, I really don't care if we make it to a BCS Bowl. All I care about are the beautiful Catholic women at Notre Dame. I wish I could see my friends in Farley and Lyons - the best! As for LSU, I drove through New Orleans in 2005 to take a flight to Phoenix. I saw the city before it fell to Katrina. Even though ND lost, I was glad the team came down to play in the Sugar Bowl to help reinvigorate the economy for New Orleans. That Katrina was horrifying.
> Yeah, I know ... priorities reign! Beautiful Catholic women, college football, Notre Dame in a BCS bowl game. Notre Dame in any bowl game. LOL! Yep!... Beautiful Catholic women win out every time.
>;)

“SEC = Bandwagon”

Since: Dec 06

Cleveland, Ms,

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Sep 25, 2009
 
ART DECO MAN wrote:
<quoted text>> I didn't know LSU's offense was lost. 31 points vs. Washington, 31 points vs. UL-Lafayette, 23 points vs. Vandy ... what's wrong with that offensive output? Hmmmm! by the way 3-0 and ranked #7.
"31 points vs. Washington, 31 points vs. UL-Lafayette, 23 points vs. Vandy .."

I don't need to say more

“YO BOO”

Since: Sep 07

land of BOO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Sep 25, 2009
 
BigDan wrote:
<quoted text>
"31 points vs. Washington, 31 points vs. UL-Lafayette, 23 points vs. Vandy .."
I don't need to say more
Dan give me a score on Alabama Arkansas & Notre Dame Pur

“Media Darling USC! BRAAHAHAHA!”

Since: Jan 07

I'm Blessed to Live In DIXIE!

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Sep 25, 2009
 
BigDan wrote:
<quoted text>
"31 points vs. Washington, 31 points vs. UL-Lafayette, 23 points vs. Vandy .."
I don't need to say more
> You're right Dan, you don't need to say more ... LSU, 3-0 #7. Hey, do you think ND will ever find a defense?
>:)

“GO BUCKS!!!!!!!!!!!”

Since: Dec 06

Columbus, OH

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Sep 26, 2009
 
LSU better look out for MSU LOL
ART DECO MAN wrote:
<quoted text>> You're right Dan, you don't need to say more ... LSU, 3-0 #7. Hey, do you think ND will ever find a defense?
>:)

“GO BUCKS!!!!!!!!!!!”

Since: Dec 06

Columbus, OH

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Sep 26, 2009
 
Look at the trouble they're having with Mississippi State LMAO
BigDan wrote:
<quoted text>
"31 points vs. Washington, 31 points vs. UL-Lafayette, 23 points vs. Vandy .."
I don't need to say more

“SEC = Bandwagon”

Since: Dec 06

Cleveland, Ms,

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Sep 26, 2009
 
T-Town Clown wrote:
<quoted text>Dan give me a score on Alabama Arkansas & Notre Dame Pur
can't pick the Bama game. Notre Dame 38 Purdue 21

“SEC = Bandwagon”

Since: Dec 06

Cleveland, Ms,

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Sep 26, 2009
 
ART DECO MAN wrote:
<quoted text>> You're right Dan, you don't need to say more ... LSU, 3-0 #7. Hey, do you think ND will ever find a defense?
>:)
well they have found one, I hope they return it though.

“Media Darling USC! BRAAHAHAHA!”

Since: Jan 07

I'm Blessed to Live In DIXIE!

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Sep 26, 2009
 
Matt from Columbus wrote:
Look at the trouble they're having with Mississippi State LMAO
<quoted text>
> Nice try Mattie! Mississippi State is an SEC opponent my boy! Uh, lets look at the trouble Ohio State has with "ANY" real CFB team! Now that is a "real" problem! FACT!!! > NEXT!!! LMAO!!!
>;)

“GO BUCKS!!!!!!!!!!!”

Since: Dec 06

Columbus, OH

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Sep 26, 2009
 
New year new team Artie lets see how your LSU does against real teams, because you really have lost your mind if you think Mississippi State is a real team.
ART DECO MAN wrote:
<quoted text>> Nice try Mattie! Mississippi State is an SEC opponent my boy! Uh, lets look at the trouble Ohio State has with "ANY" real CFB team! Now that is a "real" problem! FACT!!! > NEXT!!! LMAO!!!
>;)

“SEC = Bandwagon”

Since: Dec 06

Cleveland, Ms,

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Sep 27, 2009
 
We won,,,,,,Clausen came back and is the Man.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of611
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••