The terrors of tofu

There are 20 comments on the Jun 4, 2012, The Age story titled The terrors of tofu. In it, The Age reports that:

Animals Australia and the Australian Vegetarian Society both say there is evidence that animal welfare concerns are pushing people towards vegetarianism.

Join the discussion below, or Read more at The Age.

HUNTERS ARE PSYCHOPATHS

Virginia Beach, VA

#50 Nov 26, 2012
John wrote:
<quoted text>
All disproved by the sickly starved and murdered meat eating children.
STILL doing THIS:


By all means do keep coming back for more humiliation...we understand that wearing that shitty diaper for days on end must make you very cranky!!! Come back real soon widdle insecure johnny and we will be sure to give wjhat you keep asking for!!!! we promise!!!lol! You pathetic self humiliating PoS

“Topix is lowlife scum with no”

Since: Jun 12

respect for anyone...

#51 Nov 26, 2012
tinydropthestickgooddog wrote:
meat is murder !
Meat is yummy.
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS

Virginia Beach, VA

#52 Nov 26, 2012
^^yet another witless idiot TROLL flailing about making an a$s of itself^^

“Topix is lowlife scum with no”

Since: Jun 12

respect for anyone...

#53 Nov 26, 2012
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS wrote:
^^yet another witless idiot TROLL flailing about making an a$s of itself^^
Why's that whacko?

Animals taste good, as long as they continue to taste good they will continue to be on the menu.
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS

Cantonment, FL

#54 Nov 26, 2012
LMFAO
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS wrote:
Ready for your next episode?? 10..9..8..7..6..
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS wrote:
^^and Once AGAIN as predicted, yet ANOTHER major FAIL by the witless, self humiliating no life MORON troll.^^ Get lost you worthless PoS BORE
Ready for your NEXT bout of self humiliation?? 10..9..8..7..6...
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS wrote:
^^and Once AGAIN as predicted, yet ANOTHER major FAIL by the witless, self humiliating no life MORON troll.^^ Get lost you worthless PoS BORE
Ready for your NEXT bout of self humiliation?? 10..9..8..7..6...
LmFaO!
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS wrote:
^AND yet AGAIN, HOW PREDICTABLE--- yet ANOTHER major FAIL from one of many witless no life loser TROLLS^^
You are such a MORON that you don't even know what the topic of discussion is. Go eat SEVERAL corpses, you worthless PoS. The more corpses you eat the sooner your worthless a$s will stop wasting space.
lmfao
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS wrote:
^^yet another round of major FAIL from DUMB, DUMBER, DUMBEST and even DUMBER DUMBEST^^ you tolls are all major FAILS...but by all means please continue to humiliate yourselves....we fully expect your sorry flabby old asses to appear in ...10..9..8..7..6...
We know you will obey, because that's what witless, spineless, sackless slobs do!!!
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS wrote:
<quoted text>STILL doing THIS: http://www.youtube.com/watch?v =0xRrUVVKigkXX
By all means do keep coming back for more humiliation...we understand that wearing that shitty diaper for days on end must make you very cranky!!! Come back real soon widdle insecure johnny and we will be sure to give wjhat you keep asking for!!!! we promise!!!lol! You pathetic self humiliating PoS

“shirley you cant be serious ”

Since: Oct 12

Location hidden

#55 Nov 26, 2012
_0rion_ wrote:
<quoted text>
Meat is yummy.
you know its all the herbs sauces ,marinades and spices you put on the flesh that adds the flavour - all vegan- it helps to add taste to the saturated fat laden offal and gristle your scoffing you gormless pink panties wearing yokel !
John

Brisbane, Australia

#58 Nov 26, 2012
Punch Line wrote:
<quoted text>
Funny, a good steak needs no seasoning or garnish, just cook it up nice and rare, slap it on a plate! Add sides of green beans and a baked potato and there you have it! The perfect omnivore meal.
BTW, if there's a lot of gristle in your meats......you need to find a new butcher.
Seems the "gormless" one here is YOU. Intelligence does seem to be predominantly absent among you AR types.
The childish taunts about pink panties and the bigotry evident in the use of terms like "yokel" only add to your overall personae of a deranged clown. Carry on.......
Childishness, low intelligence, and bigotry seem to be common to most vegans.
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS

Virginia Beach, VA

#59 Nov 26, 2012
John wrote:
<quoted text>
Childishness, low intelligence, and bigotry seem to be common to most idiot self humiliating loser TROLLS like me.
We know, impotent johnny. Hey, did mumsie change your shitty diaper yet??? We got another recording from your room:


By all means come back real soon for another bout of humiliation!!! We know you will, because you are such an obedient insecure, witless, frightened COWARDLY troll!'tis true!
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS

Virginia Beach, VA

#60 Nov 26, 2012
witless loser troll from Cantonment FL who wishes it were HUNTERS ARE PSYCHOPATHS wrote:
LMFAO
<quoted text>
<quoted text>
<quoted text>
LmFaO!<quoted text>
lmfao<quoted text><quoted text>
Sums up the intellectual capacity of your empty head. Get lost you pathetic, witless bore. The only truthful thing you've ever typed is that HUNTERS ARE PSYCHOPATHS. You morons are so obsessed with ME, you obviously wish you could be me---and I don't blame you! Be sure to type "HUNTERS ARE PSYCHOPATHS" SEVERAL times. That's an order, and you trifling TROLLS always follow orders!

“"Fortitudine Vincimus"”

Since: Oct 09

USA

#61 Nov 26, 2012
The Dancing PSYCHO wrote:
<quoted text> You morons are so obsessed with ME, you obviously wish you could be me---and I don't blame you!!
Actually everyone is fascinated by your ignorance and stubborn lunacy. The obsession seems to be yours.
HUNTERS ARE PSYCHOPATHS

Virginia Beach, VA

#62 Nov 26, 2012
witless dlckless SELF HUMILIATING no life loser troll Joe USA wrote:
<quoted text>
Actually NO ONE is fascinated by my ignorance and stubborn lunacy. The obsession seems to be mine and I will never stop humiliating myself because I'm a witless, spineless SELF HUMILIATING COWARD and always will be!
Back for your daily doses of humiliation??
Of course you are because like all spineless, witless SELF HUMILIATING COWARDS you lack pride, dignity and intelligence....you also can't form a single original thought....matter of fact you will prove what a witless, self humiliating no life slob you are in 10..9..8..7..6........

“Topix is lowlife scum with no”

Since: Jun 12

respect for anyone...

#64 Nov 26, 2012
tinydropthestickgooddog wrote:
<quoted text>
you know its all the herbs sauces ,marinades and spices you put on the flesh that adds the flavour - all vegan- it helps to add taste to the saturated fat laden offal and gristle your scoffing you gormless pink panties wearing yokel !
I don't eat the fat or the gristle, a pinch of salt, no herbs, sauces or spices, occasionally have it after it's marinated in orange juice overnight.

You just keep on eating your cardboard, toilet paper & rabbit food, I'll enjoy something with taste.

“shirley you cant be serious ”

Since: Oct 12

Location hidden

#65 Nov 26, 2012
Punch Line wrote:
<quoted text>
Funny, a good steak needs no seasoning or garnish, just cook it up nice and rare, slap it on a plate! Add sides of green beans and a baked potato and there you have it! The perfect omnivore meal.
BTW, if there's a lot of gristle in your meats......you need to find a new butcher.
Seems the "gormless" one here is YOU. Intelligence does seem to be predominantly absent among you AR types.
The childish taunts about pink panties and the bigotry evident in the use of terms like "yokel" only add to your overall personae of a deranged clown. Carry on.......
so you DO wear pink panties LOL - and yokel is not racist you comatose carbunclic clam .

“shirley you cant be serious ”

Since: Oct 12

Location hidden

#66 Nov 26, 2012
John wrote:
<quoted text>
Childishness, low intelligence, and bigotry seem to be common to most vegans.
strange i find it is more often than not the flesheater who becomes aggressive at the dinner table - their dietary choices riddle them with insecurities and they feel they must attack to defend themselves - flesheaters are really uptight lol
Henry Moore

Toronto, Canada

#67 Nov 26, 2012
_0rion_ wrote:
<quoted text>
I don't eat the fat or the gristle, a pinch of salt, no herbs, sauces or spices, occasionally have it after it's marinated in orange juice overnight.
You just keep on eating your cardboard, toilet paper & rabbit food, I'll enjoy something with taste.
Nothing beats a perfectly cooked, inch-thick t-bone, served with mashed potatoes and mushroom gravy, especially if you have it at the pub with a nice cold beer on the side.

“shirley you cant be serious ”

Since: Oct 12

Location hidden

#68 Nov 26, 2012
_0rion_ wrote:
<quoted text>
I don't eat the fat or the gristle, a pinch of salt, no herbs, sauces or spices, occasionally have it after it's marinated in orange juice overnight.
You just keep on eating your cardboard, toilet paper & rabbit food, I'll enjoy something with taste.
no herbs sauces or spices - SURE lol - and no damn vegetables lol - good to see your sticking to the government nutritional guidelines lol

“Topix is lowlife scum with no”

Since: Jun 12

respect for anyone...

#69 Nov 26, 2012
tinydropthestickgooddog wrote:
<quoted text>
no herbs sauces or spices - SURE lol - and no damn vegetables lol - good to see your sticking to the government nutritional guidelines lol
I usually have mine with salad in the hot weather, vegies when it's cold, makes good all-round meal.
No herbs, no sauces, no spices.

“shirley you cant be serious ”

Since: Oct 12

Location hidden

#70 Nov 26, 2012
_0rion_ wrote:
<quoted text>
I usually have mine with salad in the hot weather, vegies when it's cold, makes good all-round meal.
No herbs, no sauces, no spices.
no tomato sauce
no mushrom sauce
no pepper
no salt
no basil, oregano,
no onion or red peppers
no garlic
no soy sauce
no salsa
no parsley or cummin
no coriander
no worchester sauce
no black bean sauce
no teriyaki
no rosemary, no fennel
no mustard ( french or wholegrain)
no mayonaisse
no tartar sauce ..........etc etc

no nothing "..........yeah right lol

“Topix is lowlife scum with no”

Since: Jun 12

respect for anyone...

#71 Nov 27, 2012
tinydropthestickgooddog wrote:
<quoted text>
no tomato sauce
no mushrom sauce
no pepper
no salt
no basil, oregano,
no onion or red peppers
no garlic
no soy sauce
no salsa
no parsley or cummin
no coriander
no worchester sauce
no black bean sauce
no teriyaki
no rosemary, no fennel
no mustard ( french or wholegrain)
no mayonaisse
no tartar sauce ..........etc etc
no nothing "..........yeah right lol
If someone told you the sky was a blue colour you'd despute it & come up with some irrelevant waffle as a reason why.

I already told you I eat salt, just for your information salt is a mineral.
I have beef & black bean (with black bean sauce) maybe once or twice a year.
I do not eat anything else you've listed above except that & salt.
I eat salad & vegies, usually combined with some type of meat.

“Topix is lowlife scum with no”

Since: Jun 12

respect for anyone...

#72 Nov 27, 2012
*dispute*

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Nutrition Discussions

Title Updated Last By Comments
News 1,200 Kids Die From Malaria A Day. Low-Cost Pre... 1 hr paul 1
News Why do I often crave eating clay? (Jan '09) Fri georgie 8,952
News School Leaders Fire Back Against Claims Of Unhe... (May '10) Thu Robert Anderson Phd 17
News 'My 600-Lb. Life' takes viewers on 'Joe's Story... Wed justMe 6
News Paltrow cuts back for food stamp challenge Apr 11 Dfinnnley22 2
News Families pump up nutrition, exercise know-how Apr 6 FREE FRIED CHICKEN 4
News Obese children may have a harder time tasting f... Apr 5 stephenpe 22
More from around the web