Taylor Swift's secrets to seducing Ha...

Taylor Swift's secrets to seducing Harry Styles; Simon Cowell approves of couple

There are 24 comments on the Examiner.com story from Nov 18, 2012, titled Taylor Swift's secrets to seducing Harry Styles; Simon Cowell approves of couple. In it, Examiner.com reports that:

Pop stars Taylor Swift , 22, and One Direction's Harry Styles , 18, are serial daters.

Join the discussion below, or Read more at Examiner.com.

First Prev
of 2
Next Last

“Hai o-o”

Since: Oct 12

Location hidden

#1 Nov 18, 2012
BUT BUT SHE IS TO OLD FOR HIM!!1!1!!111!1!!1 my dreams are shattered :'(

“Niall horan!! <3 ”

Since: Oct 12

Location hidden

#2 Nov 18, 2012
I ship them cuz I'm a Swiftie and a Directioner soo..eep!

“wazzup?”

Since: Oct 12

Location hidden

#3 Nov 18, 2012
I love them both but I don't like them dating cause Taylor will break Harry's heart

“Hai o-o”

Since: Oct 12

Location hidden

#4 Nov 18, 2012
Taylor will write a song about Harry and their breakup

“wazzup?”

Since: Oct 12

Location hidden

#5 Nov 18, 2012
KeiraF0bister 101 wrote:
Taylor will write a song about Harry and their breakup
Didn't she do that already

“Hai o-o”

Since: Oct 12

Location hidden

#6 Nov 18, 2012
Lol idk XD but if she does I will go to Taylor's house and slap her like crazy than go to Harrys house and hug than say "Im yours now" with a smile and a kiss lol

“wazzup?”

Since: Oct 12

Location hidden

#7 Nov 18, 2012
KeiraF0bister 101 wrote:
Lol idk XD but if she does I will go to Taylor's house and slap her like crazy than go to Harrys house and hug than say "Im yours now" with a smile and a kiss lol
Haha I'm coming with you

“Hai o-o”

Since: Oct 12

Location hidden

#8 Nov 18, 2012
Stewie2911 wrote:
<quoted text>
Haha I'm coming with you
only for the slapping part and me visiting Harry while you get me one of his blazers kk? Lol

“wazzup?”

Since: Oct 12

Location hidden

#9 Nov 18, 2012
KeiraF0bister 101 wrote:
<quoted text>only for the slapping part and me visiting Harry while you get me one of his blazers kk? Lol
Done you have to do the spit shake *spits on hand and holds it out* shake

“Hai o-o”

Since: Oct 12

Location hidden

#10 Nov 18, 2012
Stewie2911 wrote:
<quoted text>
Done you have to do the spit shake *spits on hand and holds it out* shake
*spits on hand and shakes hand* the deal is done! And you might see a naked Louis in Harrys room too okay? Don't get too sexual if Louis is in there and if Niall is in there in stead ;)

“wazzup?”

Since: Oct 12

Location hidden

#11 Nov 18, 2012
KeiraF0bister 101 wrote:
<quoted text>*spits on hand and shakes hand* the deal is done! And you might see a naked Louis in Harrys room too okay? Don't get too sexual if Louis is in there and if Niall is in there in stead ;)
Ok
Victorialuvs1D

Indianapolis, IN

#12 Nov 18, 2012
Stewie2911 wrote:
I love them both but I don't like them dating cause Taylor will break Harry's heart
I agree and she's too old for him and I don't think they make a cute couple. But if they do we gotta be happy for him but only if he's happy!!:)

“wazzup?”

Since: Oct 12

Location hidden

#13 Nov 18, 2012
Victorialuvs1D wrote:
<quoted text>I agree and she's too old for him and I don't think they make a cute couple. But if they do we gotta be happy for him but only if he's happy!!:)
Same here

“Hai o-o”

Since: Oct 12

Location hidden

#14 Nov 18, 2012
Yeah I don't see it between them, like Taylor is to old for him and Harry well......HE LOOKS LIKE A FLUFFIN GOD!!!!! Sorry Harry lover moment :3

“wazzup?”

Since: Oct 12

Location hidden

#15 Nov 18, 2012
KeiraF0bister 101 wrote:
Yeah I don't see it between them, like Taylor is to old for him and Harry well......HE LOOKS LIKE A FLUFFIN GOD!!!!! Sorry Harry lover moment :3
Understood you should see me at dinner all it was one direction
HayleyLovesHarry

Huntington, WV

#16 Nov 18, 2012
Taylor Swift is so ugly and doesn't need to date Harry because she'll break his heart,and my friend thinks so ugly,sharks won't even eat her.
Breanna

Greeley, CO

#17 Nov 18, 2012
I will support them for Harry. I just hope she doesn't break his heart!

“LIAM PAYNE IS MY BABY!!(;”

Since: Jul 12

Location hidden

#18 Nov 18, 2012
Well they would make a VERY cute couple. She's beautiful and he is a gorgeous god of a boy but It's gonna end up just like her and Taylor laughtner and joe Jonas and nick Jonas and wow she's dated alot of people. Well anyway she will just break his heart than make a song all about it and how she is sad and he's the one to blame. If that happens I know Harry will cry and if I see him cry I will personally go over to Taylor's house and slap her in the face.........with a chair..........a flaming chair.......

“wazzup?”

Since: Oct 12

Location hidden

#19 Nov 19, 2012
Truedirectioner20 wrote:
Well they would make a VERY cute couple. She's beautiful and he is a gorgeous god of a boy but It's gonna end up just like her and Taylor laughtner and joe Jonas and nick Jonas and wow she's dated alot of people. Well anyway she will just break his heart than make a song all about it and how she is sad and he's the one to blame. If that happens I know Harry will cry and if I see him cry I will personally go over to Taylor's house and slap her in the face.........with a chair..........a flaming chair.......
That I'm paying to see haha

Since: Aug 12

Location hidden

#20 Nov 19, 2012
Wait...they ARE dating?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Celebrities Discussions

Title Updated Last By Comments
News White House will override Obama's climate plan 4 min Into The Night 1,582
News Plurality of Americans think Trump is failing (Mar '17) 21 min Rider on the Storm 46,495
News Senate GOP on track to OK judicial pick rated n... 38 min Palin s Turkey Th... 12
News Trump says US 'cannot afford' Roy Moore loss in... 45 min Katrina 105
News GOP at war with itself (Mar '16) 1 hr ardith 4,266
News Aided by scandal, Dems fighting math and histor... 2 hr CodeTalker 48
News 6 things to watch in the Alabama Senate electio... 2 hr Toxic Bloatus 8
More from around the web