Kim Kardashian's 15-year-old sister i...

Kim Kardashian's 15-year-old sister is on birth control, reality TV show reveals

There are 31 comments on the NY Daily News story from May 28, 2011, titled Kim Kardashian's 15-year-old sister is on birth control, reality TV show reveals. In it, NY Daily News reports that:

Kendall Jenner's birth control pills were found by her dad Bruce Jenner, a TV promo reveals.

Join the discussion below, or Read more at NY Daily News.

First Prev
of 2
Next Last
short trus micro bus

United States

#1 May 30, 2011
she looks 18 to me
oh no

El Paso, TX

#2 May 31, 2011
What a ho-bag
Anonymous

United States

#3 Jun 1, 2011
Lmao! Ho bag!? Really? You apparently no nothing about birth control! It helps regulate periods as well as helps with acne. Now whether or not she is taking it for those reasons, I dunno but it isn't only for preventing pregnancy.

Since: Jul 08

Here, In Reality

#4 Jun 1, 2011
It's sad that so many kids are having sex at such a young age but it's better to use birth control than to end up pregnant.
Dwain Sawh

Newfield, NY

#5 Aug 22, 2011
can't be true ? If it is what a shame.
Flex Guru

Downey, CA

#6 Aug 25, 2011
Haley01 wrote:
Lmao! Ho bag!? Really? You apparently no nothing about birth control! It helps regulate periods as well as helps with acne. Now whether or not she is taking it for those reasons, I dunno but it isn't only for preventing pregnancy.
You are right. It is her business & her folks if she is under 18 years old. Does not make her a Ho Bag! Give a gal a break!
MJR

Boerne, TX

#7 Aug 27, 2011
So now she too can be a HO like her older sisters, Kim, Kourtney & Kloe!!! Runs in the family.
anw

United States

#8 Aug 27, 2011
It can be true when my cousin was 15 yrs old she have bad pains with her period. The doctor gave her birth control pills to take & she didnt have sex until she got married.
dnw

United States

#9 Aug 27, 2011
Flex Guru wrote:
<quoted text> You are right. It is her business & her folks if she is under 18 years old. Does not make her a Ho Bag! Give a gal a break!
I agree
nemoface

Managua, Nicaragua

#10 Nov 15, 2011
Haley01 wrote:
Lmao! Ho bag!? Really? You apparently no nothing about birth control! It helps regulate periods as well as helps with acne. Now whether or not she is taking it for those reasons, I dunno but it isn't only for preventing pregnancy.
yeah it also helps with your liver.
what an stupid opinion, we are talking here about a young woman who should have better wayyyyyyyy better things to do than focusing on men not only will she screw her body but her mind, she will always be emotionally dependent on men and her body eventually will look like an empty sack.
I guess some parents have not clue whats really important in life.
Boycott

United States

#11 Nov 15, 2011
Boycott everything Kartrashian and JENNER too. Those girls are acting out sluts and we should not be one bit surprised. Look at all they've been exposed to! This is an excuse for her to have sex. She and the other Jenner kid are ugly and have odd looking eyes and foreheads...kinda alien like.

Seeing her and her sister drinking beer and puking on camera was enough to stop anyone from ever buying anything with their name or picture on it. EWWW! Wonder how many std's those sluts already have? They're probably getting it on with Scott Disick behind Kourtney's back while she's having one of her hissy fits because Scott did something foul-mouthed Kourtney disapproved of.

Do these dumbos even attend school? If so, I think perhaps it is one of those charter rip-offs run by thieves who steal tons of money from the taxpayers, filling their own pockets with it and brainwashing their 'student body' with Kardashian-like tripe.

Ugly Kourtney piped in with a remark that "all teenagers have sex with their boyfriends" on an episode. No they don't Kourtney...but we know you and your horrid family does. We also know you lie, cheat and will do anything for money. You steal your "designs" from other well known designers for starters.
Hugh Hefner

Pearland, TX

#12 Nov 18, 2011
When you look at a group of pigs it's hard to tell the pretty ones from the ugly ones.

They're all still pigs.

Since: Jan 08

Corpus Christi Texas

#13 Nov 18, 2011
Now the Pimp er mother has another money maker
Billy joe

Terre Haute, IN

#14 Nov 18, 2011
I'm only a 12 yer old farmboy buy I'd do her with my 4 whole inch pp. I could do better than dos black people monkees .
Copycats

United States

#15 Nov 19, 2011
Miley Cyrus needs to sue Kylie and Kendall Jenner. These ugly brats are now saying "we're like Hannah Montana." Google and you will see this remark in connection to their "Miss Kitty" opening where they are wearing the tightest, shortest shorts possible.

Kim K is suing that younger woman in Las Vegas for looking like her!

The Kardashians/Jenners have compared themselves to the "Brady Bunch" and "Charlie's Angels" in the past and copy all their "designs" from others.

They have absolutely no redeeming qualities imo and I hope every parent out there boycotts the Jenner girls in all those repulsive kids do.

In one episode of their show, they were doing pole dances for Brody Jenner and running around lifting their tops for him while he was "babysitting them."

How many sex tapes have these two already made? Coached by none other than their horrible mother and sister Kim K?
wtf!!

Birmingham, AL

#16 Nov 19, 2011
Billy joe wrote:
I'm only a 12 yer old farmboy buy I'd do her with my 4 whole inch pp. I could do better than dos black people monkees .
You must have ignorant parents to make a statement like that. Being 12 years old and thinking that way, you won't have to worry about your 4 inch pp because nobody will want it or you.
Billy joe

Terre Haute, IN

#17 Nov 20, 2011
[QUOTE who="wtf!!"]<quot ed text>You must have ignorant parents to make a statement like that. Being 12 years old and thinking that way, you won't have to worry about your 4 inch pp because nobody will want it or you.[/QUOTE]
I bet you a black cityboy ain't ya! furk you! My cousin seems to love my pp!
Anonymous

Toledo, OH

#18 Nov 20, 2011
nemoface wrote:
<quoted text>yeah it also helps with your liver.
what an stupid opinion, we are talking here about a young woman who should have better wayyyyyyyy better things to do than focusing on men not only will she screw her body but her mind, she will always be emotionally dependent on men and her body eventually will look like an empty sack.
I guess some parents have not clue whats really important in life.
Lmfao! Right! All it sounds like to me is someone is jealous of these girls! Haha! But hey who wouldn't be! They have everything they could want plus looks! Who cares what she is on birth control for! All I was stating was that just because someone is taking birth control does not instantly make them a whore! Get over it!

Since: Oct 10

Location hidden

#20 Nov 20, 2011
People are so retarded calling her a Hoe. There are several reason woman take birth control other then to prevent pregnancy. It regulates periods prevents acne breakouts etc.

_U CaRe_

Since: Nov 11

Location hidden

#21 Nov 20, 2011
I think these people who are talking shit about them just forgot that we are less than 2 months away from 2012. Young teens have been having sex for some time now. The only difference here is these young girls are in the spotlight all the time. You bitch when they get on birth control but also bitch about the young single mothers on welfare. Make up your mind.

I guess we could sit and call names about the kardashians...

Bet you watch teen mom or 16 & pregnant lmao

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Entertainment Discussions

Title Updated Last By Comments
News Norma McCorvey, Jane Roe of Roe v. Wade decisio... 20 min WelbyMD 1
News Thousands Protest Roe V. Wade Decision (Jan '08) 25 min ThomasA 313,370
News Grab a Pussy!': PETA Billboards Urging Pet Adop... 40 min Stinky via stinky... 858
News Sources: KTVK drops 'Good Morning Arizona' pers... (Mar '09) 1 hr chuckles 1,106
News 'Scrubs' creator will give The Janitor a name -... (Jan '08) 8 hr Dino 11
News Actor Shia LaBeouf brings anti-Trump piece to N... 11 hr Yeah 3
News Shia LaBeouf 'He Will Not Divide Us' exhibit op... 11 hr He got 6
More from around the web