`Sabado Gigante' marks 20 years in U.S.

`Sabado Gigante' marks 20 years in U.S.

There are 983 comments on the The Wichita Eagle story from Oct 13, 2006, titled `Sabado Gigante' marks 20 years in U.S.. In it, The Wichita Eagle reports that:

In the first sketch, the actors strip to their underwear. Then come the puma and alpaca.

Join the discussion below, or Read more at The Wichita Eagle.

First Prev
of 50
Next Last
tania

Springfield, NJ

#1088 Sep 22, 2012
soy ciudadana americana y mi novio es detenido en inmigracion que puedo hacer para que no lo deporten tengo tres hijos con el y estoy esperando otro bebe el era el unico que trabajaba
carmen

Falls Church, VA

#1089 Oct 6, 2012
hola jorge necesito q me ayude tengo una pregunta para usted mi hermano esta detenido por migracion pq le encontraron papeles falsos q posibilidad tiene q no sea deportado antes tubo permiso de trabajo pq vino menor de edad y despues cuando alcanzo la mayoria de edad ya no le enviaron
Blanca

Houston, TX

#1091 Nov 25, 2012
Hola me llamo Blanca y pues quiero saber si mi papa me puede sacar la recidencia, tengo dos años que lo conosi no yebo su apeido y pues mas quenada nunca me mantubo y quiero saber si el puede sacarme ese permiso o que debo de aser tengo 22 años de edad tengo un niño en mexico y una niña aqui boy para sinco años viviendo aqui por favor ayudenme nesecito respuestas lo mas pronto posible muchas gracias.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 50
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Entertainment Discussions

Title Updated Last By Comments
News Thousands Protest Roe V. Wade Decision (Jan '08) 7 min ThomasA 311,606
News Backlash for Trump after he lashes out at the M... 1 hr WasteWater 1,022
News Donald Trump discussed continuing 'The Apprenti... 2 hr Not Cool 1
News The weird ways people get fired from 'SNL' 2 hr Go Blue Forever 7
News Madonna surprises fans at 'Truth or Dare' scree... 3 hr Seriouslady 1
News This gay Senate candidate is running in the lan... 3 hr Cornfused 43
News Herea s another reason not to trust TV news rep... 3 hr Lawrence Wolf 12
More from around the web