Four arrested on meth charges in Pomeroy

Four arrested on meth charges in Pomeroy

There are 52 comments on the Daily Sentinel story from Jul 15, 2013, titled Four arrested on meth charges in Pomeroy. In it, Daily Sentinel reports that:

The Meigs County Sheriff's Office arrested four people on Sunday on methamphetamine related charges, marking eight arrests in the past week on similar offenses.

Join the discussion below, or Read more at Daily Sentinel.

urcool

Point Pleasant, WV

#22 Jul 17, 2013
Cindy wrote:
Beau,mind your manners, the people on here, this site have nothing better to do but give their own comments.Try not to let things or (people) upset you.She's still your mother no matter what. Not all people are considerate of others, tearing down someone seems to be a lot more (FUN) that's why there is this site!!!!!!! People like to talk , no matter what or who the subject is! Call me if u need or want to.
I'm just sick of these ppl and I let my friend get on here bc I didn't kno wht to say really so she like cussed them out is this my grandma Cindy?
urcool

Point Pleasant, WV

#23 Jul 17, 2013
rehab 81 wrote:
Meth-heads all need too be put behind bars for life! they don't want to help themselves, so there is no help for them. Lock em ALL up! Problem solved!
Evidently you don't know who they are u think ur cool sitting on here dogging on everybody but it makes you look just as bad and make u look like a low life. So if u have anything to say go say it to my mom straight to her face I bet she will beat ur lights out. U talking trash and airing out everyone's dirty laundry is helping you any evidently u aren't a true Christian if u r talking like this. This doesn't mean they were using it either so I'd watch ur back cause Karmas a bitch. What if it was ur son or daughter would u want them locked up for life hmmmmm I bet not so think twice before judging.
hello

Gallipolis, OH

#24 Jul 18, 2013
Ummm I think they would have to go during jailhouse visiting hours to say it to her face! And aint nobody is gonna be wastin their time making that poisonous junk if theyr not doin it. Sounds like u r n denial so while u really cant help ur mom u could get help 4 urself to help get a handle on the denial,hurt,and anger issues that affect the children of junkies. There are a lot of programs out there to help u thru this very difficult time. Its good that u wanna defend ur mother and u love her but really by getting on here and denying that she is a drug abuser it is confirming ur denial and making u look like ur lying and ur heart seems to be in the rite place but the best thing u can do is try to get help 4 urself so u don't have to feel like u r alone and the feeling of powerlessness is terrible and makes a person say things out of hurt and anger. It is a well known fact that she is a junkie...whether it is from getting mixed up in the wrong crowd or not. Regardless of the reason, she is a junkie and I kno that sounds harsh but in order for u to help urself u r gonna have to admit that to urself. It doznt mean she is a bad person, but she has a drug problem. So just think about getting some sorta support system for urself so u wont feel so outta control. and quit getting on this site cuz it is just making u feel worse about it all. you have already said previously you didn't kno what 2 say...so just don't say anything. People r gonna get on here n run their mouths and u cant control what other people say or do and ur mom cant whip the world and fighting isn't the answer anyways. So quit getting on this dumb site if it is upsetting you that much!!! It is a drama site...sometimes ppl tell the truth on here n sometimes they lie. U see what I mean...u don have to get on here to get upset. I am sorry u r going thru such a hard time!!
Grace

United States

#25 Jul 18, 2013
hello wrote:
Ummm I think they would have to go during jailhouse visiting hours to say it to her face! And aint nobody is gonna be wastin their time making that poisonous junk if theyr not doin it. Sounds like u r n denial so while u really cant help ur mom u could get help 4 urself to help get a handle on the denial,hurt,and anger issues that affect the children of junkies. There are a lot of programs out there to help u thru this very difficult time. Its good that u wanna defend ur mother and u love her but really by getting on here and denying that she is a drug abuser it is confirming ur denial and making u look like ur lying and ur heart seems to be in the rite place but the best thing u can do is try to get help 4 urself so u don't have to feel like u r alone and the feeling of powerlessness is terrible and makes a person say things out of hurt and anger. It is a well known fact that she is a junkie...whether it is from getting mixed up in the wrong crowd or not. Regardless of the reason, she is a junkie and I kno that sounds harsh but in order for u to help urself u r gonna have to admit that to urself. It doznt mean she is a bad person, but she has a drug problem. So just think about getting some sorta support system for urself so u wont feel so outta control. and quit getting on this site cuz it is just making u feel worse about it all. you have already said previously you didn't kno what 2 say...so just don't say anything. People r gonna get on here n run their mouths and u cant control what other people say or do and ur mom cant whip the world and fighting isn't the answer anyways. So quit getting on this dumb site if it is upsetting you that much!!! It is a drama site...sometimes ppl tell the truth on here n sometimes they lie. U see what I mean...u don have to get on here to get upset. I am sorry u r going thru such a hard time!!
So sorry your going threw this! You sound like a very strong, tuff kid? But, when people talk trash about someone you love more then you do yourself, it's only going to make your life more miserable. I used to know your mom and, I know how much she loves you kids! Never give up on her, there's really nothing you can do but try talking to her but, she's the one that has to make the first move. And knowing her kids will be by her side will help her more then you will ever know! She will probably slip and do this all over? But, maybe one day she will get off the chit. She needs your love more then ever now! Just stand beside her. You do have a beautiful mother! She's young enough to make a come back and be a better mother for all of you kids from the mistakes she has made. not sure which ones are hers and marks but, every one of you kids are the sweetest, kindest and very good looking kids!! Hold your head up high! You have nothing to be ashamed of! It's all these people on here that are so quick to judge that should hang their heads in shame. Don't let them get to you, it's probably the same person just under different names anyway! Best of luck to you and your mother! Time heals everything!! It just take time.
urcool

Point Pleasant, WV

#26 Jul 18, 2013
hello wrote:
Ummm I think they would have to go during jailhouse visiting hours to say it to her face! And aint nobody is gonna be wastin their time making that poisonous junk if theyr not doin it. Sounds like u r n denial so while u really cant help ur mom u could get help 4 urself to help get a handle on the denial,hurt,and anger issues that affect the children of junkies. There are a lot of programs out there to help u thru this very difficult time. Its good that u wanna defend ur mother and u love her but really by getting on here and denying that she is a drug abuser it is confirming ur denial and making u look like ur lying and ur heart seems to be in the rite place but the best thing u can do is try to get help 4 urself so u don't have to feel like u r alone and the feeling of powerlessness is terrible and makes a person say things out of hurt and anger. It is a well known fact that she is a junkie...whether it is from getting mixed up in the wrong crowd or not. Regardless of the reason, she is a junkie and I kno that sounds harsh but in order for u to help urself u r gonna have to admit that to urself. It doznt mean she is a bad person, but she has a drug problem. So just think about getting some sorta support system for urself so u wont feel so outta control. and quit getting on this site cuz it is just making u feel worse about it all. you have already said previously you didn't kno what 2 say...so just don't say anything. People r gonna get on here n run their mouths and u cant control what other people say or do and ur mom cant whip the world and fighting isn't the answer anyways. So quit getting on this dumb site if it is upsetting you that much!!! It is a drama site...sometimes ppl tell the truth on here n sometimes they lie. U see what I mean...u don have to get on here to get upset. I am sorry u r going thru such a hard time!!
And just so you know she is outta jail so get ur facts right before talking crap tht u don't know about
o well

Gallipolis, OH

#32 Jul 19, 2013
This crap is so old. Same junkie been doin the same thing 4 a long time!!! Probably narc on some other junkies cuz they always say they got out on bond or something not even close to the truth!! If they narc their charges get wiped clean and they still get to keep being junkies. They cant handle the withdraws long unuff to serve their time. If they do the crime they should do the time! Whether they r doing the drug or making it, its just as bad. Were they making it just to sell to someone so the consumers family can go without. Not many peopke make it if they dnt actually do it. Its poison that eats their brains. No respect for anyone. I mean at what point does a person say to themselves hey I think ill make some poison and sell it to people that would be a better choice than going to work? Repeat offender...not her first time and that is a fact not just someone running their mouth. or should I watch out cuz shell "kick my as#" cuz she got n trouble. This site is a joke. Good luck with everything. It is hard and it doz suck but being mad at everyone else doznt help anything.
rehab 81

Point Pleasant, WV

#36 Jul 22, 2013
They still need too be put away all of them.
rehab 81

Point Pleasant, WV

#37 Jul 22, 2013
Or put to death by lethal injection, just my opinion. Trash needs to be cleared out, not be built up and reproduced.
Wow

New Haven, WV

#42 Jul 26, 2013
Really u guys want the truth Jenn an Kim both been doing this for awhile they got caught its about dam time fucking junkies was shooting up when law came in Jenn has been making it awhile know for a fact came out of her mouth she has made it at Kelly's almost every day or every other day the only ppl caught up in this crap is the guy n other female I know everyone of these ppl the other chick has been clean over a year n been going to doc to help with her problems she would not have even been there if she would not have been with Kim tried to tell her to stay away from her she was bad news but she didn't listen to me she tries to b good to all ppl n she was at wrong place at wrong time n the guy he doesn't do drugs
Hater

Pomeroy, OH

#43 Jul 27, 2013
urcool wrote:
<quoted text>
Listen here tht is my mother and u kno the saying talk shit get hit watch ur back bitch why don't you put ur real name on their idc if ppl kno who I am I'm beau her son so there it is. an I guarantee you shut ur fucking mouth hoe my mom doesn't talk shit like all you idiot ass bitches I bet I y said it to her face I guarantee she could still beat ur ass watch Karmas a bitch and she is coming to you it said possible method lab they didn't say there is so get ur facts before talking shit bitch all u guys think is ur way better than everyone honey I bet u have some flaws too I guarantee whoever you are wouldn't talk shit to her face she doesn't have sores on her arms I saw her the other day so get ur facts straight before talking shit
Are you on meth too?
BBB

United States

#44 Jul 27, 2013
rehab 81 wrote:
Or put to death by lethal injection, just my opinion. Trash needs to be cleared out, not be built up and reproduced.
You don't such a perfect past yourself, rehab 81! If they had applied that rule of yours, you would have been executed years ago!
u kno me

United States

#45 Jul 27, 2013
I know for a fact that Ashley (the other girl that was busted) has been using for yrs she lost all her kids due to this drug I know bc her boyfriend Travis was busted along with her on storya rin rd these people are nothing but druggies that need put away an thank god there's a new sheriff who's making my dream come true which is to make them rot behind bars!! I feel so sorry for the children these monsters have had then again it was a blessing they have been taken out of their custody. These druggies are a sad excuse for humans an need to be locked ul forever noome can be clean an stay clean while hangin with the wrong crowd at the wrong time c'mon there was a reason she was there an thats to get the drugs so she went down with the rest thank GOD!!
u kno me

United States

#46 Jul 27, 2013
Storys run rd*
Locked up forever*
Noone can be clean*
lol

Point Pleasant, WV

#47 Jul 27, 2013
Wow wrote:
Really u guys want the truth Jenn an Kim both been doing this for awhile they got caught its about dam time fucking junkies was shooting up when law came in Jenn has been making it awhile know for a fact came out of her mouth she has made it at Kelly's almost every day or every other day the only ppl caught up in this crap is the guy n other female I know everyone of these ppl the other chick has been clean over a year n been going to doc to help with her problems she would not have even been there if she would not have been with Kim tried to tell her to stay away from her she was bad news but she didn't listen to me she tries to b good to all ppl n she was at wrong place at wrong time n the guy he doesn't do drugs
So two people were just hanging with their friends while they cook meth.....wtf!!!!
well well well

Point Pleasant, WV

#48 Jul 27, 2013
dumb ass meth addicts are the worst need to be in jail!!!
Wow

New Haven, WV

#49 Jul 28, 2013
No not two of them one didn't even know where she was n the sad part is she didn't know what was going she hasn't been around for year n then when she runs in to one of her old friends who she didn't know was that bad bc he didn't look that bad a year ago but she found out what was going on there when the cops came she really was at wrong place wrong time
lock em up

Fairfax, VA

#56 Aug 1, 2013
I say kill em all and let God sort em out. This crap is destroying our country, not to mention the community in which we live. I have 2 close relatives that were robbed by the bonnie and clyde brother and sister last year, which i am also related to,(by marriage thank God) who i dont think they got all they deserved. There is a new Sheriff in town that actually has a pair. I have a young son, i really dont want him exposed to this crap. I say fry em!
hear ya

United States

#57 Aug 1, 2013
lock em up wrote:
I say kill em all and let God sort em out. This crap is destroying our country, not to mention the community in which we live. I have 2 close relatives that were robbed by the bonnie and clyde brother and sister last year, which i am also related to,(by marriage thank God) who i dont think they got all they deserved. There is a new Sheriff in town that actually has a pair. I have a young son, i really dont want him exposed to this crap. I say fry em!
A little harsh but, I do agree with you that they do need a harsher punishment for all these drug dealers, makers, or what ever you call a them,(junkies) by that I mean , you can tell if someone really wants the help or not. Almost every junkie I know of their patents, grandparents ect. are just as bad or worse.
I do know a couple that really had enough of that life style and are doing great now. Well, I think the husband has relapsed once but, he started all over and is clean for now. I know how bad they hated living that way and I know how bad they wanted to be clean and get back to being the good people that they are. Their young enough to start over and be better people from their mistakes. Sorry for all my rambling on but, back to your quote about killing them all, their is some that probably are better off dead but, I myself have faith in "most" people. I do believe in helping others that want help. Even the ones that slip once or twice.
I do know how you fill about "family" robbing you, it does bring out the worse in good people, I have a few of them in my family that I have wanted to kill them myself! It does make you sick to see these junkies that loves the needle more then anything that can and, have the money and support that they need , but would rather get high and rob people then working. I don't see them wanting to be clean anytime soon?
courious

United States

#60 Aug 5, 2013
Wow wrote:
No not two of them one didn't even know where she was n the sad part is she didn't know what was going she hasn't been around for year n then when she runs in to one of her old friends who she didn't know was that bad bc he didn't look that bad a year ago but she found out what was going on there when the cops came she really was at wrong place wrong time
And just which one of them was it that did't know what or where they were at? You know the one that was at the wrong place at the wrong time?
Howie Felterbush

United States

#70 Aug 7, 2013
urcool wrote:
<quoted text>
Jennifer has only done this once I kno tht for sure and all everyone wants to do is talk crap I bet if it was there son or daughter they would feel just as bad and not have room to talk thank you though they are not bad ppl especially jennifer
that's bullsh8t.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Meigs County Discussions

Title Updated Last By Comments
Aune akians (Nov '16) Sep 2 Auneaikins 2
Anthony Stewart Aug 23 Dunno why 1
Looking for Eric (Feb '17) Aug 21 Aaaa 3
mary clark (Mar '13) Aug '17 nostdsplz 9
Zachary Warnecke Aug '17 Lovingyou6666 1
Eric morris Aug '17 WatchDog 3
Brenda "two faced" Phalin Jul '17 Meigs93 1
More from around the web