Man arrested in Hondo killing; brother remains at large

Oct 19, 2011 | Posted by: roboblogger | Full story: MySanAntonio.com

A man was arrested Wednesday at a house in San Antonio's West Side on a murder warrant, accused in the shooting death of a man in Hondo over the weekend.

Comments
1 - 20 of 26 Comments Last updated Oct 23, 2011
First Prev
of 2
Next Last
unkown

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Oct 20, 2011
 

Judged:

1

1

there a step away to chatching up to mikko then there will be justice 4 chape an his love ones once an 4 all then ya two will know what it feels to loose a son
obsession

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Oct 20, 2011
 

Judged:

1

1

1

Get over it! Justice? When joey is locked up for attempted murder charges, too for stabbing he did a month ago. You people are retarded seeing only what you want! Be grown up and look at the big picture!
lol

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Oct 20, 2011
 

Judged:

1

1

1

Are yall talking about Blacky being stabbed lol that geeked out crack headed theft his brain is fried! Hes come to my house trying to sell me stolen items lol he probably didnt report it to cops cause he was high!
obsession wrote:
Get over it! Justice? When joey is locked up for attempted murder charges, too for stabbing he did a month ago. You people are retarded seeing only what you want! Be grown up and look at the big picture!
Emperor Augustus

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Oct 20, 2011
 
Can you people spell? All I see is illiteracy and stupidity.
lol

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Oct 20, 2011
 

Judged:

2

1

Whos gives a sh!t! Lol this aint no spelling contest dumb@ss! If you can comprehend what Im trying to write then STFU!
Emperor Augustus wrote:
Can you people spell? All I see is illiteracy and stupidity.
unkown

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Oct 20, 2011
 
why are people bring up what joey did his brother had nothing to do with
punks

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Oct 20, 2011
 
o they both had sumthan to do with ronieo geting stabed and there were witnesses and no he dont steal and steal sh*t he works very hard for his money. joey and his bro would jack stuff and sale items to get hale
true

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Oct 20, 2011
 
Chape and joey got into it with roneio(ruymaldo) and joey did stab him and was airlifted. But just because he didnt die hpd arent goin to do shit about it! Thats still attempted murder!
Chut Up

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Oct 20, 2011
 
Chut up you get nuttin I cut u puto because me dum beener in weeelfar
the thang thit flies in air pic up dum bleeding bean boy thay cut heem
wit blade da man wit da 50 wunt pic up wit smully mesican caca
cuz nin scool da
unkown

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Oct 20, 2011
 
yeah but they all have there stories so people shouldnt be judgemental
PSYCHA

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Oct 20, 2011
 
julianna was the reason the marshalls.found lenny. Shes has a mentality if she cant have him no one will....well guess u got what u wanted lol huh
lol

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Oct 20, 2011
 
And now shes on the verge of losing her kids what a scumbag haha its not like she carea anyways look at her other two there very well taken care of and not by her. Ur so pathetic!
unknown

San Antonio, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Oct 20, 2011
 

Judged:

1

1

F**k Hondo.
Ugly mama

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Oct 20, 2011
 
They need to arrest the mother of lenny and (mikko) squeegie for being so damn UGLY.She is one ugly horse.Red,blue,yellow hair color she does.That should be illegal on her cause, no hair color will make her look good.Lock her up with those ugly ass kids of hers that she had at the flee market.
i know

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Oct 21, 2011
 
obsession wrote:
Get over it! Justice? When joey is locked up for attempted murder charges, too for stabbing he did a month ago. You people are retarded seeing only what you want! Be grown up and look at the big picture!
if u dnt know what really happened stay out of it stupid ppl you really dnt know what happened it was black not blacky plus he wanted to jack all the girls purses from villas that worked in the back chape over heard cuz his chic and joeys chic work there so chape told why he was disrespecting his chic and his sister n law so 3 of them tried to fight w/ chape till his brother joey got there it was chape who sliced him but he was just defending himself from all three so if dnt know shut it
haha

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Oct 21, 2011
 

Judged:

1

1

Them Rivas need to leave this town their not even from here y'all have no family here get out of hondo losers.I seen Lenny's mom & sister around hondo like they have no shame I would be embarrassed to be known the way y'all are known.
First

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Oct 21, 2011
 
Look I know what those boys did was wrong but the family is not at fault,those boys are responsible for their own actions. Let the law take care of it! My prayers to ALL!
truth

San Antonio, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Oct 21, 2011
 
LEAVE TOWN
unkown

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Oct 21, 2011
 
there nothing but truble then there mom is up at the jail talking all this crap what yall need to do is take care of robert hes up at peoples houses trying to ask you 4 money or freeload off of others cause one of these days some one is gunna do or say something to him an not in a nice way
for real

San Antonio, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Oct 21, 2011
 
haha wrote:
Them Rivas need to leave this town their not even from here y'all have no family here get out of hondo losers.I seen Lenny's mom & sister around hondo like they have no shame I would be embarrassed to be known the way y'all are known.
why are they giving the flores family and their friends dirty looks? whenever they see family or friends of the flores they stare them down like they want a fight. Ive heard this from several different family members and close friends of theirs. especially from the sisters. they really better stop it. its getting real old already.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 2
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Medina County Discussions

Search the Medina County Forum:
Title Updated Last By Comments
Devine woman charged in neighbor's slaying (Apr '08) Mar '14 Pale Wild Wood Flower 29
Medina County Busts Auto Shop Owner for Drugs (Feb '09) Jan '14 NBHAs Biological Daughter 21
Texas school board candidate wins election 1-0 (May '13) May '13 the truth 1
Hondo defamation suit settled (Feb '13) Mar '13 Not surprised 7
A Medina County constable is making it his miss... (Sep '11) Dec '12 Micheal keich 3
Depsite severe weather emergancy siren never we... (Apr '12) Apr '12 Dorotea pedroza 1
Medina Valley EMS sells assets, agrees to audit (Mar '12) Mar '12 what if 5
•••
•••