Paducah woman wanted in 2 counties on...

Paducah woman wanted in 2 counties on burglary charges

There are 6 comments on the KFVS12 story from Jun 4, 2012, titled Paducah woman wanted in 2 counties on burglary charges. In it, KFVS12 reports that:

The McCracken and Ballard County Sheriff's Department are asking for the public's help in finding a woman wanted on warrants for several burglary charges.

Join the discussion below, or Read more at KFVS12.

amZ

Endicott, NY

#1 Jun 7, 2012
Has anyone seen her?
todd

Murfreesboro, TN

#2 Jun 7, 2012
Yeah she in jail. She been picked up.
Lyons Family

Nashville, TN

#3 Jun 7, 2012
Who wants to know where she is? I am part of her family.(I am also into law and law enforcement) And I swear by everything that is holy if I find the person or persons who got her into heavy drugs and this Bull shit dude Aaron, I will make you pay dearly! Beware! I'm watching you! I wonder if you fuckers realize the families and the lives you ruin all for a fucking high. Maybe that's what its all about and you have no conscience at all for the one who will now spend her days locked away in prison. And why? All because she made the wrong choices, and friends. Do her and her family a favor and dont contact her. If you want to ruin your lives with the shit that's fine. Go to it. I wish you well. But don't take someone else down with your ass!
SHUT UP

Franklin, TN

#4 Sep 26, 2012
Lyons Family wrote:
Who wants to know where she is? I am part of her family.(I am also into law and law enforcement) And I swear by everything that is holy if I find the person or persons who got her into heavy drugs and this Bull shit dude Aaron, I will make you pay dearly! Beware! I'm watching you! I wonder if you fuckers realize the families and the lives you ruin all for a fucking high. Maybe that's what its all about and you have no conscience at all for the one who will now spend her days locked away in prison. And why? All because she made the wrong choices, and friends. Do her and her family a favor and dont contact her. If you want to ruin your lives with the shit that's fine. Go to it. I wish you well. But don't take someone else down with your ass!
What the heck? You are acting like you don't know who got her into heavy drugs? Her piece of crap brother Chuck Lyons. The meth cook, rapist, woman beater... Shut up & go take care of your monkey. LOL!
wtf

United States

#5 Sep 26, 2012
Lyons family= Paula Lyons Colman
Nice

Belvidere, IL

#6 Sep 26, 2012
She made the choice to get into heavy drugs. It's doubtful someone made her do it against her own will. Idiot.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Ballard County Discussions

Title Updated Last By Comments
Rodney Knight and his nasty girlfriend Madilyn Jun 11 Anonymous 1
G&G's Spitting in food Jun 11 Anonymous 1
Monkey's Eyebrow Music Thread May '16 Musikologist 2
Who is this May '16 Really 1
horse owner in ballard co May '16 fancy 1
Amy Abernathy Apr '16 Pops 3
sam (Mar '13) Feb '16 Anonymous 7
More from around the web