What boy 2 stay away from in Zwolle?

What boy 2 stay away from in Zwolle?

Created by unknown on Jul 22, 2009

173 votes

Click on an option to vote

Chanse Malmay

Payton Sepulvado

Howard Ezernack

George Ezernack

Kane Lewis

Dewayne Jones

Wesley Sepulvado

Yao Ming

Kendal Williams

Colby Malmay

First Prev
of 2
Next Last
Her

Schuylkill Haven, PA

#1 Jul 22, 2009
this is so stupid chanse and kane are two of the sweetest i know!
THATGUYSDADDY

United States

#2 Jul 22, 2009
MAN WHY YALL BETA TAKE THAT BOY BOOSIE(KANE LEWIS) OFF HERE,JUST CUZ HE THUGGIN DO'T MEAN YALL GOTTA HATE ON HIM!

“Zwolle HOE”

Since: Jul 09

Goon City

#4 Jul 22, 2009
Man whoever made this is Stupid!!! KAne is Freakin awesome and Chanse is Sweet!!!Get a life ppl!!! Now Dewayne Jones i can understand!! but dang dnt VOte 4 Kane and Chanse
lauren

Dupont, LA

#5 Jul 23, 2009
wtf!
who makes this shit up!
kane is my friend && hes nice!
&& y tha hell is my mans name in this shitty thing??
get a freakin life!
none of ur business

Shreveport, LA

#6 Jul 23, 2009
whoever sayin this shit does need to get a life dat shit is so damn dumb grow up dumbass kids act ur damn age 4 once whoever wrote bout those dat anit rite wat if u was on there would u like it no so stop!!!!!!!!!!1
Larissa

United States

#7 Jul 24, 2009
This is pure retarded! Kane is really one of the sweetest boys I know! He doesn't deserve to be on here!
Julia Favor

Bentley, LA

#8 Jul 24, 2009
I like tgis Poll

“YEAH TOAST! })i({”

Since: Oct 08

Glad to be back in, Louisiana

#13 Jul 31, 2009
You should stay away from all the guys in Provencal. They're all inbred backwoods dumbasses. Go to a city, or even a town and find yourself someone whose sister isn't also their mother. You ladies need to have better standards against inbred assholes so it will stop. Maybe stop drinking so damn much so when you go to bed at night you'll know that's your brother and not your husband crawling on you. This whole nasty ass village makes me sick and should be sent on their way to hell early.

“damnatio memoriae”

Since: Jul 09

Zwolle, Louisiana

#14 Jul 31, 2009
i'm voting for Yao Ming. He ain't even playing next year.
Grow the f**k up kids.
concernedmother

Campti, LA

#15 Aug 16, 2009
Ben Sepulvado should be on this list. He is nothing but trouble.
concernedmother

Campti, LA

#16 Aug 16, 2009
Kane Lewis is a sweetheart. He is the most poliet kid when he is around me and my husband.
Imma Girl iN Zwolle

United States

#17 Sep 5, 2009
who ever did this is stupid and trust me wen i find out who did this u will pay they al should stay here n Zwolle cause they r FREAKIN AWSOME UR JUST STUPID AND RETARDED
mad cuzin

Bossier City, LA

#18 Sep 14, 2009
kane/boosie is my cuz and chanse malmay happens to b a vey close baseball friend so stop hatin and get a life yall r juz mad bcuz thay r betr than you
Kaitlyn Bass

United States

#19 Sep 16, 2009
who ever mad dis is stupid u have problem and u need 2 stay awy
jgooelyden

San Antonio, TX

#20 Jul 26, 2011
Its alot of people in Zwolle yall need to stay away from!!!!!!!!!! So watch your mouth!
got the hell outta zwolle

Brentwood, TN

#21 Sep 12, 2011
The Blue room !!!
shoe fits
#22 Sep 14, 2011
Everything in that sh!thole is just nasty. The whole town needs to be fumigated.
micky

Basile, LA

#23 Oct 9, 2011
well u must have been rejected and try nasty mouth an clean it up if u are so dam clean there is alot of good people in zwolle
NonYa

Shreveport, LA

#25 Nov 12, 2012
Yall Lil M'F Are Stupid! George, Howard, & Yao Ming Are The Sweetest Boyz In Zoo Town.. Yall Needa Grow The Hell Up!! && George Is Fine Af, So Back Off With Talking All That Smack!!
zowllie is a dump

United States

#26 Aug 27, 2013
Stay away from Caleb Hicks, he's a thug wannabe

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Zwolle Discussions

Title Updated Last By Comments
New creation ministry (Mar '16) Dec '16 Jesus Freak 4
Rebecca Riall--any good? (Oct '16) Nov '16 DirkGently 2
News La. Choctaw-Apache Tribe growing (Dec '08) Nov '16 Idiot Patrol 1776 24
Things That Piss You Off About Sabine Parish (Jul '09) Oct '16 Chsbull 36
Rivers Man (Jan '15) Sep '16 Truthteller800 4
News Skeletal remains found in Sabine Parish (Apr '16) Jul '16 Bayouwatchman 2
Curtis Allen Paddie Jr. needs his peace can u ... (Feb '11) May '16 Curtis 15

Zwolle Jobs

More from around the web

Personal Finance

Zwolle Mortgages