First Prev
of 2
Next Last
omg

United States

#1 Oct 27, 2010
when is darlene and kelly getting hitched ??
Mig

Lexington, KY

#2 Oct 28, 2010
Hitch is a movie and I like your caramel macchiato! Woof!
ross

Lexington, KY

#3 Oct 28, 2010
No one knows....okay?
hmmmm

Chesterfield, MO

#4 Oct 31, 2010
why get hitched when you can already screw everything in winchester???
whatsup

Winchester, KY

#5 Oct 31, 2010
hey i guess when you good you damn good ya jealous of her
omg

United States

#6 Nov 1, 2010
if you like women that look like men !!
omg cbt

Lexington, KY

#7 Nov 1, 2010
air biscuit comin ya'lls wayyy......
country boy

Winchester, KY

#9 Nov 1, 2010
all ya haters are jealous cause they is the bomb baby they have had a thing going for a while now pam do you wanna do kelly or darlene is that your problem sorry you will never be half as good as either one of them eat your heart out baby
omg

United States

#10 Nov 2, 2010
who is pam??
shana

Lexington, KY

#11 Nov 2, 2010
Darlene will fart in your soup!
whatsup

Winchester, KY

#12 Nov 2, 2010
no she wont u need to sht u face u frat in some one suop dum hick go back to the hills shana ty u all lol imean u pee in soup it called pee soup ty very much
omg

United States

#13 Nov 3, 2010
whatsup must be darlenes'kid looks like by that post they are dumber than dirt !!
pbnj

Lexington, KY

#14 Nov 3, 2010
peanut butter jelly time!!!!!!!!
newgirl

West Liberty, KY

#15 Nov 3, 2010
wish there was such a thing as true love but there isnt so it really dont matter who does who any more
jealous

Winchester, KY

#19 Dec 15, 2010
there is true love you see all ya haters of darlene.kelly i know the both of them well people talk shit bout them but they are true friends,good peeps hell yeah they are fuckin are you jealous people are just jealous of them because they neither one work hell darlene don't have too you should see the new 64 inch tv,marble table she got as a christmas gift more than ronnie ever did for her
melinda

Lexington, KY

#20 Dec 16, 2010
Here's a list of stuff I brought for my ferret during a long car ride:

1. Coloring book
2. leapster
3. Bakugan (QTY 5)
4. Bionicles (QTY 3)
5. A fish called Wanda.
haters

Barcelona, Spain

#23 Dec 21, 2010
sup
WTF

Winchester, KY

#24 Dec 25, 2010
Well Darlene I guess they don't leave you alone either like they do me I can honestly say that you and Kelley were right about alot I hate to say it that you tried to Keep me out of trouble I had to see it for myself the hard way I NO YOU and Kelley can't stand me that is fine too I have been out of Win-city for a while still sober of 15months Yes I no that is hard to believe I still don't listen to all the He said she said shit though Hope you and your family have a very merry Christams oh by the way I hate to say it but Cayce isn't the one who has ratted people out in this town like everyone saying she is I used the Bitches name on all the indictments here just for shit and giggles hell yes I Got Jokes the silly Bitch needs to get what she deserves in all the neck of the woods how she is such a fuck up!!!!! She has done to her own family and including her ex husband and everyone else she crosses cause she is such an easy target for people to use her cause she has got good intentions and she likes to give the money away if anyone needed it boy oh boy I hear that she is running scared for her life after I went through bucktown with her name YES Cayce is innoncent but not me LOL
Is It Karma No Oh But Yes

Salt Lake City, UT

#26 Dec 30, 2010
Serves you right you stupid bitch. Sounds like to me that you stuck your nose in some family's business & got it bit off. I don't know who you are or who/what family you are referring to, Did you learn or can you not wait to get to do it again to another family? From what I have read on here it sounds like you don't deserve to walk amongst society. Honey once you have a reputation, that's it! You don't just walk away from it or change it overnight. Here is some good advice, get you a 1 way plane ticket out of here straight to IRAQ & request that the soldiers allow you on the front line without a weapon. Maybe that mouth on you will save you & the rest of us. Think about that, seriously. Nobody wants trash or home wreckers in their homes, towns or lives. I think you've done quite enough damage to some people.
hmmmm

Lexington, KY

#27 Dec 30, 2010
jealous wrote:
there is true love you see all ya haters of darlene.kelly i know the both of them well people talk shit bout them but they are true friends,good peeps hell yeah they are fuckin are you jealous people are just jealous of them because they neither one work hell darlene don't have too you should see the new 64 inch tv,marble table she got as a christmas gift more than ronnie ever did for her
if they don't work, where did they get the money to buy those things?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Winchester Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 49 min mdbuilder 178,001
Add a Word-Drop a Word (May '10) 59 min Khloe 3,035
Ok Guys 1 hr Saw it 12
suck 7 hr Cantuckee 3
caky workers (Jun '11) 7 hr Former Employee 8
Rats in Winchester ky 7 hr Phucdatbich 21
paige mahan adkins 7 hr haha 1

Winchester Jobs

Personal Finance

Winchester Mortgages