fed up

Danville, KY

#1 Mar 9, 2013
Don't you hate it when you loan people money and then they ignore the fact that they owe you money. These same people have a hissy fit if they are owed money. Never again will I let family borrow money, they are the first to screw you. If you borrow money and promise to pay it back then pay it back. My bank is closed.
lol

Smiths Grove, KY

#2 Mar 9, 2013
Why do people start threads as stupid as this one. Does every one really want to read this dumb shit.
kat

United States

#3 Mar 9, 2013
lol wrote:
Why do people start threads as stupid as this one. Does every one really want to read this dumb shit.
i agree.like who cares?
Right

Danville, KY

#4 Mar 10, 2013
I agree, I wanna know who's cheating on who, who's the biggest skank, who's got std's and other important stuff. No sarcasm intended.
Nosy Rosy

Danville, KY

#5 Mar 10, 2013
Right wrote:
I agree, I wanna know who's cheating on who, who's the biggest skank, who's got std's and other important stuff. No sarcasm intended.
No sarcasm, just nose trouble. That's all. Well unless you "get around" then it might be your business.
Lol

Summer Shade, KY

#6 Mar 10, 2013
Right wrote:
I agree, I wanna know who's cheating on who, who's the biggest skank, who's got std's and other important stuff. No sarcasm intended.
. Ik right topix is really starting to suck I wanna know all the trash on ppl that's why I even look at this site... I need a good laugh or know the half a** truth bout ppl come on Harrodsburg I know you can do better than this lmao come on really
Charlie

Harrodsburg, KY

#7 Mar 10, 2013
fed up wrote:
Don't you hate it when you loan people money and then they ignore the fact that they owe you money. These same people have a hissy fit if they are owed money. Never again will I let family borrow money, they are the first to screw you. If you borrow money and promise to pay it back then pay it back. My bank is closed.
How much does the person owe? Have you considered small claims court? You don't need an attorney and you can sue for your filing fees as well. One thing to consider though is whether the individual has a job or bank account that you can garnish.
munster humper

Winchester, KY

#8 Mar 10, 2013
lol wrote:
Why do people start threads as stupid as this one. Does every one really want to read this dumb shit.
You are the 2nd post to this thread u dumb sumbitch ! Apparently it don't take it don't take much to bob your cork . So tell us . How does such a weak stalk hold a head up like you got ?
well

Danville, KY

#9 Mar 11, 2013
lol wrote:
Why do people start threads as stupid as this one. Does every one really want to read this dumb shit.
Just let us know what kind of threads you would'like to see so we can better improve your topix experience.
Gourdhead

Winchester, KY

#10 Mar 11, 2013
Right wrote:
I agree, I wanna know who's cheating on who, who's the biggest skank, who's got std's and other important stuff. No sarcasm intended.
Your mama must have dropped at a tender age .
laurie

Harrodsburg, KY

#11 Mar 11, 2013
Right wrote:
I agree, I wanna know who's cheating on who, who's the biggest skank, who's got std's and other important stuff. No sarcasm intended.
hy so people like yourself can come on topix and destroy people and possibly peoples familys....NEWSFLASH you cant believe everything you read on topix...For all we know you are out here cheating or have std's or a big skank or a total low life looser....or anything else i left out....LMAO AT YOU
lmao

Roselawn, IN

#12 Mar 19, 2013
I agree if you don't like what people put on here don't look at it dugh get a life and stop wanting to destroy peoples lives grow up already all the other losers are in jail that's y there is nothing to talk about haha
liars

Danville, KY

#13 Mar 21, 2013
I like the ones who say I will pay u back when I get my income tax refund, I can,t stand liars. These people should be ashamed. At least be an adult and be honest with people.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Willisburg Discussions

Title Updated Last By Comments
Mayor's race 7 min Hope 33
KY 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 10 min Ari son of Anarchy 153,924
Daniel Simms 19 min Hes flirting 1
eric nanik 42 min Do not tolerate lies 45
miss shoplifer fronm walmar 48 min DISGUSTED 3
KY What's mitch McConnell done for coal, when ther... 1 hr mgrody 5,308
Daryle Russell Arrested 2 hr Charlie 7
•••
•••
•••

Willisburg Jobs

•••
•••
•••

Willisburg People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Willisburg News, Events & Info

Click for news, events and info in Willisburg
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••