another level

Campbellsville, KY

#1 Dec 11, 2010
so whats up with that dude, know much about him, he tryed to hala at me the other day!
her

Campbellsville, KY

#3 Dec 12, 2010
yea whats up he tryed 2 hala at me 2...
kool daddy

United States

#4 Jan 11, 2011
he is nuts stay a way from hem
Tina Simpson

Macon, GA

#5 Jan 12, 2011
he's kool i love him
hahaha

Elizabethtown, KY

#6 Jan 19, 2011
he is a sorry, low life s.o.b., u better stay far far away!!!!!
tina simpson

Macon, GA

#7 Feb 2, 2011
no he aint, he's done some bad things but who hasn't, he's really not that bad you just got to get to know him, he's kool
riigghtt

Louisville, KY

#8 Feb 21, 2011
taking an ax to someone's house "isn't that bad"?
Mrs BAD ASS BITCH

Lebanon, KY

#9 Feb 23, 2011
What you do to him for him to do that? Iam sure he wasnt bored!
riigghtt

Louisville, KY

#10 Feb 24, 2011
thats what he supposedly told the police! & I've never met the boy
Belinda lover

United States

#11 Apr 3, 2011
hahaha wrote:
he is a sorry, low life s.o.b., u better stay far far away!!!!!
Why is it ever time you look on here all you pluckn hear is the BUNCH family this the bunch family that? Shut the hell up. Do you pay there bills buy there needs and wants?
yup

Louisville, KY

#12 Apr 4, 2011
guess they ain't if they robbin n shit
yes siree

Richmond, KY

#13 Apr 4, 2011
yup wrote:
guess they ain't if they robbin n shit
they r grat at using people!! nick broke into dr abbys house after he lost his wife to cancer!! what a lowlife!!
manajane

Winchester, KY

#14 Apr 7, 2011
look yall can hate on my bro all yall want but hope ya no hate comes from envy!!!!!!!!!! yeah he done some shit but who hasnt in there teen yrs ppl change.. oh n fyi tyler miles is the one who broke into abbys house!!!! i no cuz i went to court wit nick and tyler got in trouble nick got a smack on the hand.... think bout it.... and for the one who talkin shit and dont even no him u can fuck off how u gonna say some shit if u dont even no whats goin on duh dumbass... aw i cant wait to hear what yall got to say bout this hahahah
wondering

Chicago, IL

#15 Apr 10, 2011
I don't know who this tyler is, but "manajane's" argument is seriously laughable. Not all hate comes from envy. I hate hitler, and needless to say I don't envy him..and yeah nobodys perfect..but there's a difference between being "perfect" and breaking the law..there are tons of teens who do not break the law and are far from perfect. and if tyler miles was solely responsible for this then why did nick even get a smack on the hand? If he was innocent and blameless why did he get in trouble at all
wondering

Chicago, IL

#16 Apr 10, 2011
I don't know who this tyler is, but "manajane's" argument is seriously laughable. Not all hate comes from envy. I hate hitler, and needless to say I don't envy him..and yeah nobodys perfect..but there's a difference between being "perfect" and breaking the law..there are tons of teens who do not break the law. and if tyler miles was solely responsible for this then why did nick even get a smack on the hand? If he was innocent and blameless why did he get in trouble at all
manajane

Winchester, KY

#17 Apr 12, 2011
i never said nick didnt get in trouble... he was considered an accomplis cuz he was outside the house he jus didnt enter it wit tt. there a difference... but my point of the last comment i put on here is that if u dont no someone or all the facts of the story keep ur fuckin mouth shut
guilty

Nerinx, KY

#18 Apr 12, 2011
if he didnt do it.. he wouldnt have been found guilty!! him and tyler broke into dr abbys house and stole... once a thief is always a thief..the fact of the matter he still doing it..
manajane

Winchester, KY

#19 Apr 12, 2011
oh yeah i no not all the teens around here breakin the law by steelin shit... they out here gettin all drunk and messed on drugs n gettin ran thru... have u seen the rate of teen preg? they jus got better things to do then steel or they jus got so good at jackin shit they dont get caught... its springfield what else is there to do as a teenager? glad im grown
Hilarious

Clay City, KY

#20 Feb 2, 2013
He's a f***ing dumb a$$ low life that will never amount to anything. what is wrong with you people???
yepy

Lebanon, KY

#21 Feb 2, 2013
ever since ive known of the milburns most of them are users and liars and our theives!known that for a fact!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Willisburg Discussions

Title Updated Last By Comments
Haggin primary care 2 min Billy W 10
Tessa schooler 2 hr Smh 1
Grundy Home Road 2 hr Curiousssss 2
Kristen Kurreck (Mar '10) 6 hr Mark 16
Trumps lies 6 hr my goodness 12
3 people died in another wreck 7 hr justwondering 108
Black Nissan ext cab pickup with busted windshi... 7 hr guess 3

Willisburg Jobs

More from around the web

Personal Finance

Willisburg Mortgages