Comments
1 - 20 of 31 Comments Last updated Jan 13, 2010
First Prev
of 2
Next Last
soo

Pikeville, KY

#1 Nov 1, 2009
who is the best sexual partner you've ever had. be honest and list names...
Randy Orton

Oakland, MD

#2 Nov 1, 2009
John Cena is by far the best sexual partner I have every had.
1 post removed

“IDGAF if you like what I say:)”

Since: Nov 09

Huddy, KY

#4 Nov 11, 2009
id defiantly hafta say my b/f Billy...
& im not jus sayin it cuz hes my man
i mean it
If he was to ever leave me
id hafta work out sumthin so we could still have the sex..lol
good thing he loves me =]

Since: Oct 09

Delbarton, WV

#5 Nov 11, 2009
Ambie_babii wrote:
id defiantly hafta say my b/f Billy...
& im not jus sayin it cuz hes my man
i mean it
If he was to ever leave me
id hafta work out sumthin so we could still have the sex..lol
good thing he loves me =]
If you get a deal, let me know what you said, cause I feel the same bout my man,,,,lol

“IDGAF if you like what I say:)”

Since: Nov 09

Huddy, KY

#6 Nov 11, 2009
the cabbie wrote:
<quoted text>
If you get a deal, let me know what you said, cause I feel the same bout my man,,,,lol
lol
i think jus about everyone feels that way bout thier man..
it is a bit bias isnt it?
=]

Since: Oct 09

Delbarton, WV

#7 Nov 12, 2009
Ambie_babii wrote:
<quoted text>
lol
i think jus about everyone feels that way bout thier man..
it is a bit bias isnt it?
=]
Yeah,it is bias, but true. When its good, its good!!!
valley girl

Seymour, TN

#8 Nov 15, 2009
DWIGHT WARREN was the best sex of my life....to bad he stays in jail....I miss it
Billy C

United States

#9 Nov 16, 2009
Mildred Whitt from Williamson is the best piece of tail I've ever had the hand to spank across. I just wish her retarded husband knew that baby she's packing in her fat gut isn't his. She may be a little chubby everywhere, but that nasty ho will do anything you ask her to for a couple dollars.
Local Girl

Belfry, KY

#10 Nov 16, 2009
valley girl wrote:
DWIGHT WARREN was the best sex of my life....to bad he stays in jail....I miss it
your so nasty to sleep with a black man, their like monkeys, you animal molester, I have blacks and OBAMA
laughing

Inez, KY

#11 Nov 16, 2009
valley girl wrote:
DWIGHT WARREN was the best sex of my life....to bad he stays in jail....I miss it
aren't u bi-sexual??? because he sure is!
Negro Version of English

Lead Hill, AR

#12 Nov 16, 2009
Local Girl wrote:
<quoted text>your so nasty to sleep with a black man, their like monkeys, you animal molester, I have blacks and OBAMA
DOUBLE D/REQUITER2008 -- You see idiot, no one is paying you any attention but you. Why do you keep hiding behind the Local Girl name and posting this crap? Don't have the nerve to COME OUT OF THE CLOSET YOURSELF? ROFLMAO CHICKEN SH*T....LMAO
Local Girl

Lead Hill, AR

#13 Nov 16, 2009
You got it NVOE, when they hide like a coward, it's real easy to show their mentality. They just don't have the brains to FACE anyone.
1 post removed
what

Knoxville, TN

#15 Nov 17, 2009
Local Girl wrote:
<quoted text>your so nasty to sleep with a black man, their like monkeys, you animal molester, I have blacks and OBAMA
YOU HAVE BLACKS AND OBAMA? I THINK IF YOUR GOING TO TRY TO BE A SMARTASS, YOU WOULD HAVE PROOFREAD BEFORE HITTING ENTER....LOCAL GIRL YOUR THE REASON EVERYONE THINKS PEOPLE FROM WEST VIRGINIA ARE STUPID HICKS. YOU MAKE ME ASHAMED TO BE A FEMALE, AND THAT YOUR IN MY TOWN. GROW UP YOUR A STUPID RACIST CRACKER!!!!
come correct

Inez, KY

#16 Nov 17, 2009
what wrote:
<quoted text>
YOU HAVE BLACKS AND OBAMA? I THINK IF YOUR GOING TO TRY TO BE A SMARTASS, YOU WOULD HAVE PROOFREAD BEFORE HITTING ENTER....LOCAL GIRL YOUR THE REASON EVERYONE THINKS PEOPLE FROM WEST VIRGINIA ARE STUPID HICKS. YOU MAKE ME ASHAMED TO BE A FEMALE, AND THAT YOUR IN MY TOWN. GROW UP YOUR A STUPID RACIST CRACKER!!!!
uhhh whose the racist??? cracker???? can you come with something better than that you Jungle Runner! now, now that is a racist comment. maybe I was just saying he was nasty as a person, not because he is BLACK!
Big Fan

Lead Hill, AR

#17 Nov 17, 2009
what wrote:
<quoted text>
YOU HAVE BLACKS AND OBAMA? I THINK IF YOUR GOING TO TRY TO BE A SMARTASS, YOU WOULD HAVE PROOFREAD BEFORE HITTING ENTER....LOCAL GIRL YOUR THE REASON EVERYONE THINKS PEOPLE FROM WEST VIRGINIA ARE STUPID HICKS. YOU MAKE ME ASHAMED TO BE A FEMALE, AND THAT YOUR IN MY TOWN. GROW UP YOUR A STUPID RACIST CRACKER!!!!
First off smart ass I didn't write that comment, someone else did and put my name on it. They were trying to be a smart ass like you. And secondly, who the hell cares what you think, you are an idiot.
miss opinion

Belfry, KY

#18 Jan 10, 2010
well i know who's not the best sex in williamson, evryone who has had sex with tommy canterbury (from stat) says he hasnt got anough to please..even the guys lmao (Chris from stat)
Belfry2010

Williamson, WV

#19 Jan 11, 2010
miss opinion wrote:
well i know who's not the best sex in williamson, evryone who has had sex with tommy canterbury (from stat) says he hasnt got anough to please..even the guys lmao (Chris from stat)
If u r talking bout
the Chris I think u r u best back off bitch
miss opinion

Belfry, KY

#20 Jan 11, 2010
for one "bit*h" i like chris he's cool as hell 2 "bit*ch" i just said what i heard! And what the hell are you gonna do abt it anyway!? write bad things abt me on here????? LMAO. sooooo scared hun so scared.
Nonya

Delbarton, WV

#21 Jan 11, 2010
Grow up people! You all sound like idiots.
yeah right

Pickerington, OH

#22 Jan 11, 2010
Are you people serious??

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Williamson Discussions

Title Updated Last By Comments
missing man lenore laurel creek 1 hr Reads too much 40
WV Who do you support for U.S. Senate in West Virg... (Oct '10) 2 hr Another Damn Liberal 57,079
Infection Fri RaymondPoundedRick 6
Williamson PD adds two new policemen Fri Haha 47
Remembering Big Dave Tincher Fri Johnny v 2
Who is getting divorced? suddenly single! Thu Lou Lou 31
Railroaders that cheat Aug 26 Donna Martin 9
•••
•••
•••

Williamson Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Williamson People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Williamson News, Events & Info

Click for news, events and info in Williamson
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••