liljess

Pikeville, KY

#44 Jun 22, 2011
yeah really what i do is my own freakin business..and if anyone doesnt like how i live my life then dont stick your nose in it and if anyone has a problem w/ me..just come tell me. we can just solve the problem right then and there the old fashion way :)
jussaskin

Whitesburg, KY

#45 Jun 28, 2011
Is it true she got fired fromher job cause she was talking bad about her co-workers?
lil jess

Whitesburg, KY

#46 Jun 29, 2011
um. no i did not get fired from my job. i quit! wanna know the whole story? ok i worked there for about 5 years. i decided to go to allen, ky..and take gymnastics for myself..my boss made smart remarks to me for doin so. which is my business.its my life if i wanna go take gymnastics for my own satisfaction i will!! and then a cpl of the mommies took their kids there..well last weds. at work after classes. my boss cursed at me. said i can go whereever the f i want but i will not take girls outta her gym? so i got up and started to walk out, she said oh so now your gonna walk away.. i said yup. got in my car..and then there she came (with ppl still in the parking lot) screaming at me yelling banging on my window, "im not your b!tch! im not your b!tch" where that came from i do not know? so where you got talking about co-workers from?? i do not know. as far as i know there was only me my boss..and my lil cousin working there soooo uh..who would i talk about? and thats a wrong reason to fire anyone over..everyone b!tches about their job sometime or another. i just dont wanna look like the bad guy here! but being fired no! that is one thing i can say..when i got up and walked out..i quit! its childish for anyone to get mad over something like that. and if she is saying opposite..im sure a lot of ppl will believe her..why? because shes older and seems professional.. but trust me this..my co-worker and i were very great friends. not saying my co-worker is a bad person. but there are just some things left unsaid! im done with it! im moving on. this lil old town is crazy...i have always done great w/ my job..actually i think i did sooo much that ppl took advantage of that. i put up with a lot of stress...i never missed..and one time i got food poisining at work..was there by myself w/ a new worker..called my boss..crying puking..and got b!tched out and told me to do whatever. but its all done and over w/..im moving on to better things.
lil jess

Whitesburg, KY

#47 Jun 29, 2011
jussaskin wrote:
Is it true she got fired fromher job cause she was talking bad about her co-workers?
who is this by they way and where did u hear that from? you dont have to msg me here u can do it though fb
Understands

Panther, WV

#48 Jun 29, 2011
Obviously your boss is psyco and has some problems if she was cursing and banging on your window while people were in the parking lot. That was very unprofessional. I really don't get why people wanna be all up in each others business anyway?? what does it matter to them where you work or why you don't work there anymore? what does it have to do with them? But don't worry Jess, if everything is as you say it is then "what goes around, comes around"....Keep your head up and don't let people get to you.
Truth

Virgie, KY

#49 Jun 29, 2011
True your a good girl i heard she was in love with ya and that was why she is upset.
Truth

Virgie, KY

#50 Jun 29, 2011
She has allways been a BITCH.
rachael

Pikeville, KY

#51 Jun 29, 2011
lil jess wrote:
um. no i did not get fired from my job. i quit! wanna know the whole story? ok i worked there for about 5 years. i decided to go to allen, ky..and take gymnastics for myself..my boss made smart remarks to me for doin so. which is my business.its my life if i wanna go take gymnastics for my own satisfaction i will!! and then a cpl of the mommies took their kids there..well last weds. at work after classes. my boss cursed at me. said i can go whereever the f i want but i will not take girls outta her gym? so i got up and started to walk out, she said oh so now your gonna walk away.. i said yup. got in my car..and then there she came (with ppl still in the parking lot) screaming at me yelling banging on my window, "im not your b!tch! im not your b!tch" where that came from i do not know? so where you got talking about co-workers from?? i do not know. as far as i know there was only me my boss..and my lil cousin working there soooo uh..who would i talk about? and thats a wrong reason to fire anyone over..everyone b!tches about their job sometime or another. i just dont wanna look like the bad guy here! but being fired no! that is one thing i can say..when i got up and walked out..i quit! its childish for anyone to get mad over something like that. and if she is saying opposite..im sure a lot of ppl will believe her..why? because shes older and seems professional.. but trust me this..my co-worker and i were very great friends. not saying my co-worker is a bad person. but there are just some things left unsaid! im done with it! im moving on. this lil old town is crazy...i have always done great w/ my job..actually i think i did sooo much that ppl took advantage of that. i put up with a lot of stress...i never missed..and one time i got food poisining at work..was there by myself w/ a new worker..called my boss..crying puking..and got b!tched out and told me to do whatever. but its all done and over w/..im moving on to better things.
Man, u got a mouth on you, don't ya? Don't know either people. But there is always two sides to EVERY story! I suppose this boss, must have some class not to get on topix and defend her side. Or, maybe she's just really busy with life and doesn't have time for "gossip topix" My nickname for it. It's great entertainment for the uneducated! LoL
Truth

Virgie, KY

#52 Jun 30, 2011
rachael wrote:
<quoted text>Man, u got a mouth on you, don't ya? Don't know either people. But there is always two sides to EVERY story! I suppose this boss, must have some class not to get on topix and defend her side. Or, maybe she's just really busy with life and doesn't have time for "gossip topix" My nickname for it. It's great entertainment for the uneducated! LoL
Easy now you are one of us.
lil jess

Pikeville, KY

#53 Jun 30, 2011
rachael wrote:
<quoted text>Man, u got a mouth on you, don't ya? Don't know either people. But there is always two sides to EVERY story! I suppose this boss, must have some class not to get on topix and defend her side. Or, maybe she's just really busy with life and doesn't have time for "gossip topix" My nickname for it. It's great entertainment for the uneducated! LoL
yup i do have some mouth on me. but i do know what is wrong and right. you obviously dont know much..but soon enough you will i promise :) she probably dont know about this. but lets just keep it that way and let this all go. its all gravy baby! in the end the better person will win...which will more than likely be me! yay!!!!
lil jess

Pikeville, KY

#54 Jun 30, 2011
also rachael..i dont want things said about me that is so not true. its not right. and i dont care whos side you are on. you dont know the whole story!!! yeah theres 2 sides to every story...but theres also the wrong side to every story..the one who makes up crap to make them look good.. ofcourse ppl are not gonna believe me. she looks professional.. remind you i say. looks professional. honestly i could care less anymore. someone asked if i got fired because of me talking bad about co-workers? well i gave the truth!! so obviously shes not living her life or too busy to be making up false statements and trying to make it a point to everyone to let be known what she wants everyone to know! sooooo believe what you want.. like i said once again..the truth will come out... and im working on that.school board comes next. thanks :) but i end this here. peace!
Truth

Virgie, KY

#55 Jun 30, 2011
Well everone has an idea of what was going on with you all. It was put on this site last year when you were caught.You hang in there jess alot of us beleave you luv you chick.
liljess

Whitesburg, KY

#56 Jun 30, 2011
thanks truth...but i still dont understand when i was caught..lol i know where that story came from anyway..i found that out a while after this topix thing started..and its not near as close as how it was told... my boss had nothing to do w/ it at the time..sooo..and then it was some girl that was at a friend of mines house..and me and my friend went and took a piss together, so what and everyone knows that whoever said that was so made up off the top of their head and im pretty sure i know the main one they got it from and the 3 or four women who made it up. let me remind yall..i know everything usually.....lol but anyway..like i said before..all that is nobodys business how i live my life..and also...im so willing to prove that im clean. anyway..this topix needs to stop.cause no matter what thers ppl thats gonna take up for me and ppl that are gonna trash me...and thats usually the ones that dont like me or have heard rumors.and can u really go by just hear say? no ya need proof! ya know?
armybrat

Whitesburg, KY

#57 Jun 30, 2011
hey, rachael.i guess that makes you uneducated....
haha

Whitesburg, KY

#58 Jun 30, 2011
yeah really rachael your o gossip topix as you call it stickin your foot in your mouth two times i see haha making comments. ah its probably the actual person rachael is claiming has class
Darnel

Pikeville, KY

#60 Feb 1, 2012
Typical You wrote:
I find it funny that you're so tactless. You may not do drugs anymore, but it's well known by many that you did. You embarrass yourself so much at parties, acting the way you do...it's called self control and you should really learn some. As a bit of advice you should live up to your "SAY IT TO MY FACE AND NOT ON THIS SITE" attitude because if you did this probably wouldn't have been started about you in the first place. Oh, and you may not be totally gay but the door def swings both ways,EMBRACE IT dont lie
I totally agree. She is a piece of hillbilly shit and a major addict. Her addiction to alcohol makes her act worse than a druggie and I know for a fact she was a pill popper and smoked weed. She also eats vagina and its not a recent phase just ask abbie hart. I wouldnt trust her to teach my children gymnastics unless you dont mind her groping them and getting turned on by it. GradeA trailer trash.
Darnel

Pikeville, KY

#61 Feb 1, 2012
liljess wrote:
yeah really what i do is my own freakin business..and if anyone doesnt like how i live my life then dont stick your nose in it and if anyone has a problem w/ me..just come tell me. we can just solve the problem right then and there the old fashion way :)
You know in the old fashion days they hanged lesbos in trees. just saying
Silas

Whitesburg, KY

#62 Feb 2, 2012
You know in the future they are going to hang all bigots. So it'd probably be best if you just die now.
someone

Whitesburg, KY

#63 Feb 5, 2012
Jess is a GREAT GYMNASTICS TEACHER! Abi is a friend, leave her name off of here. That is so wrong saying Jess is a child molester, SHE IS NOT! U are just JEALOUS< YOU probably have a crush on her! Just leave her alone! U are probably the one who is an alcholic drug addict pervert! Put your real name on here and let me start a Thread on u and see how fast people start spreading rumors. Cause everyone has ppl that are jealous of them or just are plain scared to say it to their face. I LOVE U JESS!!! U ARE A GREAT TEACHER AND FRIEND!
I kno the truth

Mount Sterling, KY

#64 Feb 11, 2012
What the hell? She def. Not a child molester. That makes you sick in head and proves you are jealous of how far shes come and is doing great with her life. Atleast shes not a low life that is bad on drugs. I trust her w any child. Just because some one is gay does make them a pervert. Wats the diff of a guy teachin a girl or a girl teachin a little boy!!!??? If you all dont like her and feel that way say it to her face or keep your kids away from her. All I know is I see how she acts w kids and she would even hurt someone that laid a finger on any child for that matter!!! Its called karma..n it will hit u soon..trust me very soon so be prepared

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Whitesburg Discussions

Title Updated Last By Comments
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 42 min RickyBobby 133,213
Streetside vs Summit City (Feb '14) 1 hr Evil Ernie 35
Strip Poker old Country Kitchen Colson 3 hr Rachel 44
brain damron 3 hr big red 42
Why Do people Turn QUEER? 3 hr --Crack Rabbit-- 121
tracy jones tim madden 4 hr For real 3
Kenny Anderson 5 hr Joe 11
Whitesburg Dating
Find my Match
More from around the web

Whitesburg People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 3:15 am PST

NBC Sports 3:15AM
Marvin Lewis on Andy Dalton: We don't have time to waste on QB competition
NBC Sports 6:32 AM
Panthers G.M. on Cam Newton: "We want him here. I want him here"
NBC Sports 3:31 PM
Report: Sal Sunseri to leave Florida State for position with Oakland Raiders
ESPN 8:07 AM
Spygate, 'culture of cheating' vexes ex-GM
Yahoo! Sports10:47 AM
Former Panthers GM wonders if Patriots cheated in their Super Bowl