cola vance---bimbo
First Prev
of 2
Next Last
old friend

Chavies, KY

#1 Jan 17, 2011
where is he?
just another user

Jenkins, KY

#2 Jan 31, 2011
Id say with his mommy.cause no girl in her rightt mind would put up with wh*ring around on them...he is not going to settle down with just one woman...he will f*ck anyone an everyone...an what a woman seen in hin idk cause he treats them like a qween till he hooks them then they get treated like shit after....trust this cause I know an any other girl he's been with besides me even ask his two x-wifes(jessica an shelia) I wasn't the only girl he used an treated like shit an his d*ck isn't small but not as big as he said...the truth my TOYS done me better than him even when it came to eating my pussy he wasn't any good if u like to do all the work than ud love it...but BIMBO somebody gave u a GOOD nickname but it should have been nobo or slow bo but really BIMBO learn how to use it an lick p*ssy an u might become a 5 instead of a 2 LMFAO
mr me me

Jenkins, KY

#3 Jan 31, 2011
This is so funny cause I feel the same way....an he done the same things to me....an ur so true.... he can't use any of his tools except the ones for that junky ford of his.....LMAO
STFU

Island City, KY

#4 Feb 6, 2011
OKAY SO BIMBO " COLA" HAS DONE YOU WRONG OR SOO BUT WHY PUT SHIT LIKE THIS ON HERE I MEAN GROW THE F*** UP AND TELL IT TO HIS FACE. WAIT OR DO YOU NOT HAVE ENOUGH BALLS LIKE HONESTLY GROW UP!!!
I AGREE

Island City, KY

#5 Feb 6, 2011
i agree with u STFU.
hay

Island City, KY

#6 Feb 8, 2011
his ex wife Sheila is the same way a big liar , I have never heard so many lies , she tells you one thing and does another ,she uses people to ask anyone that truly know sheila . ask how she treats he employees , i have known her a long time and she is such a lier .. my god what a lier
sheila

Richmond, KY

#7 Feb 8, 2011
hey dont hide behind a false name.. u must be a coward and a liar!!! and my ex-employees are gone because of their own doing.. and if u have a problem with me then come to my face.. and my opinion u are a RECENT ex employee... I f u cant do the job then blame only ypurself not me!!! and if have the courage to put ur real name i will share the reason ur an ex-employee... by the way are u going to pay the money you owe to that person that helped u out ( u know exactly what im talking about) YOU ARE A COWARD!!!!!
hay

Island City, KY

#8 Feb 9, 2011
i never worked for you, i wouldnt remember i make my own money dont need to get help from you or anyone else , the only COWARD i know is you , not able to tell the truth about anything
I hate all this

United States

#9 Feb 9, 2011
I'm sorry to hear this guy has done you this way ladys. I do know how to take care of a women. 38yr old male, 5ft 11in 210lbs, work for myself. Leave a email or just ask and I can log in and you may message me thru topix. I'll be straight up, I'm looking for "no strings". I will treat you the way you want. I'm from the pikevile area.
sheila

Richmond, KY

#10 Feb 9, 2011
Cola is not the reason for this problem.... just a coward running their mouth because they dont have what it takes to say it to my face.... so "hay" if u want to talk to me then expose yourself and i can make that happen for you... and what did i lie about because im sure i can clear that up for you too... and you are a COWARD!!!! if ur having trouble with the definition of coward, then just look in the mirror... ur hiding behind a fake name for Gods sake... But i know exactly who u are and if there are any more posts i will stop by ur work the next night u work and see who is the coward..
anonymous

Flatgap, KY

#11 Feb 21, 2011
well i know cola very well, he could actually be a good person if he would stay away from his mother. when she is around he is totally different. my friend used to live with him, she was crazy for him and he let her go over stupid shit dealing with his mom. judy is a piece of shit in my opinion
i know

Richmond, KY

#12 Feb 22, 2011
yep thats his mom..... she caused sooo many problems in his marriage i heard... and he can be a good person but has 2 many badddd influences in his life. but u know thats a mommys love.. what a load of crap!!!!1 wake up cola..
anonymous

Flatgap, KY

#13 Feb 23, 2011
yeah mommas love caused him to loose the love of his life too.
MissyPants

Pikeville, KY

#14 Oct 30, 2012
You all are cruel... I know him very good.. And sheila is not a liar.. So please stop talking bad everyone
fukalluhos

United States

#15 Nov 4, 2012
Why do you care? Why do you guys sit around talking about a guy that wouldn't have any of you. Move on, get a life!!
old friend wrote:
where is he?

Since: Jun 12

Meally, KY

#17 Nov 8, 2012
bring it on hos

Since: Jun 12

Meally, KY

#18 Nov 9, 2012
come on now and do somethin else with your time than talk bout a 62yr. old woman who at this time is in the hospital with a heart attack it sounds to me like all u ladys r jealous that cola always puts his mom 1st well thats jus the way it should b and do u not have kids of your own well i know all of u and u do so u also know that everything we say and do comes back on us so b careful ladys and ju leave his mom alone caz like i said i know all u hos.
looking

United States

#19 Nov 12, 2012
anonymous wrote:
well i know cola very well, he could actually be a good person if he would stay away from his mother. when she is around he is totally different. my friend used to live with him, she was crazy for him and he let her go over stupid shit dealing with his mom. judy is a piece of shit in my opinion
. What is judy last name?
owell

United States

#20 Nov 12, 2012
Hall.Why??
looking

United States

#21 Nov 13, 2012
owell wrote:
Hall.Why??
I know a judy with a son named vance. Both are criminals, last name aint hall tho.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Wheelwright Discussions

Title Updated Last By Comments
Leslie (Jan '15) 14 hr Julia 15
christian t ratliff (Jan '15) Sun Starrlett 6
Robert Tackett (Jun '11) Sun Starrlett 30
estep (Jan '13) Jul 25 AMJ 51
Jeff Hall j&j construction Jul 24 I know him 2
who are the drug dealers in your town (Dec '12) Jul 22 Frank 37
Liquor Store on Rt 80 Jul 21 Drunk Otis 1
More from around the web

Personal Finance

Wheelwright Mortgages