First Prev
of 2
Next Last

Since: Sep 11

Location hidden

#1 Sep 19, 2011
so what do yall think about caleb phye??
Cousin

Winnsboro, SC

#2 Sep 20, 2011
I think if you wanna know about him then you should probably ask HIM. That is normally the best and most mature way to find out anything about someone. Just saying.

Since: Sep 11

Location hidden

#3 Sep 20, 2011
are you his cousin
Cousin

Charlotte, NC

#4 Sep 30, 2011
Yes. Obviously.
PiNkYy

Albemarle, NC

#5 Sep 30, 2011
Caleb is a sweetheart :).

Since: Sep 11

Location hidden

#6 Oct 2, 2011
i think he is GAY!!
PoptartsInMyPant s

Nashville, TN

#8 Oct 6, 2011
I heard he shaves his legs.

Since: Sep 11

Location hidden

#10 Oct 10, 2011
haha yeah!!!
Anonymous

Los Angeles, CA

#13 Jul 9, 2012
i think he is amazin (:
-the girlfriend.
crazygirl

Scottsville, KY

#15 Oct 5, 2012
grosss caleb is a bug ips fag he dont know anything . all he knows is about his little car and his pieace of trash girl friend all they do is have sex and he follows her like a lost puppy through school she ccould atleast have something a little better than him he looks like abe lincon wtf?
telling straight

Westmoreland, TN

#16 Oct 5, 2012
crazygirl wrote:
grosss caleb is a bug ips fag he dont know anything . all he knows is about his little car and his pieace of trash girl friend all they do is have sex and he follows her like a lost puppy through school she ccould atleast have something a little better than him he looks like abe lincon wtf?
If you are going to bad mouth someone at least learn how to spell.And what business is it of yours what he does ??
Hannah

White House, TN

#18 Oct 13, 2012
seriously, crazygirl? screw you! you can kiss my so called nasty ass! what is it any of your business what me and my boyfriend do? why cant you put your name on here so i can whoop your ass?!
Caleb

Lake City, SC

#19 Oct 13, 2012
Ok listen here i don't care who you are if your gonna talk crap say it to me all you want but DON'T talk about my girlfriend, obviously you have no life if you follow me and my girlfriend around, last time I checked that was called stalking so "crazygirl" GET A LIFE!!!!!
Hannah

White House, TN

#20 Oct 13, 2012
crazygirl wrote:
grosss caleb is a bug ips fag he dont know anything . all he knows is about his little car and his pieace of trash girl friend all they do is have sex and he follows her like a lost puppy through school she ccould atleast have something a little better than him he looks like abe lincon wtf?
You really should think before you say things!
Hannah

White House, TN

#21 Oct 13, 2012
Caleb wrote:
Ok listen here i don't care who you are if your gonna talk crap say it to me all you want but DON'T talk about my girlfriend, obviously you have no life if you follow me and my girlfriend around, last time I checked that was called stalking so "crazygirl" GET A LIFE!!!!!
thanks babe, i love youu. and i dont think you follow me around (:
luke

United States

#23 Nov 23, 2012
he cheated on hannah 2 weeks ago with kat kling....
Hannah

United States

#24 Nov 23, 2012
luke wrote:
he cheated on hannah 2 weeks ago with kat kling....
WHAAAATT? How do you know??!
Caleb

Charlotte, NC

#25 Nov 24, 2012
Ok I haven't cheated on Hannah once Luke im not the one that who res around ok!!!!!!!!!
justin

Bethpage, TN

#26 Nov 24, 2012
Caleb is like another brother to me anybody that messes with him is messin with me so everybody that's talkin shit grow a set and talk to his face or don't run your mouth at all.
luke

United States

#28 Nov 24, 2012
honestly, he treats hannah like crap anyways from what i hear. always taking her money and making her and her family not talk. he isnt worth fighting over!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Westmoreland Discussions

Title Updated Last By Comments
Trump 1 min trump 19
Mrs.Macon County who won? (Aug '14) 1 min Fatbich Eat You 9
rick hodges 16 hr flow 2
Justin "Bunny" Clark is the football trailer th... 16 hr Johnny sieber 39
Greatest Eagles Football Player (Dec '12) Fri Sorrybud 50
Strongest football player ever at WHS Fri ricky 7
Tammy Stewart (Jan '11) Jul 28 no where 10
More from around the web

Personal Finance

Westmoreland Mortgages