michelle jeffery
Michelle jeffery

United States

#1 Apr 3, 2013
The only reason i am posting this is because i want everyone to see it and i really don't give a fuck who sees it or what you think about it. Topix is an internet site posted for everyone to see. I posted something yesterday on a certain forum and pissed a so called friend off. Im sorry if you don't like me or if you have a problem with me but i don't give a shit. Im fed up with people. Its the internet people if u don't think someone ia gonna say something nice then maybe it shouldn't be said. I don't care how long ago it was .
mee

Ozark, MO

#2 Apr 3, 2013
Michelle jeffery wrote:
The only reason i am posting this is because i want everyone to see it and i really don't give a fuck who sees it or what you think about it. Topix is an internet site posted for everyone to see. I posted something yesterday on a certain forum and pissed a so called friend off. Im sorry if you don't like me or if you have a problem with me but i don't give a shit. Im fed up with people. Its the internet people if u don't think someone ia gonna say something nice then maybe it shouldn't be said. I don't care how long ago it was .
Michelle, I am also fed up with people and life in general.
Michelle jeffery

United States

#3 Apr 3, 2013
mee wrote:
<quoted text>
Michelle, I am also fed up with people and life in general.
do we know each other? We should raise some hell . Lol
ChaosAD

Branson, MO

#4 Apr 4, 2013
I wouldn't worry Michelle, it was just Travis. He's a class A POS in my book.
mee

Ozark, MO

#5 Apr 4, 2013
No,Michelle, we do not know each other but raising hell sounds fun. I am not Travis. I am a 46 year old female.
Michelle jeffery

United States

#6 Apr 4, 2013
Lol does sound fun but how??
mee

Ozark, MO

#7 Apr 4, 2013
I'm sure we could find some trouble somewhere! It usually finds me though lol! I will have to check back with you in about a week. I have to go out of town. Where do you live? I am on the outskirts of West Plains. Would be great to meet a new friend!
Michelle jeffery

United States

#8 Apr 4, 2013
Sounds like a plan! Have a safe trip!,. Yeah im a little outta town too ! Lol keep in touch !
mee

Ozark, MO

#9 Apr 4, 2013
will do
mee

Ozark, MO

#11 Apr 29, 2013
Now that i am back. It's been work work. I am my own boss, wouldn't want to pizz her off!
Dufus

Branson, MO

#12 Apr 30, 2013
Whatever. U probly sit on the phone and computer flappin your jaws and lyin to people tryin to sell em somethin.
from

Des Moines, IA

#14 May 19, 2013
Michelle, I've always been one to defend you bc you were so young when jj got his hooks in you. You deserved a better chance. I read a lot of your words and you still seem so young. Sweetie I hope you decide to fight for you one day, go to college, get something for only you. You can be a good role model for those babies. Jj just wwont pull his head out of his drugs.
Michelle Jeffery

United States

#15 May 19, 2013
From .. who am i speaking with lol i bet i know .. but u dont seem to know much about me or joey . Also this forum I'm sure wasn't even supposed be about drugs infact i made it.
Michelle Jeffery

United States

#16 May 23, 2013
I must be a pretty awesome person lol.. don't have many people to say shit about ne. but also I'm not a girl to make myself completely known to every guy in town and thers not much to hate about me ! Lol good day
hmmm

Sparta, MO

#17 May 23, 2013
Michelle Jeffery wrote:
I must be a pretty awesome person lol.. don't have many people to say shit about ne. but also I'm not a girl to make myself completely known to every guy in town and thers not much to hate about me ! Lol good day
I think we may have been friends in school.... What was your maiden name?
And don't worry.. I'm not looking to post hatefulness and BS about you, that's not my thing... especially if you are who I think you are.:)
mew

United States

#18 Feb 27, 2014
Tired of life
blood

United States

#19 Mar 1, 2014
No.. you're just tired of the way life is going now. It can all change for the better

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

West Plains Discussions

Title Updated Last By Comments
Words Matter 3 min grave digger 24
grave digger, warrior, and creepy bear 7 min Moon Raker 6
Obamagate 13 min okimar 104
Not trump like. 15 min Moon Raker 11
Deaf people in West Plains? (Feb '13) 16 min Moon Raker 11
Bose Sound 21 min Moon Raker 4
Election Who do you support for U.S. Senate in Missouri ... (Oct '10) 27 min TRUMPOCALYPSE 109,967
why the anger? 34 min TRUMPOCALYPSE 65

West Plains Jobs

More from around the web

Personal Finance

West Plains Mortgages