Diver struck and killed by boat at sea

A tragedy at sea has left a man dead after a boat hits and kills a diver. According to authorities, Ricardo Araujo and friends were diving just 4 miles southeast off of Key Biscayne when a 70-foot boat struck ... Full Story
First Prev
of 2
Next Last
Anonymous

Kansas City, MO

#1 Mar 4, 2007
My thoughts and prayers to his family. Ricky will certainly be missed.
yes

Boynton Beach, FL

#29 Apr 1, 2007
yes
Losers

Miami, FL

#79 May 16, 2007
zzzzzzz wrote:
http://i113.photobucket.com/al bums/n210/tigertman/la_puta.jp g
Why would you post her picture? You are all such losers talking about these people. What do you care what they did? What ???? Are you the FBI??? Mine your business and be gone!
Losers

Miami, FL

#90 May 17, 2007
who are u wrote:
<quoted text>
You know why loser???'coz she stiffed every person that came through her.
BUT.....She got them qualified......She got them a home.....People went to her because they knew they would not qualify to buy a home and that makes whomever got "STIFFED" an accomplice to fraud. They are all just as guilty as she is.
Losers

Miami, FL

#92 May 17, 2007
who are u wrote:
<quoted text>
Oh and I guess you are one of those idiots that are sons/daughters of latinos that cant write any Spanish.......
A singar!!!! Hows that for Spanish.
OBSERVING

Lunenburg, MA

#112 May 20, 2007
SPEAK AND WRITE IN ENGLISH. THIS IS AMERICA!
TAMARRA

AOL

#162 May 30, 2007
DE 107 COMENTARIOS , SOLO DEJARON LOS 7 QUE LE INTERESA A SIERTA PERSONA ANTISOCIAL DEFENSORA DE MAGILE PERO LA FOTO LA PUSO NUESTRO TEAM ,Y MAGILE ES UNA LADRONA FRAUDALENTA AL 100 % Y SE BA A REPENTIR Y LLORAR MAS LAGRIMAS DE LAS QUE ELLA NO QUERIA HACER ,ASESINA
aerotiger

Miami, FL

#165 Jul 31, 2007
Actually, she didn't get them qualified, she took their information, kept the money that was financed, and now all of the people who she scammed are subject of foreclosure on property they know nothing about. Who loses Mr. Loser, everyone. People's credit history is ruined - she runs off with millions in her pocket, the prices of real estate go up because of fraud, and there are foreclosures and possible more trouble for the victims of her scam. Grow up and realize you can't bury your head in the sand.
Concerned Party

United States

#166 Oct 8, 2007
Could you direct me to where I can find these pending cases? Are these cases in Florida?
Miami Dade Representative wrote:
This is some serious matter, the case is beign handle by the FBI right now. Ricardo Araujo and wife have alot of court cases pending for mortgage fraud acording to an FBI Agent and miami-dade.gov
this is just an example from Miami Dade County Clerk
::::::::::
NATIONAL CITY MORT CO vs CRUZ, MAGILE DOCKET - PARTIES
2001-15555-CA-01
13-2001-CA-015555-0000-01
N/A 06
CRUZ, MAGILE DN 01 2 06/29/01
NATIONAL CITY MORT CO
OHIO SAVINGS BANK vs DIAZ, YANOSKA DOCKET - PARTIES
2004-1074-CA-01
13-2004-CA-001074-0000-01
N/A 27
CRUZ, MAGILE DN 06 17 01/16/04
OHIO SAVINGS BANK
CITIMORTGAGE INC vs GUZMAN, AILETTE DOCKET - PARTIES
2004-8280-CA-01
13-2004-CA-008280-0000-01
N/A 25
CRUZ, MAGILE DN 02 2 04/12/04
CITIMORTGAGE INC
WESTSIDE CTR INC vs CRUZ, MAGILE DOCKET - PARTIES - LOCATION
2004-7650-CC-05
13-2004-CC-007650-0000-05
N/A 04
CRUZ, MAGILE DN 01 8 04/22/04
WESTSIDE CTR INC
WESTSIDE CTR INC vs CRUZ, MAGILE DOCKET - PARTIES - LOCATION
2004-7651-CC-05
13-2004-CC-007651-0000-05
N/A 06
CRUZ, MAGILE DN 01 8 04/22/04
WESTSIDE CTR INC
MORTGAGE ELECT REG SYS INC vs GUZMAN, AILETTE DOCKET - PARTIES
2004-13001-CA-01
13-2004-CA-013001-0000-01
N/A 24
CRUZ, MAGILE DN 02 2 06/14/04
MORTGAGE ELECT REG SYS INC
CERTIFIED HOME LOANS OF FL INC vs STATE MORT LENDING (LLC) DOCKET - PARTIES
2006-8070-CA-01
13-2006-CA-008070-0000-01
N/A 05
CRUZ, MAGILE DK 03 80 04/26/06
CERTIFIED HOME LOANS OF FL INC
OLD REPUBLIC NATL TITLE INS CO vs ARAUJO, RICARDO DOCKET - PARTIES
2006-8641-CA-01
13-2006-CA-008641-0000-01
N/A 25
CRUZ, MAGILE DK 01 80 05/04/06
OLD REPUBLIC NATL TITLE INS CO
FIDELITY NATL TITLE INS CO vs SHERLEY TITLE SVCS INC DOCKET - PARTIES
2006-14831-CA-01
13-2006-CA-014831-0000-01
N/A 13
CRUZ, MAGILE DK 01 81 07/28/06
FIDELITY NATL TITLE INS CO
CREDIT BASED ASSET SVCING & ETC vs RIVER, MARC E DOCKET - PARTIES
2006-26514-CA-01
13-2006-CA-026514-0000-01
N/A 23
CRUZ, MAGILE DK 05 2 12/08/06
CREDIT BASED ASSET SVCING & ETC
::::::::::
God

Miami, FL

#167 Oct 10, 2007
He was a dirtbag, a crook and a loser. He ruined people's lives. Good riddance.
Jim leonard

Rockwall, TX

#168 Oct 10, 2007
God is it?? YOur a crook for using gods name. He was a dirtbag and so are you pal. As for a looser you are too. YOu can now rank your=self into his level you nuttle brains...
cozin

Homestead, FL

#169 Jul 23, 2008
well im her cozin and shes an idiot but its not all her falt she is not the only one well she is a money gruber
ibis lastre

Tampa, FL

#170 Sep 8, 2008
i live in brandon florida and i know magile cruz and her rat mother,she was a dancer ginetera in Cuba,before to came here,
she open a pizza place in hialeah ,that was close for drugs.
i know many names ,place where she was made durty business. is not only mortgage fraud, false id , false insurances ,false public notary signatures,she have house in costa rica, mexico ensenada, and santo domingo.was in negociation with gum and more. she buy havana libre hotel in miami beach , yate vote, and airoplane. she planning his husband accident.and she is a santera.
Gallego

Miami, FL

#171 Sep 27, 2008
Dejen de hablar tanta mierda que muchos fueron personas por ella iso las cosas mal ustedes lo sabian pero en ese tiempo no hablaban porq los tocaba diariamente ahora que todo fue abajo hablan no sean penco ya el pez callo por su boca pero recuerden que todo tiene cola asi que alla cual con su conciensia todo mas tarde se sabra y muchos de los que estan escribiendo en esta pagina no sabran donde esconderse pero recuerden que ella se la gano por un ano y mira donde esta ahora asi sucedera con todos prima nunca entendere todo lo que paso pero en el fondo te quiero eres mi sangre y ahora igual que siempre lo que tenga que hacer lo hare nadie se va a reir de ti tio jesu ,ariocha y yo la distancia siempre sera chiquita asi que tranquila que estamos contigo .
aragujos ya saben quien soy no jodan mas que conocen muy bien lo que pudiera suceder

Prima linda te quiero tu primo gallego
ibis l

AOL

#172 Oct 30, 2008
Anonymous wrote:
My thoughts and prayers to his family. Ricky will certainly be missed.
magile podra pagar miles de abogado pero nunca su freedon ,su conciencia vivira' mientras vea a tu hija delante de ti, sin su padre vivo, se remorderas la conciencia de ese crimen que organizastes y su espiritud no te dejara tener paz mientras viva. eres una ambisiosa rata inmunda . pudrate en la carcer junto a ross mary tu madre.
Gallego

Miami Beach, FL

#173 Nov 19, 2008
Ibis jajaja te veo P....
ibis

AOL

#174 Dec 4, 2008
quiero decirle al gallego que yo tengo mi conciencia limpia y no defiendo a nadie porque mi sobrino sabia de donde salia los millones ,y si no lo sabia porque pedia carros y lujos y casas millonarias.,pero la vida de un ser humano se respeta y ella hoy detras de las rejas sin su hija, celebrara a pan y agua la navidad y los demas vivitos y fiestando. todo suvenganza porque el prefirio a Darlyn, como si ella no se lo hubiera pegado con otro, gracias a Dios lo que tubo se fumo' y lo que le queda es dolor y desprecio, porque estafo' a miles de inocente por complacer a un macho. que al final solo estaba con ella embrujado y por la hijita, no tenia dignidad. Gallego se te olvido lo que te hicieron ,pero recuerda que te usaron tambien, al menos te librastes de la mierda de MARITZA MENA Y SU NUERA AMBICIOSA.
en este mundo vinimos desnudos ,no se por que tanto amor a lo material y acabar sin nada y publicada en periodicos que leera un dia Sherley y sacara sus propias concluciones.
MAgile.pudrate y al fin mi sobrino tiene paz en el cielo, la estas pagando toditas, ahora la muerta de hambre eres tu? Ambiciosa y mentirosa, quemastes la pierna de ricky y jamas tendras paz.
Gallego

Miami Beach, FL

#175 Jan 10, 2009
Ibis pronto nos veremos prendere una vela por ti haber cuantos dias dura feliz ano
Gallego

AA ya se donde esta la puerca india que me jodio tanto uno a uno van a caer total para lo que me cuesta a mi joder
Gallego
IBIS TIA DE RICARDO

AOL

#176 Feb 8, 2009
ustedes solo hablan de fraudesde casa
Yla han condenado por 9 anos en carcer por ese fraude hecho por ella ,y muchas personas mas muchisimass .
creen que el asesinato organizado por ella para asesinar a misobrino,por celos ,por su traicion se va a quedar inprune?
ella ,su madre ,el padrino brujero y su grupo del cla'n no tendran paz mientras vivan y tarde o temprano pagaran esa cruelaqui lo que se hace se paga. le cortaron una pierna y algo mas solo para estar seguro que fue el..tiempo al tiempo
creyeron que al poner su cuerpo debajo de la propeya de otro barco, iban a reglamarle al seguro y cobrar buen dinero .la ambicion les hacia pensar mas de la cuenta,solo fraudes y fraudes .a los seguros
mi sobrino era buzo no ciego ni sordo.
lo accesinaron entre sus:amigos""AMIGOS "
Tu Sobrina

Fort Lauderdale, FL

#177 Feb 8, 2009
Ibis no seas bruta cual era el fin de asesinar a tu sobrino si al final no daba nada al clan lo unico que hizo Magile para asesinar al pobre de Ricky fue aserle una tremenda brujeria porque Magile no tenia cojones para mas ya que anteriormente abria intentando joder a Ricky pero no pudo la cabezita no le daba. Con respecto al accidente los unicos que estan bien son los sobrinos de Ted stevens que no los han podido condenar por politica si quieres hacer algo no seas tanignorante y averigua...
Gracias y descansa en paz
Tu sobrina

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

West Miami Discussions

Title Updated Last By Comments
Licking Nuts and the Planters Dilemma. Cashew! ... 3 hr ADAM THE MACHO LI... 8
The King and Queen - Cuba 18 hr WE JUST DONT CARE 2
Review: Nation Auto Transport (Jul '14) Thu emNYtoCA 5
Street Prostitution in Miami (Dec '13) Wed Taajsgpm 73
Why are Puerto Rican men so pathetic? (May '10) Wed Taajsgpm 198
Any sports fans out there? Wed Taajsgpm 2
raul castro es maricon Wed Taajsgpm 5
West Miami Dating
Find my Match
More from around the web