First Prev
of 2
Next Last
Brittany Darby

United States

#21 Jan 13, 2011
All you fake ass people need to leave my sisters alone!
Kayla

Marion, AR

#22 Jan 14, 2011
OMG! Cant believe this mess. All I got to say is daddy I love you! When Im on my knees and pleasing you! Love you long time!
Kayla Dunlap

West Memphis, AR

#23 Jan 15, 2011
Woww. Yall folks are fuckinnn dumb! Do you have nothing better to do than talk shitt and pretend to be me. WEndy jesse and bree and britt thanks for sticking up for me. Love yall so much. As for everyone else get a damnn life.
cwazy

United States

#24 Jan 24, 2011
Dude I used to be friends with Kayla, first she started out screwing every white guy in WM then once she gave some guy an STD she started F'n every black guy starting out with some dude over on Vanderbilt, she is ho fo sho. I wouldnt touch that with a 50 foot pole.
Your Mom!

Hughes, AR

#25 Apr 29, 2011
lmao wrote:
Bree, destin, and kala are all hos. An nasty ones of that. Haha
Yeahh why don't you say it to one of there faces bitch?
Bike Boy

Marion, AR

#26 May 2, 2011
i did lick her out pretty good
you know who

Lees Summit, MO

#27 May 10, 2011
Wendy?? alis bestfriend
hating ant you

United States

#29 Jul 19, 2012
she a stupd hoe going around stuning cant even act black dont take care of her kids stuck o a loser of a man who beats her brains out and she cant get shit togther for nothing she has herpess i hear what aa lameass
hater she is

Searcy, AR

#30 Jul 20, 2012
she dont take care of her kid and she works at the truck stop 20 dollor hoe and he boyfriend jp cheats and beats her up she trys to act black lol
ashley simon

Hot Springs National Park, AR

#31 Jul 21, 2012
I feel bad for ya'll. you must have no life, talking bad about underage girs on here. Ya'll are probably child molesters.
Onlyone

United States

#32 Jul 27, 2012
ashley simon wrote:
I feel bad for ya'll. you must have no life, talking bad about underage girs on here. Ya'll are probably child molesters.
I agree with ashley. All these ppl do is gt on here and talk shyt. Shyt that they wont say to nobodys face. Bcuz there pussys they only yalk shit behind the screen knowin theyd never have enough balls to say it to they face. Their the same ppl that are in there face kissin there ass everyday but then gt on here an try n act hard. When they aint about shit.
haha

United States

#33 Jul 27, 2012
how is this a lie when its the truth ive seen it wtf wrong with you people these days dont let the truth hurt you ok

Since: Mar 12

Location hidden

#34 Aug 5, 2012
Well, Well, Well, I haven't been in in West Memphis very much in the past 23 years, with the exception of a couple of Christmas's, when my papaw passed away, and when Rick(who was Kayla and Destin's step-grand-dad) passed.There was always a stink there natural gas I believe is what I was told the stinch was and I believe that stink has affected folks minds there. So before you try to talk trash about others you need to dump your own trash can. If you don't like the way they livin then leave them alone. What they do is not affecting you, and if it is then you the one with the problem not them.
Actually

Marion, AR

#35 Aug 5, 2012
They come by it honestly!!!!

Since: Mar 12

Location hidden

#36 Aug 5, 2012
Actually wrote:
They come by it honestly!!!!
Do ya think? I seriously doubt that you know all of their family, maybe a few family members but, no where near all of us. They haven't or aren't doing anything different than 98% of the world today is. I do not see anybody in this day and time knowing anything about complete honesty including you. Like I said dump your own trash before trying to dump someone else's. Oh but that's to hard for folks to do isn't it? Your trash will probably stink much worse truth be known.

Since: Mar 12

Location hidden

#37 Aug 5, 2012
I love yall Kayla and Destin. I also love little Ms. Jaz, Lorri , and Shane. Shane and Lorri I do not know your significant others at this moment but if I did I am sure I would love them as much as I love yall and your kids and grandbaby. Lord knows I do hope yall read this as well as Destin and Kayla. Because I am me and I ain't scared to set me out there. My name for the record is Tracey Denise Stafford Hash Akins, I live in Ripley Tennessee, and if yall don't like my folks come visit me we can go fishin...lol. Fresh bait is always good.LMMFAO!!!! BET!!

Since: Mar 12

Location hidden

#38 Aug 5, 2012
BET, none of yall other cheap shot talkin bitches will put your name out there let alone where you at.... NOW, NOW, WHAT YA GOT TA SAY BOUT THAT???? oh and another bet I will travel. Why? because I got money, a ride and I can. I got my family what yall got "nothin" but big fat ass mouths, oh excuse me you probably got big fat asses as well. Bless yalls heart!!!!
NOTHIN BUT LOVE FOR SHANE, LORRI, KAYLA, DESTIN, MISS JAZ, AND THE SIGNIFICANT OTHERS THAT BELONG TO YOU BOTH, OR ALL OF YOU. I LOVE ALL OF YOU EVEN THE ONES I DON'T KNOW. IF YOU DON'T KNOW ME LORRI AND SHANE KNOW ME WELL ENOUGH TO EXPLAIN ME. LMAO, IF THERE IS AN EXPLANATION FOR MY COUNTRY ASS. WHERE I AM FROM THEY CALL ME THE COUNTRY BITCH. IT'S LIKE THAT SONG LONG HAIRED COUNTRY BOY. HERE THE WORDS SAY IF YOU DON'T LIKE THE WAY I'M LIVIN JUST LEAVE THIS LONG HAIRED COUNTRY BITCH ALONE.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

West Memphis Discussions

Title Updated Last By Comments
Poll Did you vote today? (Jun '10) 28 min Team 39,457
Dunkin Diarrhea 5 hr Ashley 1
Amy Cantu 5 hr Tequila 2
Marion Auction Mania! (May '15) 11 hr GMJ 5
Coop 16 hr Depends 3
white people will crawl Sun drive through emp... 5
brant sitzes Sat bullsheet 5

West Memphis Jobs

More from around the web

Personal Finance

West Memphis Mortgages