“Of Course I Can”

Level 9

Since: Sep 08

Location hidden

#1 Jun 19, 2012
Hey...how about those gas prices? Any comments...anyone? Weren't they supposed to be 5 bucks a gallon by Memorial Day? What happened there?

Level 9

Since: Jun 11

Location hidden

#2 Jun 19, 2012
Yep there was much whining and complaining from the zombie wing.

“Of Course I Can”

Level 9

Since: Sep 08

Location hidden

#3 Jun 19, 2012
Weepy wrote:
Yep there was much whining and complaining from the zombie wing.
Yep. There were all these dire predictions and now, not a peep out of them. Wait until they start rising again. Then we will hear more doomsday predictions from the nuts.

Level 9

Since: Jun 11

Location hidden

#4 Jun 19, 2012
Sundog512 wrote:
<quoted text>
Yep. There were all these dire predictions and now, not a peep out of them. Wait until they start rising again. Then we will hear more doomsday predictions from the nuts.
Those republican posters will not post about that foolishish stuff until they are told who the boogeyman that causes these things in the ventriloquists mind, wheteher from a fat oxy addict or in the air conditioned studios of clowns at News Corpse who uses limos to get to work and back, of course they never pay for gas and almost wondering if they ever done so.
Prince Albert

Charlottesville, VA

#5 Jun 19, 2012
Sundog512 wrote:
Hey...how about those gas prices? Any comments...anyone? Weren't they supposed to be 5 bucks a gallon by Memorial Day? What happened there?
It was $4.96 a gallon in Mid and Southern Calif. for high test. Is that close enough for you? To be exact it was 13 May when I paid that price in San Diego. I wouldn't expect you to know that tho.

Level 9

Since: Jun 11

Location hidden

#6 Jun 19, 2012
Prince Albert wrote:
<quoted text> It was $4.96 a gallon in Mid and Southern Calif. for high test. Is that close enough for you? To be exact it was 13 May when I paid that price in San Diego. I wouldn't expect you to know that tho.
Today is June 19, get with the times Gladys. Gotta find something else to fearmonger about Obama.

“Of Course I Can”

Level 9

Since: Sep 08

Location hidden

#7 Jun 20, 2012
And the national average still did not get as high as it was in 2008.

And no, I didn't know that. Never got about 3.70 a gallon where I live and it is down to 3.20 now. How about those gas prices asstard?

LMAO.
Prince Albert wrote:
<quoted text> It was $4.96 a gallon in Mid and Southern Calif. for high test. Is that close enough for you? To be exact it was 13 May when I paid that price in San Diego. I wouldn't expect you to know that tho.
Prince Albert

Charlottesville, VA

#8 Jun 20, 2012
Weepy wrote:
<quoted text>
Today is June 19, get with the times Gladys. Gotta find something else to fearmonger about Obama.
He is doing a good enough job of that on his own thank you.

“Of Course I Can”

Level 9

Since: Sep 08

Location hidden

#9 Jun 20, 2012
Does he scare you, Gladys? You poor little frightened thing.

LOL.
Prince Albert wrote:
<quoted text> He is doing a good enough job of that on his own thank you.

“Of Course I Can”

Level 9

Since: Sep 08

Location hidden

#10 Jun 20, 2012
Hey Weepy....maybe we shouldn't bother Gladys too much. Apparently, he's scared of Obama. He might soil his diapers.

;)

Level 9

Since: Jun 11

Location hidden

#11 Jun 20, 2012
Prince Albert wrote:
<quoted text> He is doing a good enough job of that on his own thank you.
BOO!

lmao

“Of Course I Can”

Level 9

Since: Sep 08

Location hidden

#12 Jun 20, 2012
Weepy wrote:
<quoted text>BOO!
lmao
He's "skeert."

Level 5

Since: May 12

Location hidden

#13 Jun 27, 2012
Prince Albert wrote:
<quoted text> It was $4.96 a gallon in Mid and Southern Calif. for high test. Is that close enough for you? To be exact it was 13 May when I paid that price in San Diego. I wouldn't expect you to know that tho.
Well.. Well, Ole Princess Alberta from Gay Ladys, Va...I bet you spent all of your welfare check on that tank of gas.
Lorenzo

Troy, VA

#14 Jun 27, 2012
He doesn't scare me but evidently he scares your Wva. politicians. Obama will not carry the Coal Fields I don't care what he gives away. People in Wva. are not stupid.

“Of Course I Can”

Level 9

Since: Sep 08

Location hidden

#15 Jun 27, 2012
If they think he is hurting the coal industry, they are. Because the facts don't show that. But then again, you're a republican. You never let facts get in the way of a line of simple minded bullshit.
Lorenzo wrote:
He doesn't scare me but evidently he scares your Wva. politicians. Obama will not carry the Coal Fields I don't care what he gives away. People in Wva. are not stupid.

Level 5

Since: May 12

Location hidden

#16 Jul 3, 2012
Prince Albert wrote:
<quoted text> It was $4.96 a gallon in Mid and Southern Calif. for high test. Is that close enough for you? To be exact it was 13 May when I paid that price in San Diego. I wouldn't expect you to know that tho.
Gay Ladys, Gas is $2.93 a gallon in Va. as of June 3. Who should we blame for that price drop?

“Of Course I Can”

Level 9

Since: Sep 08

Location hidden

#17 Jul 3, 2012
Fraggle Wabbit wrote:
<quoted text>
Gay Ladys, Gas is $2.93 a gallon in Va. as of June 3. Who should we blame for that price drop?
I am sure he is thanking Bush for it.

;)
Harvey

United States

#18 Jul 3, 2012
Listen to me Those who have lower gas prices today it is all because of BUSH. Let us give credit where credit is due. If Obama wins in NOV 2012 your gas will be $7. a Gal the next day..........IF THE GOP wins the White House you will see Gas prices "fall, fall, fall"..........

“Of Course I Can”

Level 9

Since: Sep 08

Location hidden

#19 Jul 3, 2012
Harvey wrote:
Listen to me Those who have lower gas prices today it is all because of BUSH. Let us give credit where credit is due. If Obama wins in NOV 2012 your gas will be $7. a Gal the next day..........IF THE GOP wins the White House you will see Gas prices "fall, fall, fall"..........
The facts say you are wrong, Jim.

http://zfacts.com/gas-price-history-graph

Also, oil drilling has increased under Obama.

http://thinkprogress.org/economy/2012/02/22/4...

You can verify that by searching the Baker-Hughes rig count.

http://www.wtrg.com/rotaryrigs.html

Except for the short period of time gas was under two bucks when Bush was trying to buy the election, short term and long term drilling has been on a steady increase.

So, Jim, you are either misinformed or lying. Which is it?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Welch Discussions

Title Updated Last By Comments
Word assocation (Sep '07) 6 min illi bishop 17,444
**Add a word drop a word** (Oct '13) 1 hr luci 5,710
cooterdog's hang out (Aug '12) 2 hr _Susan_ 33,170
The Welch Hangout (Jan '13) 2 hr _Susan_ 36,128
Christianity is total bullshit 3 hr twentypebbles 1
Looking for a new deputy??? (Aug '09) 16 hr Jus sayin 70
Jesus Was NOT Born on Dec. 25th. - - XMAS Based... (Nov '08) 19 hr Bert 141

Welch Jobs

More from around the web

Personal Finance

Welch Mortgages