UFO spotted in Southern Wayne County

UFO spotted in Southern Wayne County

Posted in the Waynesboro Forum

First Prev
of 2
Next Last
Cover Your Rears

White House, TN

#1 Aug 24, 2010
We have received reports that an unidentified flying object has reportedly been seen in the southern most parts of Wayne County about 4 miles north of the Alabama state line. apparently 6 individual reports all flooded into the local police departments this morning all claiming to have seen a shiny metallic disc hovering in the sky towards the East. Residents are being warned not to interact or go near such an object if it were to land on the surface, as it could very well be visitors from another planet. Such an event would warrant contacting the sheriff's department so that our authorities could make the initial contact.
I seed it

Lobelville, TN

#2 Sep 5, 2010
Yeah I seed it rite over youner.
Little green fellers got out. started this wey and I ran got my gun. Nest thang I know they wist away
Metoo

Detroit, MI

#3 Sep 5, 2010
Yea I seed that sum Beach too.
Susie

Knoxville, TN

#4 Sep 5, 2010
Me too, i seed it too, they coming to take us away.
hillbilly

United States

#5 Sep 5, 2010
I seed 'em, too! What they gonna do?
heeyuck

Waynesboro, TN

#6 Sep 5, 2010
imone geit mah gunin shota helloutubem!!!
Ernest T Bass

United States

#7 Sep 5, 2010
Gon get me sum rocks. Hellya.
I Know It

United States

#8 Sep 7, 2010
I heard Ric Wilson arrested the space alien and it is in custody at this time.
JAYSON BUNCH

Knoxville, TN

#9 Sep 7, 2010
WHAT THE HELL HAVE YALL BEEN SMOKING,CUT OFF THE LITHIUM AND IT PLY WITH YA LIKE THAT....LOL LAY OFF THT SHIT YALL CRAZY BASTARDS CUASE YALL TWEEKIN....LOL
I Know It

United States

#10 Sep 7, 2010
Naw we ain't smokin no lithium. It was on the scanner. They got that space alien in the Wayne County Jail. Call over there and ask.
merryagnus

Fairview, TN

#11 Sep 8, 2010
I heard they landed, found NO intelligent life, left as quick as they came!
Ray gun

Lobelville, TN

#13 Sep 8, 2010
Anybody got a ray gun?
I got aluminum foil and nunchucks but need a ray gun
mwilson

United States

#14 Sep 8, 2010
Ok im totaly new here an tried readn some of the filth on this site. But this is best I have ever seen. LOL merryagnus. That was the funniest thing I've read b4 . funny and
Entertaining RATE @ 10..
merryagnus wrote:
I heard they landed, found NO intelligent life, left as quick as they came!
helpppppp

Knoxville, TN

#15 Sep 8, 2010
just got abducted by them damn thangs, now am pregnated with them little green thangs

Since: Aug 10

Lobelville, TN

#16 Sep 8, 2010
I got one for you...I know some guys that saw two little green men and shot them with a .22 Rifle and then dug a hole and buried them in it. I never saw these little green men but I thought I'd get the hell outta there!! LOL!!
Elvis

Cedar City, UT

#17 Sep 8, 2010
HEY... LOOK IM BACK!!!!!!!! They just droped me off ...Pretty Mama.Thankya ....Thankya verrymuch!
i agree

Knoxville, TN

#18 Sep 8, 2010
Elvis wrote:
HEY... LOOK IM BACK!!!!!!!! They just droped me off ...Pretty Mama.Thankya ....Thankya verrymuch!
die dude your on every topic.mouth of the south.
Elvis

Cedar City, UT

#19 Sep 13, 2010
i agree wrote:
<quoted text>die dude your on every topic.mouth of the south.
i dont have anything to do.KIZZZMYAZZZ!
btb

United States

#20 Oct 18, 2010
DAMN, I HATE I MISSED THE INVASION! I'M NOT A SKEPTIC, BUT A TRUE BELIEVER! FOR ALL THOSE SKEPTICS, CHECK OUT EITHER UFO FILES OR MUFON(Mutual UFONetwork). Some may be surprised! AND Yeah, I really don't have a life...Tryin to get one, but it aint happening on here!
Cooter

United States

#21 Oct 18, 2010
That's what the stink is on the square. Space aliens. They stink.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Waynesboro Discussions

Title Updated Last By Comments
Still looking for some action or a good f buddy 2 hr Mountainmanjoe81 1
looking 4 hr Past 3
Prettiest girls in Collinwood? (Dec '10) Wed Guest 80
Who is Erika berry???? NEED INFO Wed Guest 2
Walmart Worker Tue Aight 2
Size? Tue Saying 29
Bi curious Jul 25 Jimmy 3

Waynesboro Jobs

More from around the web

Personal Finance

Waynesboro Mortgages