Marty & Justin Fritts
coach

Temple, GA

#1 Aug 29, 2010
where did these guys ever go? i heard marty's wife left him for a another woman...I dont know why with that 10 inch dick.
coach

Temple, GA

#2 Aug 29, 2010
and justin just got married to milicent. im glad he got away from shala ho ho
Missy Herbert

Auburn, AL

#5 Aug 29, 2010
Marty's wife did not leave him for another woman but did like other things very well. Your correct she is stupid. I heard he is now in Lenoir City and dating a hot momma. Good for him. Justin did get married and good for him. A awesome guy who needed a great girl.
Gladace Newmarket

Thomasville, NC

#6 Aug 29, 2010
just seen the post about Marty and I hate to hear that has happened. When I knew him a long time ago he was a great guy and so was his brother. Would love to get in touch with him. Anyone know how? Hurry before someone else starts calling him.
prada

Lithonia, GA

#7 Aug 29, 2010
So Marty is on the market .. hmm yummy !!!
sir getsalot

United States

#8 Aug 29, 2010
Marty is good but for Justin he looks like a Q tip that has been dug out of my a$$... Fo reeeeal
Gladace

Thomasville, NC

#9 Aug 29, 2010
Now that you got me thinking, your correct on Marty (Yummy very Yummy) let me know how to get in touch with him if anyone knows. Seen the post about Justin very funny stuff on the qtip but he is totally awesome guy.
timmy

Thomasville, NC

#11 Aug 29, 2010
Marty had a temper when he was young but he works all the time with the kids in knoxville and lenoir city now and does wonderful at it. No temper anymore and Justin he does not have a mean bone in his body. Justin is a total nut. If a girl was to land one of those guys they would be in good shape but sorry Justin I here is married.
sir getsalot

United States

#12 Aug 29, 2010
Very true! Really good guys. But Justin only weighs 120 LBS ! So if thats your thing then... you'r not skinny
coach

United States

#13 Aug 30, 2010
I heard that marty hits it up with the younger ladies. last i heard justin is adopting a kid

Since: Aug 10

Lancing, TN

#15 Aug 30, 2010
ok for one thing yall need to grow up and stop talkin about people u know nothin about..marty and justin are awesome guys..im happy that justin found someone he can spend the rest of his life with and marty might be datin someone but thats none of yalls business...and for the ho that made a comment about me (shala) go fuck ur self...i aint no ho...keep talkin shit...you know nothing about me!!! im a happily married woman so keep runnin ur mouth about me....you know what they say "haters make u famous"

shala steelman

Since: Aug 10

United States

#16 Aug 30, 2010
I don't really know all of marty's personal business but he is probably the most unathletically gifted guy I have ever seen... he would struggle in the special olympics!

Since: Aug 10

United States

#17 Aug 30, 2010
Gaaaaaaaaayyyyyyyyyy!!!!
Coach

San Mateo, CA

#18 Aug 30, 2010
Myranda from os said Justin had a little dick and didn't know how to use it
I beg to differ

Sanford, NC

#20 Aug 30, 2010
Do any of you fu$ks have a clue how to spell a g*d da*n thing!!!!!??? There is a good chance I have slept with your wife or girl friend. So tonight when you go low on her think of me and my di#k
Zach

United States

#21 Aug 31, 2010
I see you idiots have started a thread on Mandi's brothers now can't you lay off the family you jealous $03%s.

Since: Aug 10

Lancing, TN

#22 Aug 31, 2010
LMFAO!! THIS SHIT IS SO FUNNY...THE PERSON THATS NAME IS "I BEG TO DIFFER" IS SERIUOSLY CRACKIN ME UP AND I HOPE ITS TRUE LMFAO!!....AWESOME DUDE....WELL JUSTIN MARTY YALL ARE AWFULLY FAMOUS!! LOL CAN I HAVE YALLS AUTOGRAPH!!!!
Haha

United States

#23 Sep 1, 2010
Countrywifey what is so funny cause he has probably slept with u. From what I heard you like to get around too. I hear your pretty famous in your neck of the woods. So don't know why u are laughing.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Wartburg Discussions

Title Updated Last By Comments
Matt Miller 3 hr He Luvs it 6
mcso 7 hr Thomas 26
Car chase leads to drug arrest (Jan '17) Thu Smh 17
Misty beach Wed Larry C 5
Stoney Collins (Feb '11) Wed You should know 6
Rhett Walls is a theif. Wed Chad Gandy 2
Save-A-Lot (Jul '09) Jul 19 Mike 26

Wartburg Jobs

More from around the web

Personal Finance

Wartburg Mortgages