jason melton is a snitch
First Prev
of 2
Next Last
obviously

Wartburg, TN

#22 Jul 17, 2012
Well man if u hate druggies so much why aré You readin a post bout snitchs . Im startin to think that your a druggie because You keep check-in out the new post to see what been said as for the rest of You talkin abouy my spellin and stuff i went to School in this county what do You expect plus i didnt know all these people was profesional typers contrata to yall yuns want a number cookie and i really dont care if yall think i did post under a few diferente names i dont have to prove nothin to yuns and im Not goin to argupe bout it and give You the satisfaction cause your prolly one of the losers those Life revolves around this website or your just one of those computer nerds Who is 50 years old still livin With there momma come on man grow up You live in morgan county 90 percent of the people in this county cant eiher read write or spell
Bahamut

Sarasota, FL

#23 Jul 18, 2012
obviously wrote:
Well man if u hate druggies so much why aré You readin a post bout snitchs . Im startin to think that your a druggie because You keep check-in out the new post to see what been said as for the rest of You talkin abouy my spellin and stuff i went to School in this county what do You expect plus i didnt know all these people was profesional typers contrata to yall yuns want a number cookie and i really dont care if yall think i did post under a few diferente names i dont have to prove nothin to yuns and im Not goin to argupe bout it and give You the satisfaction cause your prolly one of the losers those Life revolves around this website or your just one of those computer nerds Who is 50 years old still livin With there momma come on man grow up You live in morgan county 90 percent of the people in this county cant eiher read write or spell
Perhaps you've forgotten that this is a public website. It is the possible reason people get on here to respond. Maybe you should have thought about that prior to starting the thread and not wanting others to disagree with you.

Aww shucks, the bashing thread didn't go the route you had planned; now you're mad. You've already proved you posted under different names.
D'oh, and here you were trying to be clever by appearing as different posters. Does it hurt to get e-smacked, or are you used to it by now?

Now get back to work, I'll take a large coke to drink with my order.
i knew it

Wartburg, TN

#25 Jul 20, 2012
I knew it i have thought that for months because i have scene him talking to the police alot plus after seeing him With those snitchin hos mentiond above im just glad the truth is finally out
phillip

Wartburg, TN

#26 Jul 20, 2012
Hey haa . What did You meen by sayin nobody could mention the other girls name? because the other girl is my girlfriend i cant believe this crap i get on here to read what people is sayin about jason because i hate him and im going to beat his a*s next time i see him for sleepin With her When i was locked up and of course i read stuff about her in a topic about him. So haa tell me more
Haha

Oneida, TN

#27 Jul 21, 2012
The person obviously wrote something about your girlfriend. Well just a couple weeks ago there was a whole topic about her right? Well then she must have got a lawyer to stop the topic said it was a " cease order". I was just reminding them not to post her name! She must have really didn't want some things said! Who else would have wrote that order?
That One

Oliver Springs, TN

#28 Jul 21, 2012
i knew it wrote:
I knew it i have thought that for months because i have scene him talking to the police alot plus after seeing him With those snitchin hos mentiond above im just glad the truth is finally out
scene

Is that you or auto-correct doing that?
i knew it
#29 Jul 21, 2012
what do you meen ?
Spuds

Wartburg, TN

#30 Jul 21, 2012
What I dont get is why dont the police watch this site and log ips from people who are offended by informants or "snitches". Obviously the snitches only hurt the crimanals so why should I care about a druggy getting busted? Only part that sucks is the speed in which they are freed from jail.
Black Box

San Antonio, TX

#31 Jul 21, 2012
Spuds wrote:
What I dont get is why dont the police watch this site and log ips from people who are offended by informants or "snitches".
Because there is this little document, a few years old, called the United States Constitution.
Karl Childers

United States

#32 Jul 30, 2012
"Contrata, Diferente, Argupe"....Ooops...I think I just cast a spell...
whiskey

Charlotte, NC

#33 Sep 2, 2012
oh yeah wartburg ought to be renamed snitchburg theirs so many pillheads and metheads and dopers around with their bitching and snitching.
Bitch

Oliver Springs, TN

#34 Sep 3, 2012
yeah well thats my brother doubt u could beat his ass philly:) & whoever started this if hes such a punk why dont u state ur real name bitch? scared? probably thts why ur typing all this behind a computer. have a nice day.
lmao
#35 Sep 4, 2012
well, umm that was not even "philly" that commented on this! He knows how to spell his name and whoever was trying to act like him didnt spell it right. stupid ass people! bt have a nice day
jason melton

Oliver Springs, TN

#36 Sep 26, 2012
damn my sis wasnt lying a big post bout me. yea i just got out of jail. snitch nah not me. yea i did pills and meth and stole some shit while i was on it but snitch nah. hell only been to jail twice. this is first time in 5 years. And me being a punk i dont know wat to say well yea i do i dont back down ever. never have never will so please gimme that name and well settle this. me and jason robinson get along just fine and i did get with his sis he knew bout it but not with his girl. saw phillip at a gas station after he got out and he wouldnt look at me. been living in rockwood for past two months besides tha two weeks in jail. tiffany or lisa if you read this hit me up missing those old memories we shared we can still be fwb
jason melton

Oliver Springs, TN

#37 Sep 26, 2012
i liked that snitchburg post thats funny as hell
Jason

Wartburg, TN

#38 Sep 27, 2012
Spuds wrote:
What I dont get is why dont the police watch this site and log ips from people who are offended by informants or "snitches". Obviously the snitches only hurt the crimanals so why should I care about a druggy getting busted? Only part that sucks is the speed in which they are freed from jail.
Go to he!! spuds and take ur friends with u.
Virgil Kane

Wartburg, TN

#39 Sep 28, 2012
I'm glad we have snitches helping the police. We need more of them. We need help putting you toothless, meth-heads behind bars. DON'T DO DRUGS and/or SELL DRUGS and you won't have to worry! Snitches Unite! Report Morgan County DRUGGIES! Rewards offered for info. Contact me offsite.
steveo

United States

#40 Jul 25, 2013
LOL

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Wartburg Discussions

Title Updated Last By Comments
Sheriffs race 58 min Justathought 46
Misty beach 1 hr Grimy The Phoxx 6
Matt Miller 9 hr He Luvs it 6
mcso 13 hr Thomas 26
Car chase leads to drug arrest (Jan '17) Thu Smh 17
Stoney Collins (Feb '11) Wed You should know 6
Rhett Walls is a theif. Wed Chad Gandy 2

Wartburg Jobs

More from around the web

Personal Finance

Wartburg Mortgages