Deputy Court Clerk Arrested
First Prev
of 3
Next Last
lol

Hot Springs National Park, AR

#41 Sep 25, 2012
Actually, for once I wasn't talking to myself! Ha! He just doesn't have a lot of fans unfortunately. In any case, in the words of an old country ass redneck...I ain't skeered. If I got balls to talk about somebody, I bygod got balls to talk to the mf too. If the occasion were to arise & I have opportunity, I won't mind at all to let the little shit know what I think of him.
Stranger

United States

#42 Sep 25, 2012
lol wrote:
Actually, for once I wasn't talking to myself! Ha! He just doesn't have a lot of fans unfortunately. In any case, in the words of an old country ass redneck...I ain't skeered. If I got balls to talk about somebody, I bygod got balls to talk to the mf too. If the occasion were to arise & I have opportunity, I won't mind at all to let the little shit know what I think of him.
Wimp, way I got it figured you are as wimpy as a wet noodle. Besides you are almost too illiterate to even be on a computer. I bet you never learned beyond the 4th grade because your dumb English is so poluted you are a disgrace to society. You are fooling yourself, which is likly something you do all of the time, if you think anyone believes your trash. I don't even know Lipscomb or Hayes or any of them you are after but they must be a notch or two above you.
lol

Hot Springs National Park, AR

#43 Sep 25, 2012
lololololol pathetic
Stranger wrote:
<quoted text> Wimp, way I got it figured you are as wimpy as a wet noodle. Besides you are almost too illiterate to even be on a computer. I bet you never learned beyond the 4th grade because your dumb English is so poluted you are a disgrace to society. You are fooling yourself, which is likly something you do all of the time, if you think anyone believes your trash. I don't even know Lipscomb or Hayes or any of them you are after but they must be a notch or two above you.
Moe Bandy

United States

#44 Sep 25, 2012
I'm gonna go out on a limb and guess that probably 98% of those that like to bash Liscomb on here have a criminal record. Just saying.....
guest

United States

#45 Sep 25, 2012
I personally saw judge Hayes tell Blake Liscomb he had an authority complex and that he needed to get over himself in court. He freed the charged person and told Blake to watch his back because he was going over board.
Croaking Bull Frog

United States

#46 Sep 25, 2012
guest wrote:
I personally saw judge Hayes tell Blake Liscomb he had an authority complex and that he needed to get over himself in court. He freed the charged person and told Blake to watch his back because he was going over board.
So? Does Lipscomb get this bashing because he arrested the judges clerk? Lipscomb is being given too much credit. he did not do it along. Another judge, the Sheriff and others were in on the arrest.
Bottomhill

United States

#47 Sep 26, 2012
When has the trial date been set? What a same for everyone one affected by it. Bad judgements never cease. The McClouds are a good family.
JOE STAMPLEY

Jonesboro, AR

#48 Sep 26, 2012
i agree move on to something else what a drama, think ill write a song about it!!
food

Hot Springs National Park, AR

#49 Sep 26, 2012
This may feed his ego a bit but I had heard so much crap about Blake & how huge he was, how much of an Ahole etc...but he was recently at my house & I almost couldn't even concentrate on his purpose for being there bc I kept having a conversation in my head about how freakin goodlookin he is & he was super nice. Yeah, he kinda pissed me off but not in his attitude or the way he spoke to me, it was more about what he & the rest of the minions were doing there...but anyway...yeah, so my experience with him was a little bit confusing bc I expected some big, trash talkin pos dirtbag cop & I got this really nice looking, well mannered officer who is waaaayyy too young for me. Oh, well...I'm married anyway, lmao!!
lonely

Mountain Home, AR

#50 Sep 26, 2012
ElPoloLoco wrote:
LARRY HAYES!!!!
http://www.imbodenlive.com/201 2/09/26/judge-larry-hayes-sudd enly-announces-his-retirement- as-a-complaint-against-him-is- dropped/
Paralegal

United States

#52 Sep 28, 2012
So will the District Judge hire another deputy clark before he leaves office, or will a new judge do that?
jeff

Jonesboro, AR

#53 Sep 28, 2012
i think if your gonna comment about someone you should use your real name instead of a screen name, GO TEAM BLAKE!!!!
Better Government

United States

#54 Sep 29, 2012
Question: Was her hiring a politically influenced decision? Next, Was there a backgound check like that done on police? Last, was there a application filled out on this individual? The first is allowed by is not a mark of genius. The last two question if they are answered with a NO. Then it was a real mistake and the quorum court should never allow that to happen again.
justsayin

Jonesboro, AR

#55 Sep 29, 2012
Better Government wrote:
Question: Was her hiring a politically influenced decision? Next, Was there a backgound check like that done on police? Last, was there a application filled out on this individual? The first is allowed by is not a mark of genius. The last two question if they are answered with a NO. Then it was a real mistake and the quorum court should never allow that to happen again.
She had no felonies or misdemeanors, check the facts with Jody.
Hillbilly Justice

United States

#56 Sep 30, 2012
A persons at home reputation should be considered when they are going to work for something as sensitive as a court. Did the local people not laugh when the person was appointed? Tht was a sure sign. However, its past, she got caught and the problem was revealed.
Rainmaker

United States

#57 Oct 2, 2012
Where are the people who were buying the dope from the couple now going to get their dope. Will the couple tell on others? The guy was bad. He was already a con. His reputation was known. Thanks Sheriff for a job well done.
probably

United States

#58 Oct 3, 2012
Rainmaker wrote:
Where are the people who were buying the dope from the couple now going to get their dope. Will the couple tell on others? The guy was bad. He was already a con. His reputation was known. Thanks Sheriff for a job well done.
most likely blake
Hack

United States

#59 Oct 8, 2012
Careful is the word for the future. Proper caution was not exercised in the hiring process.
yep

Jonesboro, AR

#60 Sep 15, 2013
guest wrote:
<quoted text>
The ICD-8 Code is 301.7 & it is a broad spec code for personality disorder with an emphasis on sociopathic tendencies.
snap..good comeback

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Walnut Ridge Discussions

Title Updated Last By Comments
Poll Did you vote today? (Jun '10) 1 hr BARNEYII 40,828
Casey's General Store 3 hr Old Citizen 9
T ward 16 hr Joynson 2
Vicky Taylor. 18 hr Susie 8
the mcginty family 20 hr chaga 1
David madden Sun NovaNeumisAdrianS... 8
WR Nursing & Rehab Nov 17 luvdemspics 4

Walnut Ridge Jobs

More from around the web

Personal Finance

Walnut Ridge Mortgages