Bits & Pieces Burnt Down
known the family

Elizabethtown, KY

#115 May 13, 2013
"anna," I don't know you but damn you sound like an illiterate, uneducated redneck HICK. How about you go back to third grade and take the time to learn grammar. If you don't know what the big words that I am using mean get a freaking dictionary. WOW.
soooo

Lebanon, KY

#116 May 13, 2013
was the fire an accident?
Anna

Radcliff, KY

#117 May 13, 2013
anna wrote:
<quoted text>you are a hole and we know it youre husband screws around on youre fat ass stfu you are soo funny stupid pos!!!hahaha..stick a dill up youre ass and you wil fell better that is what where told you like!!..
Hey thanks for using my name and all you said might be true... But I'm not married, so...
Anna

Radcliff, KY

#118 May 13, 2013
known the family wrote:
"anna," I don't know you but damn you sound like an illiterate, uneducated redneck HICK. How about you go back to third grade and take the time to learn grammar. If you don't know what the big words that I am using mean get a freaking dictionary. WOW.
Not sure which you are referring to but I'm pretty sure my grammar is in check, thanks.

Since: Apr 12

Location hidden

#119 May 13, 2013
Anna I sure didn't know u were married lol. Have to get on here to learn things about yourself so sad. Did u notice that several posts r now missing?? Couldn't imagine y
known the family

Elizabethtown, KY

#120 May 13, 2013
"Anna" you are about freaking stupid as the "anna" that posted from Glassgow. If you pay attention the stupid a** posted with lower case letters and a different location. Pay attention before you post and look stupid. That bitch is stupid and can't speak or spell. You people are showing your true educational level. Sad stupid trashy hicks.
Anna

Radcliff, KY

#121 May 14, 2013
known the family wrote:
"Anna" you are about freaking stupid as the "anna" that posted from Glassgow. If you pay attention the stupid a** posted with lower case letters and a different location. Pay attention before you post and look stupid. That bitch is stupid and can't speak or spell. You people are showing your true educational level. Sad stupid trashy hicks.
I really hope I don't ever meet you in person. You are illiterate yourself. You want to talk about trashy hicks and you are on here bashing a family that is down and hiding behind a user name. Real mature. Seems to me that now that the store is gone, you can run your flapper and not have to go in and see those people face to face and not risk being caught up in your own b/s. YES I noticed that there was a lower case and upper case "A" however we are talking about ignorant fools who can't even spell WITH auto-correct... thanks.
Anna

Radcliff, KY

#122 May 14, 2013
countrychicka wrote:
Anna I sure didn't know u were married lol. Have to get on here to learn things about yourself so sad. Did u notice that several posts r now missing?? Couldn't imagine y
Right? Haven't been for three years. Thank God for small miracles.

I noticed there were some things missing, but couldn't figure out how.. lol guess some people had to hide their tracks... you know it's getting pretty deep in here, we might need to follow our hick roots and get out the waders... ;)
Vick

Glasgow, KY

#123 May 14, 2013
Well... Not one of you knows how to spell or your grammar! So you sound really dumb. Do you have your front teeth? Wow what a mess!!
known the family

Elizabethtown, KY

#124 May 14, 2013
Anna, I have never been in that store. I know the family from way before Angela was dopped into this world to carry on the family business of no good white trash. I wouldn't spend a dime in there and I have many times over told them to their face how nasty they are so what I am saying they have heard prior to the dump burning. Cute that you assume so much. Once trash always trash.
Wm Hill UAW

Louisville, KY

#125 May 14, 2013
howevalleychick wrote:
Are you really implying that bc ur family has a reputation as being a certain way that you are the same?? Thats the craziest thing ive ever heard.
Worship the pen*s!
wgaf

United States

#126 May 14, 2013
And yet ya can run ya mouths and bad mouth all of them but ya ain't got the guts to say who ya are.
Excoworker

Elizabethtown, KY

#127 May 14, 2013
Rhonda mother fu%$n' Elliott, bitchh. Kiss my goddam azz
stephanie from etown

Columbia, KY

#128 May 14, 2013
Its pretty sad peopke take soneones tragedy and turn it into gossip i know the family really well and what happen was a terrible thing find sonething better to do with ur life then put soneone else diwn
rhonda

Greensburg, KY

#129 May 15, 2013
LOL kinda hard to do when your nameless and besides I'm to busy blowing cops loving Jeff Helson and riding Jerry so I really dont have time Sorry. :(
wgaf

United States

#130 May 15, 2013
Well excoworker since your such a hard a$$ why don't ya tell us all who ya are so when we see ya we can laugh and not be scared....lmfao at all y'all...
Constantine Cutie

Elizabethtown, KY

#131 May 15, 2013
soooo wrote:
was the fire an accident?
Yes it was an accident. They got their batch too hot, and the entire meth lab blew up. You know it was an accident, cause they would never intentionally mess up a batch! It's the biggest moneymaker, besides the brothel.
Craven Morehead

Elizabethtown, KY

#132 May 15, 2013
Vick wrote:
Well... Not one of you knows how to spell or your grammar! So you sound really dumb. Do you have your front teeth? Wow what a mess!!
I hope they don't have teeth. I want some head, and I'm saving my food stamps for the grand opening!!!
wgaf

United States

#133 May 15, 2013
What's funny is y'all can run ya mouths behind a screen name but not in person......... man y'all are such hard a$$'s......
SLT

Louisville, KY

#134 May 15, 2013
I can't believe people have this much time to sit around and dog people. Why don't most of you get a hobby,or a job so you don't have so much time on your hands

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Vine Grove Discussions

Title Updated Last By Comments
Are you a tweaker?? (Oct '15) 8 min Rrjay 6
Cristy York at metalsa 45 min product tech 3
hot fork truck driver 3rd shift metalsa 3 hr Just do it 36
legal system fraud 3 hr David Macht 1
Ballroom dancing? 4 hr k 4
Paranormal 6 hr Abby 6 3
Older woman cant have babies 7 hr Poolboy Johnson 1
More from around the web

Personal Finance

Vine Grove Mortgages