President Obama's Trip to Israel

President Obama's Trip to Israel

Posted in the Vina Forum

First Prev
of 3
Next Last
Tea Party Solution

Chico, CA

#1 Mar 22, 2013
The president gave a courageous speech in Israel. While making it very clear that we "have Israel's back", the president also asked the audience to see the world through the Palestinians' eyes.

He received standing ovations throughout the speech, and Israel commentators largely applauded what he had to say.

President Obama was also awarded Israel's Presidential Medal of Distinction Thursday, becoming the first sitting U.S. president to receive the honor.

The Israelies, under a constant seige from their neighbors, have more empathy and commonsense about their situation than the righties in our country have about it.

“Facts”

Since: May 08

Puerto Vallarta, Mexico

#2 Mar 22, 2013
Then I post the real news......LOL

oslama is hated in Israel..........LOL except by terrorist that he is siding with in Sryia

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/mid...

http://www.worldbulletin.net/...
Not this One

Ukiah, CA

#3 Mar 22, 2013
Here Is One wrote:
Then I post the real news......LOL
oslama is hated in Israel..........LOL except by terrorist that he is siding with in Sryia
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/mid...
http://www.worldbulletin.net/...
This may not be the One who says he is One. He's shady, slippery, and often not a very truthful One.

“Facts”

Since: May 08

Puerto Vallarta, Mexico

#4 Mar 22, 2013
Thanks again mickey..........

Your training from the Ukiah site has really paid off......

I see you dont care that you trolls are doing the same to this site as you did to Ukiah..........LOL
Which One

Ukiah, CA

#5 Mar 23, 2013
Here Is One wrote:
Thanks again mickey..........
Your training from the Ukiah site has really paid off......
I see you dont care that you trolls are doing the same to this site as you did to Ukiah..........LOL
the guilty party tries to assauge his own guilt by deflection

remember One, the definition of troll is One who posts inflammatory and off-topic subjects, and you are the league leader in those categories, in fact, a candidate for the Hall of Shame!!
Progun

Chico, CA

#7 Mar 24, 2013
Tea Party Solution wrote:
The president gave a courageous speech in Israel. While making it very clear that we "have Israel's back", the president also asked the audience to see the world through the Palestinians' eyes.
He received standing ovations throughout the speech, and Israel commentators largely applauded what he had to say.
President Obama was also awarded Israel's Presidential Medal of Distinction Thursday, becoming the first sitting U.S. president to receive the honor.
The Israelies, under a constant seige from their neighbors, have more empathy and commonsense about their situation than the righties in our country have about it.
Your post brought a tear to my eye... How inspiring, isn't he? Yes he is. Lets be glad that your president is so very concerned about a section of the world that would cut your throat in a heartbeat, given the chance. Great job Obama! Yeah..... Nevermind the RECORD 22% UNEMPLOYMENT, yeah use the true numbers please! Nevermind the horrible economy! Flat out insulting gas prices! Lets not even go there with the national debt. I go to work and give the government what, forty-fifty cents on the dollar so the Democrats can fund studies on whether of not crickets have feelings?! Democrats/Republicans both should be hung in public, I'm sick of the two-party system! I am starting my own political party and its gonna be called the COMMON SENSE party! First step, one year term limits for all of them, with NO pay and ZERO benefits. Then we will see who is really "in it for the best interest of the people." That's my thought, anyway... Lol sorry to drag it on.
Tea Party Solution

Chico, CA

#9 Mar 25, 2013
Progun wrote:
<quoted text>Your post brought a tear to my eye... How inspiring, isn't he? Yes he is.
You finally got something right.

The rest of your post is your usual crap-- hateful, thoughtless, and irrelevant to the topic.
Tea Party Solution

Chico, CA

#11 Mar 25, 2013
Progun wrote:
<I am starting my own political party and its gonna be called the COMMON SENSE party! First step, one year term limits for all of them, with NO pay and ZERO benefits. Then we will see who is really "in it for the best interest of the people."
Well, Progun, let's see if we can actually have a conversation...

I agree that our entire system is screwed. But would paying our politicians nothing, and eliminating all their benefits really change anything?

They don't become millionaires because of their government pay. They get rich during-- and especially, after-- their stint in office.

While in office they get special financial deals, and lucrative insider financial information from lobbyists of their big corporate donors.

After they leave office they go to work as highly paid lobbyists for those same fat cats who got them elected in the first place. Just look at Gingrich and his sweet deals lobbying for Freddie Mac, among others.

So these guys would be happy to get paid nothing by the government. They'll make their millions from the fat cats afterwards. We need all lobbying and special interest money OUT of our government. Then we can get a fair and honest government.
Progun

Chico, CA

#13 Mar 26, 2013
Tea Party Solution wrote:
<quoted text>
Well, Progun, let's see if we can actually have a conversation...
I agree that our entire system is screwed. But would paying our politicians nothing, and eliminating all their benefits really change anything?
They don't become millionaires because of their government pay. They get rich during-- and especially, after-- their stint in office.
While in office they get special financial deals, and lucrative insider financial information from lobbyists of their big corporate donors.
After they leave office they go to work as highly paid lobbyists for those same fat cats who got them elected in the first place. Just look at Gingrich and his sweet deals lobbying for Freddie Mac, among others.
So these guys would be happy to get paid nothing by the government. They'll make their millions from the fat cats afterwards. We need all lobbying and special interest money OUT of our government. Then we can get a fair and honest government.
Obama is a closet terrorist, PERIOD. And when they come to take your life, I hope it was worth it, voting for him just because he is black you fkn moron! When the shit goes down I will EXECUTE every liberal I can find because it will be their fault! Open season!
Crickets

Williams, CA

#14 Mar 26, 2013
Progun wrote:
<quoted text>Obama is a closet terrorist, PERIOD. And when they come to take your life, I hope it was worth it, voting for him just because he is black you fkn moron! When the shit goes down I will EXECUTE every liberal I can find because it will be their fault! Open season!
And you call yourself an American? A patriot?

The sentiment in your post violates every principle the founding fathers stood for.

You should be ashamed of yourself. The founding fathers are spinning in their graves, or hanging their heads in shame and embarrassment every time some pathetic ignoramus like you, who doesn't understand the first thing about what they stood for, wraps himself in the flag.
lmao

Clearlake, CA

#15 Mar 26, 2013
Crickets wrote:
<quoted text>
And you call yourself an American? A patriot?
The sentiment in your post violates every principle the founding fathers stood for.
You should be ashamed of yourself. The founding fathers are spinning in their graves, or hanging their heads in shame and embarrassment every time some pathetic ignoramus like you, who doesn't understand the first thing about what they stood for, wraps himself in the flag.
be afraid, be very afraid,

progun is just one person. Imagine the possibilities.....
Crickets

Williams, CA

#16 Mar 26, 2013
lmao wrote:
<quoted text>
be afraid, be very afraid,
progun is just one person. Imagine the possibilities.....
Yeah, I know their are loads of false patriots like pro gun who are not intelligent enough to distinguish fascist ideas from American principles.

Stupidity is the enemy of the Constitution of the United States. Responsible people on the right, I know they exist, need to educate the ignorant masses that they stand on, in what is and what is not an "American Value".
lmao

Clearlake, CA

#17 Mar 26, 2013
Crickets wrote:
<quoted text>
Yeah, I know their are loads of false patriots like pro gun who are not intelligent enough to distinguish fascist ideas from American principles.
Stupidity is the enemy of the Constitution of the United States. Responsible people on the right, I know they exist, need to educate the ignorant masses that they stand on, in what is and what is not an "American Value".
Of course I disagree, but it won't matter when/if the sheiit hits the fan.

You're screwed.

lololol
Crickets

Williams, CA

#18 Mar 26, 2013
What is it you disagree with exactly?

Care to make an intelligent point, or are you one of the ignorant false patriots, wrapped in the flag, with no understanding of the principles for which it stands?
lmao

Clearlake, CA

#19 Mar 26, 2013
Any moron knows that blanket statements (like your statement) are used by ideologues who typically don't have a clue about anything...or anyone.

but like I said, that won't matter.
You're still screwed......
Crickets

Williams, CA

#20 Mar 26, 2013
lmao wrote:
Any moron knows that blanket statements (like your statement) are used by ideologues who typically don't have a clue about anything...or anyone.
but like I said, that won't matter.
You're still screwed......
My Statement?

Don't you mean Pro gun's statements?

After all, his were blanket (and ridiculous) statements and mine were directed specifically at his idiocy and lack of understanding of the principles he claims to support.
Crickets

Williams, CA

#21 Mar 26, 2013
Do you have anything intelligent to say or not?
lmao

Clearlake, CA

#22 Mar 26, 2013
Crickets wrote:
Do you have anything intelligent to say or not?
You missed the point again, heh?

Lol......Why am I not surprised.

Step away from the bong and try again.
Crickets

Williams, CA

#23 Mar 26, 2013
lmao wrote:
<quoted text>
You missed the point again, heh?
Lol......Why am I not surprised.
Step away from the bong and try again.
I don't smoke, but thanks anyway.

If you want a conversation you are going to have to ACTUALLY say something.....you know.....make a point. Otherwise it won't work.
Tea Party Solution

Chico, CA

#24 Mar 26, 2013
Progun wrote:
<quoted text>Obama is a closet terrorist, PERIOD. And when they come to take your life, I hope it was worth it, voting for him just because he is black you fkn moron! When the shit goes down I will EXECUTE every liberal I can find because it will be their fault! Open season!
Well, I tried to have a conversation. And you fall back into the sewer of your hate and insanity.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Vina Discussions

Title Updated Last By Comments
Replenish the aquifer (Jan '14) 5 hr Middle of the road 516
Just to prove a point. . . . . . . 7 hr Middle of the road 25
Experts say the "BIG ONE" is coming soon 7 hr TWP 11
How Many ILLEGALS TRUMP EMPLOY? 8 hr GRANDPA NOT A LIAR 9
TRUMP calls GOP candidates FAILURES 8 hr GRANDPA NICOLAI 3
OBAMA slaps TRUMP and HACK-A-BEE 8 hr GRANDPA NOT A LIAR 23
YOUR tax dollars at WORK 8 hr GRANDPA NICOLAI 3
More from around the web

Personal Finance

Vina Mortgages