First Prev
of 2
Next Last
Nosey

Morehead, KY

#1 Jun 3, 2009
Who is that woman Charlie Jordan is with?
Did he marry her?
not sure

Olive Hill, KY

#2 Jun 4, 2009
He used to be with someone named Janet. She thought he was going to marry her but I heard he backed out. I have seen her driving him around. She is pretty and he looks sooooo old compared to her.
iknow

Marion, OH

#3 Jun 4, 2009
her name is Gold C. Digger.

she is known to have 3 double shots of jack before going to bed. she keeps her legs relaxed and open. she always keeps her eyes tightly shut except when she hears the rustle of money or the slide of a credit card. don't worry she may be doing him for the money but she doesn't have everything. no things she does not have are self esteem, self respect, sense of shame and not one sign of decent moral values will be found in this woman.
lmao

Vanceburg, KY

#4 Jun 4, 2009
lol
i know

Marion, OH

#5 Jun 4, 2009
i saw Goldie. she was sitting down at the tea room drinking a fifth of Jack Daniels straight from the bottle. she sat there with a glazed look in her eyes every few seconds she would shudder and gag. i ask her what happened to her. she said only one word "VIAGRA" .
i know

Marion, OH

#6 Jun 4, 2009
i handed her a paper towel and told her the last bit of her self respect was running down her leg.
not sure

Olive Hill, KY

#7 Jun 4, 2009
lmao
toooooooooo funny
she has kids of her own doesnt she?
all that just to make time in the big house?
i know

Marion, OH

#8 Jun 4, 2009
the over 70 male crowd in the tea room musta heard Goldie say the magic word VIAGRA. the tea room suddenly erupted with the sound of their wheezing breaths as they all frantically dug in their pockets. Clutching their chest with one hand and a bottle of VIAGRA in the other hand they began forming a line behind the table where Goldie sat drinking her Jack Daniels. I told her it was time for her to leave before she started something that no one wanted or needed to see.
i know

Marion, OH

#9 Jun 4, 2009
now before all you OLD CODGERS swallow them VIAGRA pills and head on down to the tea room hoping to see Goldie. I was just kiddin. she ain't there. i don't know if she ever has been at the tea room. I don't know her name. I don't know her at all. that's right spit the little blue VIAGRA pill back into the medicine bottle. it'll be alright you'll quit that wheezing in a few minutes.
Nosey

Grayson, KY

#10 Jun 4, 2009
HaHa!!

But didn't she like work at McDonald's before she
got with Charlie?
And just how old is she anyway?
Hmmmmm

Morehead, KY

#11 Jun 4, 2009
you interested in her or charlie...???? hmmmm
mmmmhmmmmm

Olive Hill, KY

#12 Jun 4, 2009
im thinkin Nosey wants Charlie!!! sounds like she wants to spend some of his green before he kicks the bucket and wants his gf to get up so she can sit down
just nasty

Marion, OH

#13 Jun 4, 2009
old men thats just nasty
candy

Ashland, KY

#14 Jun 5, 2009
omg u guys too funny
laughing

Olive Hill, KY

#15 Jun 5, 2009
notice how he slides his feet when he walks, like his shoes are too heavy, and she is all decked out fit to kill, lmao , what a pair
Nosey

Morehead, KY

#16 Jun 5, 2009
No, Nosey doesn't want Charlie, ugh, that's quite disgusting. I wouldn't let him touch me for all the money in the world.
angel

Ashland, KY

#17 Jun 5, 2009
hey i would take charlie if i didnt have to sleep with him lol
brakey

Olive Hill, KY

#18 Jun 6, 2009
maybe Nosey is Saundra lol
tammy

Ashland, KY

#19 Jun 6, 2009
lol brakey
penny

Marion, OH

#20 Jun 6, 2009
women that do this have no self respect but what about the old men that do this. they have no self respect. these old men know they are being used for thier money. they disgrace themselves. they have to know they are being used for money. they don't seem to care about being used, laughed at by the community, or embarrassing thier own families. all that seems to matter to them is thier old nasty dick. taking viagra trying to raise the dead.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Vanceburg Discussions

Title Updated Last By Comments
Jennifer Marie Heartly (Aug '16) 16 hr Sad 26
Melissa Jordan Wright Sun hmmm 10
Preston "Neill" Walters and Wince Walters Jun 23 4theluvofallthings 26
Tim Huffman Jun 22 Iknow 3
Collins parking lot (Nov '12) Jun 22 Abe 11
Terry destroying the roads in Garrison. Jun 22 tax payer to 4
Who's the loser Jun 20 Garrison 5

Vanceburg Jobs

More from around the web

Personal Finance

Vanceburg Mortgages