Sean and Johnny start new website

Sean and Johnny start new website

Posted in the Van Wert Forum

Ursogay

Lima, OH

#1 Jan 4, 2013

“..EXPECT US..”

Since: Dec 12

LULZ, OHIO

#2 Jan 4, 2013
Yeah because I so created Tumblr. And it's not Sean's page shit can its mine. Feel free to follow me since you're already being a weirdo stalker.
Sean

Evanston, IL

#3 Jan 4, 2013
lol woooooooooooow..............

Since: Jul 12

Van Wert, OH

#4 Jan 4, 2013
As it happens, and while I'm not an atheist, I do agree with you with respect to religion. The problem is much bigger than that today, though. As a society, god comes in electronic box form, and tells us what to think. Even mediocre research would suggest that we're being lied to and manipulated. Religion is only one such tool.

“..EXPECT US..”

Since: Dec 12

LULZ, OHIO

#5 Jan 4, 2013
Sean wrote:
lol woooooooooooow..........
We are awesome. That is all.
Sean

Evanston, IL

#6 Jan 4, 2013
Well I guess it's free advertisement lol

So in that case check my stuff out as well :D My newly started game studio :)

http://www.facebook.com/pages/Slippery-Studio...

and

www.slipperystudios.tk

Topic viewer

Ottoville, OH

#7 Jan 4, 2013
Thanks for the link. Johnny is nuts, but that sh#@ is funny.

“..EXPECT US..”

Since: Dec 12

LULZ, OHIO

#8 Jan 4, 2013
Free plugs FTW!
The One And Only True God

Englewood, OH

#9 Jan 4, 2013
You guys are awesome.:>
NotAKnight

Lima, OH

#10 Jan 4, 2013
The One And Only True God wrote:
You guys are awesome.:>
I concur. Sean is my hero. So is johnny. Funny ass dudes :b
G Fawkes

United States

#11 Jan 4, 2013
Yeah I worship them! I love it when they go down on me cuz their deep throating skillz are mad crazy yo! They are my heros and I hope when I grow up I can be just like them! I never wanna work, just gimme free shizz so I can be high and day. You're both so awesome!
Sean

Evanston, IL

#12 Jan 5, 2013
lol why do people keep insisting that I do drugs? Not saying I never have, but that's from my teenage years. Plus what I did do is perfectly legal in two states now ;) Also who gives me shit? I make my own damn money lol

“..EXPECT US..”

Since: Dec 12

LULZ, OHIO

#13 Jan 5, 2013
Sean wrote:
lol why do people keep insisting that I do drugs? Not saying I never have, but that's from my teenage years. Plus what I did do is perfectly legal in two states now ;) Also who gives me shit? I make my own damn money lol
For the same reason that they insist that I'm a dirty person or that I'm still doing Heroin. They have to make their lives seem better in their own their own minds so they make up that stuff about us. Half of them probably don't even realize that what they're doing is actually well known in psychology. It's called "Leveling".
VW Viewer

Sherwood, OH

#14 Jan 6, 2013
I guess I didn't realize that Johnny is such an anti-Christian jerk. I knew he was always a jerk, but the anti-Christian thing is something new.

I am not a practicing Christian, but I respect the true Christians for their peaceful ways, respect for others, and restraint from harmful actions, to themselves and others. And I agree with their pro-life stance regarding abortion.

Whether they believe in an all-powerful God is none of your or my business. There is no reason to hate them.
cloud

Waynesfield, OH

#15 Jan 6, 2013
Sean wrote:
Well I guess it's free advertisement lol
So in that case check my stuff out as well :D My newly started game studio :)
http://www.facebook.com/pages/Slippery-Studio...
and
www.slipperystudios.tk
The game looks sweet, from the pics looks like a old final fantasy game.Where would I be able to play it when ur finished??

“..EXPECT US..”

Since: Dec 12

LULZ, OHIO

#16 Jan 9, 2013
VW Viewer wrote:
I guess I didn't realize that Johnny is such an anti-Christian jerk. I knew he was always a jerk, but the anti-Christian thing is something new.
I am not a practicing Christian, but I respect the true Christians for their peaceful ways, respect for others, and restraint from harmful actions, to themselves and others. And I agree with their pro-life stance regarding abortion.
Whether they believe in an all-powerful God is none of your or my business. There is no reason to hate them.
I wouldn't necessarily go as far as to say that I'm anti-Christian jerk. Jerk aside, to be anti something you really have to hate something and I don't hate any human strictly because of their chosen religion. I don't really even hate religion in general. I think that for the most part religion is detrimental to the world in more ways than it is good, but at least I see that there is any good at all coming from it because a good number of Atheists don't. I dislike how parents indoctrinate their young at such an early age when they could get them to believe absolutely anything such as Santa Claus, The Tooth Fairy, and the Easter Bunny for example. To me the idea of a God fits right directly into that category. Basically there are a lot of things I dislike about religion. Why do I kinda pick on the Christian religion then? Well, because I live in America. In Ohio. Christianity kinda rules around here. People say that Atheists are the ones always wanting to debate and argue. Some go as far as to say that Christians are being persecuted in America. I disagree with those theories extensively but I'm already getting long into this one so I will spare you and give you Jon Stewart's version.

http://abaldwin360.tumblr.com/post/8993169327...

As for this being a new thing for me ... You must not really know me well. I've been this same way for as long as I can remember and am really not doing anything new at all. People know not to argue religion with me if they're on the believers side and no, not just because I won't stfu.

I won't get into the pro-life debate because that's just something that is almost annoying to argue about. I will say however that I'm pro-choice and I feel that if you don't want an abortion then there a simple solution called not having one. You have your opinions and I have my own. I'd let that be the same for religion/Christianity as well but like it or not Christianity affects my life and not in a good way. No Sunday Alcohol sales, literally having to admit to being Christian in order to be elected into office in this country, Christian slogans on our money ... I doubt those things were formed by a group of seculars. When the UFO people start making laws that you have to wear tin-foil hats when you go outside then I will start picking on them too.

Last thing, before you say it, yes, I realize that not all Christians are like the Westboro Baptist Church members for example. I get that not all Catholic priests are pedophiles. I know not all Muslims are terrorists. I look at the majority of harm vs the lesser amount of good that religion has done to the planet and you already know which side I sign up on.

“..EXPECT US..”

Since: Dec 12

LULZ, OHIO

#17 Jan 9, 2013
[edit] secular Atheists
gin

Delphos, OH

#18 Jan 9, 2013
I hate the 'no Sunday Alcohol' thing. I mean this is F'ing America. I can't buy /drink something on a certain day? Even good ol' J.C.'turned the water into wine'.....(it musta been a Monday or something)...
fista cuffs

Sheridan, IL

#19 Jan 9, 2013
JustLookWhoItIs wrote:
<quoted text>
I wouldn't necessarily go as far as to say that I'm anti-Christian jerk. Jerk aside, to be anti something you really have to hate something and I don't hate any human strictly because of their chosen religion. I don't really even hate religion in general. I think that for the most part religion is detrimental to the world in more ways than it is good, but at least I see that there is any good at all coming from it because a good number of Atheists don't. I dislike how parents indoctrinate their young at such an early age when they could get them to believe absolutely anything such as Santa Claus, The Tooth Fairy, and the Easter Bunny for example. To me the idea of a God fits right directly into that category. Basically there are a lot of things I dislike about religion. Why do I kinda pick on the Christian religion then? Well, because I live in America. In Ohio. Christianity kinda rules around here. People say that Atheists are the ones always wanting to debate and argue. Some go as far as to say that Christians are being persecuted in America. I disagree with those theories extensively but I'm already getting long into this one so I will spare you and give you Jon Stewart's version.
http://abaldwin360.tumblr.com/post/8993169327...
As for this being a new thing for me ... You must not really know me well. I've been this same way for as long as I can remember and am really not doing anything new at all. People know not to argue religion with me if they're on the believers side and no, not just because I won't stfu.
I won't get into the pro-life debate because that's just something that is almost annoying to argue about. I will say however that I'm pro-choice and I feel that if you don't want an abortion then there a simple solution called not having one. You have your opinions and I have my own. I'd let that be the same for religion/Christianity as well but like it or not Christianity affects my life and not in a good way. No Sunday Alcohol sales, literally having to admit to being Christian in order to be elected into office in this country, Christian slogans on our money ... I doubt those things were formed by a group of seculars. When the UFO people start making laws that you have to wear tin-foil hats when you go outside then I will start picking on them too.
Last thing, before you say it, yes, I realize that not all Christians are like the Westboro Baptist Church members for example. I get that not all Catholic priests are pedophiles. I know not all Muslims are terrorists. I look at the majority of harm vs the lesser amount of good that religion has done to the planet and you already know which side I sign up on.
what in the world makes you think any one cares what you think? seriously?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Van Wert Discussions

Title Updated Last By Comments
News Wetzelland returning last weekend of July 8 hr Harleybird 22
High Five Brewing Company 15 hr LargeBrew 40
News Van Wert woman dies in two-vehicle accident (Sep '16) 15 hr Harleybird 4
Wandering 3 year old on Van Wert 19 hr lol 2
Comey fired Fri Republican voter 58
another methlab in OC Fri lol 1
Needle Exchange Fri vwo 17

Van Wert Jobs

More from around the web

Personal Finance

Van Wert Mortgages