First Prev
of 2
Next Last
just lookn

United States

#1 May 6, 2012
Does anyone know her? Who she is seeing ? Good r bad
hot chick

United States

#2 May 6, 2012
Ois she the one that works at pruet
hot chick

United States

#3 May 7, 2012
I heard she like girls..
just askn

United States

#4 May 7, 2012
Yeah her an that girl Missy .
OU lover

United States

#5 May 8, 2012
She is seeing someone she's been seeing him for about a year..pretty sure her and that girl are just friends
hot chick

United States

#6 May 9, 2012
Well who is he? Because I one she has been for the past couple of weeks can't b him .. may he needs to know what she is doing with him . An at the bar drunk every nite this week ... Don't she have a kid? Who's watchn it while she's parting all the time .. just sayn
nat

United States

#7 May 9, 2012
I think he works construction.. an she has a kid
OU lover

United States

#8 May 9, 2012
U know u a damn lie hot chick and if u really wanna know maybe u should ask her...js
hot chick

United States

#9 May 9, 2012
Really just go to the alibi an see for yourself ou love!!
just askn

United States

#10 May 9, 2012
Well maybe her boyfriend is off working , a she is out playing ... He needs to know.. who is he?
hot chick

United States

#11 May 9, 2012
Well tell us Nat.. r if u know ou lover
nat

United States

#12 May 9, 2012
No if she is doing that to him ,she needs to tell him
OU lover

United States

#13 May 9, 2012
Well hot chick maybe u should grow some balls and ask her yourself since u see her at the bar all the time
hot chick

United States

#14 May 9, 2012
I just think is sorry for person to do someone that way .. he needs to know ....just sayn
just lookn

United States

#15 May 9, 2012
So I Guess I need to hang out at the bar to learn more her are meet her.. hmmmm
former ex

Chesterfield, MO

#16 May 9, 2012
Does a woman name cynthia still go to the alibi
cowgirl

Luling, LA

#17 May 10, 2012
heck if he works an tries to take care of u an good in bed .. i will take him if she is going to cheat on him .. who is he?
hot chick

United States

#18 Jul 13, 2012
Well the gang an Stacy is back again 2 nights in a row ... Dang Guess she has a good babysitter... What her man Guess he is working ... The one she is hang on is not him
hot chick

United States

#19 Jul 13, 2012
Dang she is sure getting drunk Hope she ain't driving..
hot chick

United States

#20 Jul 13, 2012
Guess she can't choose from the dark one r skinny one.. r mayb just stay with the girls....

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Valliant Discussions

Title Updated Last By Comments
Love Hertz & The Libido of the Mosquito Mon Whipped Cream Cor... 1
The anderson brothers Mon IBet 10
Thinking about moving to Hugo? Can someone give... Mon Whipped Cream Cor... 17
Dyer Quick Lube (May '14) Mon Whipped Cream Cor... 12
Cody Berryhill Mon Watch your stuff 2
Let's stop meth Sun Michael Paul Fitz... 9
CIA Secret Experiments on National Geographic C... May 28 Glowing Melting A... 1
More from around the web

Personal Finance

Valliant Mortgages