What happened to Charlie' s Pizza?

What happened to Charlie' s Pizza?

Posted in the Valley Station Forum

First Prev
of 2
Next Last

Since: Jul 12

Louisville, KY

#1 Mar 4, 2013
There is a sign there that says Goodtimes Pizza now!
Edward

Covington, KY

#2 Mar 4, 2013
Snakebait6 wrote:
There is a sign there that says Goodtimes Pizza now!
dont know for sure probably Pizza Hut . But I liked their pizza I thought it was good. Pizza Hut is good too Paul ,Greg & everyone up there are great people.I worked for them they are honest and fair..
employee

Radcliff, KY

#3 Mar 4, 2013
Snakebait6 wrote:
There is a sign there that says Goodtimes Pizza now!
The health department found too much semen in the pizza from all the times I beat off in the dough and shut them down. Sorry Charlie!
Trailor park Tracy

Fort Thomas, KY

#4 Mar 4, 2013
Yeah I ate me one of those finger licking pizzas and ended up having me a baby. I need some damn child support you deadbeat MF! You can't deny him. He is white I just had him out in the car while I was shopping for a while and he got a little burnt.
The Jerk

Covington, KY

#5 Mar 4, 2013
Trailor park Tracy wrote:
Yeah I ate me one of those finger licking pizzas and ended up having me a baby. I need some damn child support you deadbeat MF! You can't deny him. He is white I just had him out in the car while I was shopping for a while and he got a little burnt.
If you were with me I'd made you swallow that baby oral sex is the best birth control!!
big charlie

Louisville, KY

#6 Mar 4, 2013
Snakebait6 wrote:
There is a sign there that says Goodtimes Pizza now!
owners moved back to georgia
heynow

Darby, PA

#7 Mar 5, 2013
Good times pizza is pretty good I'm the delivery girl on sat n suns when I'm not working at best.buy give them a try its all family ran n owned no outsiders work there just our family LG pizza 10.80 n free delivery
customer

Radcliff, KY

#8 Mar 6, 2013
employee wrote:
<quoted text>The health department found too much semen in the pizza from all the times I beat off in the dough and shut them down. Sorry Charlie!
Is that true???? Nasty!
Wayne

Covington, KY

#9 Mar 6, 2013
heynow wrote:
Good times pizza is pretty good I'm the delivery girl on sat n suns when I'm not working at best.buy give them a try its all family ran n owned no outsiders work there just our family LG pizza 10.80 n free delivery
Do they have thin crust?
heynow

Darby, PA

#10 Mar 8, 2013
Yes Wayne they do have thin crust
employee

Radcliff, KY

#11 Mar 8, 2013
heynow wrote:
Yes Wayne they do have thin crust
They also have jizz crust, because I put it there. I hope yall like your pizza extra salty! Suckers! Lmao!!!!!!!!!!
Owner

Covington, KY

#12 Mar 8, 2013
employee wrote:
<quoted text>They also have jizz crust, because I put it there. I hope yall like your pizza extra salty! Suckers! Lmao!!!!!!!!!!
now there you go eating the profits up
heynow

Fort Thomas, KY

#13 Mar 9, 2013
Employee grow up its under new owners n no they don't
Wayne

Covington, KY

#14 Mar 9, 2013
heynow wrote:
Employee grow up its under new owners n no they don't
Nobody is paying any attention to this Ass or anyone else that post crap like it. I will try your products and I'm hoping the best for the business to do very well. It is good for our city to have good places to trade with. This person posting uses the name employee is problely too damn lazy to work!!
heynow

Fort Thomas, KY

#15 Mar 10, 2013
Yes sir I agree I am working two jobs plus raisin a son alone
dumbasses

Radcliff, KY

#16 Mar 10, 2013
heynow wrote:
Yes sir I agree I am working two jobs plus raisin a son alone
Well that's what you get for being a slut.
Wayne

Covington, KY

#17 Mar 10, 2013
dumbasses wrote:
<quoted text>Well that's what you get for being a slut.
what gives you the right to call this girl a slut or anyone. Stick your head up between your legs & kiss your hateful ass and while your up there eat some shit !!!!
dumbasses

Radcliff, KY

#18 Mar 11, 2013
Wayne wrote:
<quoted text>what gives you the right to call this girl a slut...
Oh I dunno, maybe the fact that she herself stated that she is "working two jobs plus raisin a son alone"? I don't know too many good decent women that keep their legs closed, that get themselves into that situation.

Since: Jul 12

Louisville, KY

#19 Mar 11, 2013
heynow wrote:
Good times pizza is pretty good I'm the delivery girl on sat n suns when I'm not working at best.buy give them a try its all family ran n owned no outsiders work there just our family LG pizza 10.80 n free delivery
That's a deal!

Since: Jul 12

Louisville, KY

#20 Mar 11, 2013
employee wrote:
<quoted text>They also have jizz crust, because I put it there. I hope yall like your pizza extra salty! Suckers! Lmao!!!!!!!!!!
Odd, you worked for both of them?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Valley Station Discussions

Title Updated Last By Comments
Glenview Park Subdivision (Apr '12) 7 hr David 44
Amanda Decker 8 hr RB hot dog 2
Trump for President, He will win. watch (Aug '16) 9 hr Scotty Steiner 2,568
Heather Dunford (Aug '15) 11 hr Sex 15
News Police looking for thief who targeted store in ... 13 hr rds 1
Child Custody Lawyer (Jul '16) 13 hr thank you 5
Mandy Maraman's new mug shot 13 hr fools 3

Valley Station Jobs

More from around the web

Personal Finance

Valley Station Mortgages