Does anyone know anything about The Car Port 616 wilkesboro blvd. Lenoir??

Posted in the Valdese Forum

TrixR4kids

Lenoir, NC

#1 Mar 28, 2014
I'm not sure who owns this place its hard to get an answer out of the two idiots that run that place and the only way to get in contact is to drive there and talk or to get a cell number off the door! I've always wondered how cars can be sold to people that are just plain junk for quadrupal the amount of money its really worth!!!! Hell the down payments on most of the 90 models and up are crazy rediculos priced and then to get out of the parking lot and down the road with it it blows up! Crazy? Can anyone help me figure this out??? Or anyone else dealt with these people with similar or same problems???
Haha

Tampa, FL

#2 Mar 29, 2014
Yeah. All it is a scrap yard full of crap. The two idiots that run it thinks there the sh@# cause they run a carlot even though its the crappiest cars in town. The big fat one thinks hes black and dates a black hoodrat. The other one is some dork that couldnt get p@$$y any other way except bragging he owns a car lot. They deal with people with bad or no credit so they finance it and let u make payments. The reason the downpayment is so high is thats what they have in the car so the payments u make is all profit and they get there money back up front like that. All those cars are cheap rundown crap. They prob have $10,000.00 in the whole lot of junk. You be better off to buy an Iwanna or call around other lots that finance
cantwaitforthefe ds

Lenoir, NC

#3 Mar 29, 2014
Haha wrote:
Yeah. All it is a scrap yard full of crap. The two idiots that run it thinks there the sh@# cause they run a carlot even though its the crappiest cars in town. The big fat one thinks hes black and dates a black hoodrat. The other one is some dork that couldnt get p@$$y any other way except bragging he owns a car lot. They deal with people with bad or no credit so they finance it and let u make payments. The reason the downpayment is so high is thats what they have in the car so the payments u make is all profit and they get there money back up front like that. All those cars are cheap rundown crap. They prob have $10,000.00 in the whole lot of junk. You be better off to buy an Iwanna or call around other lots that finance
oh my are you serious???? If this person is whom I think he is or however been told he is then why is he running around with a hood rat? I thought he had a wife and kids and he was putting his wife thru nursing school and buying a house on horseshoe bend road???? I can't wait to see where this goes and to see if someone really puts him out there!
Hahaha

Tampa, FL

#4 Mar 30, 2014
This is hilarious!! Everybody just go see Ronda at his new carlot and everybody will be happy.
LoL

Lenoir, NC

#5 Mar 30, 2014
Wow! Smh!!
LoL

Lenoir, NC

#6 Mar 30, 2014
Don't beat around the bush about it haha who are the idiots that own that place??
WOW

Hickory, NC

#7 Mar 31, 2014
I like beating around the BUSH
My girlfriend may not like itů..
LoL

Lenoir, NC

#8 Apr 3, 2014
Things people will say and do .....someone told me Steven Elkins was running that place! Biggest schemer in Caldwell county!
April

Lenoir, NC

#9 Apr 4, 2014
First of all i have a car i got from there and it did have problems a few months later and they got it fixed just like any other car you would buy dont except it to be a new car because if you want a new car just have the money to buy a new one and quit talking trash about The Car Port because they are good guys and they work with you and they do have cars for a small down payment so get your shit straight because The Carport is a great place and also i didnt also say that i bought a dodge their and have had it for four years and have never had a problem since i had it, DONT MATTER WHERE YOU GO AINT NO CAR NOT GOING TO HAVE PROBLEMS NEW OR USED?
Boo freaking hoo

Lenoir, NC

#10 Apr 4, 2014
Let me summarize this story as best I can. Person has shitty credit for whatever various reasons, lost job, divorce, irresponsible with money, redneck and stupid, crack addiction... who knows.
Said person cant get a car or loan from a reputable or big dealer so person goes to shitty car lot where all the other people with shitty credit has to go.
Said person blindly thinks they are entitled to same type of car and deal they could get with an 850 credit score when in fact they have a 550.
Said person settles for half running sketchy car with no warranty because that is all they can get for crazy ass payment a month and shitty credit.
Car breaks down because, well its a shitty car... lets run to the internet and complain, why? Because that's what stupid people do and its obviously not their fault.
Caveat Emptor fools....
Gottchanumber

Lenoir, NC

#11 May 21, 2014
Steven Elkins my advice to u would be to stop riding the roads looking for things to steal. Everybody knows u sleeping with someone else while Diana is at school man up tell the truth......oh I forgot you can't be truthful that's all u know is to LIE!
Get Your Facts Staight

Charlotte, NC

#12 May 29, 2014
Don't you find it ironic that the people hiding behind a forum to run their mouth about a company that they cleary know nothing about, have to use foul language and less than adiquite grammar to get their point across? If you are using this forum to decide where to buy a car, I wouldn't. The obvious jealousy and clear lack of education shown in the post above should be enough proof for you. If the negative people who posted previously truly knew the owners, they would know that they are up standing citizens who find pride in helping people. Since I am a business owner in the same community, I know! I came across this forum while looking for their phone number and am so appalled by the inaccuracies posted!
car port

Barnwell, SC

#13 May 29, 2014
The guys are great. They are not Cars Plus but most people in this county can even seriously look there, so they serve a purpose. I bet 3/4 of the people on this forum have shitty credit and just like downing someone. Get a life. Credit is overrated anyway. All you "jet setters" are in debt up to your eyes and can barely make bills each month, living on plastic, so enjoy your struggles paying $500 month on four wheels plus full coverage ins. I will enjoy my paid for car and liability only insurance and I will have the CASH to do as I please each month, not rack up more debt throwing down plastic
Haters

Lenoir, NC

#14 Jul 14, 2014
They have good cars here for the money if you want to go to the Hyundai place and buy a new car with a ten year warranty that's nice but if you have bad credit go to THE CAR PORT and talk to the fat black white guy or the skinny dork
Soul Glow

West Jefferson, NC

#15 Tuesday Dec 2
I agree! They buy them shitty pimp mobiles with 200,000 miles on them or more and put a cheap as set of ugly ass 22 inch wheels on the car and ask $10,000 for that shit. Knowing they only have $1500 in the same car. The downpayment is the price of the car! They should condemn that damn place!
blah-haha

Hudson, NC

#16 Tuesday Dec 2
Reason they throw those flashy rims on those cars is to get your mind off everything else wrong with the vehicle. Oldest trick in the book. If your that stupid to fall for it, you deserve your lemon!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Valdese Discussions

Title Updated Last By Comments
Who Do You Support For Senate In NC in 2014 5 hr Rock 3,572
Why do lesbians pick ugly women. (Jan '12) 10 hr Really 46
Trainwreck because of sour diesel 10 hr theWman 1
Childrens Christmas Event 13 hr Seriously 6
Nine arrested in unrelated drug investigations 15 hr Stand 5
"Topix 39 celebrities who are atheist." Sat Ron Curry 3
Benghazi AP Photo (Oct '12) Fri Crgirrl 4
Valdese Dating
Find my Match
More from around the web

Valdese People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Valdese News, Events & Info

Click for news, events and info in Valdese

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 6:53 am PST

NBC Sports 6:53AM
Julio Jones' availability hinges on pre-game workout, again
ESPN 9:39 AM
Setback-free Newton to start against Browns
Bleacher Report 9:45 AM
Complete Preview for Falcons vs. Saints
Bleacher Report10:16 AM
Complete Preview for Saints vs. Falcons
NFL11:45 AM
Panthers' Cam Newton named starter vs. Browns