Comments
1 - 16 of 16 Comments Last updated Apr 26, 2009
ahh

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Nov 1, 2008
 
what do you think about that q.t.??
JARYD

Marble Falls, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Nov 2, 2008
 
about that qt?

really jaryd?
ha

he was my bestfreind.
till i told him to get outta my seat.
then he got but hurt :)
hot n cold

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Nov 6, 2008
 
that "qt" has a gf...
shes one of my best friends
she is soo sweet so... about that
"qt" [back off]
Suck It

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Nov 6, 2008
 
Damn you slutty b*tch you better watch out kristen will kick your a**, thats why you have your name hidden you pu*sy!!
JARYD

Grand Prairie, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Nov 10, 2008
 
lol excuse me?

kristen is not gna kick my ass, were freinds:)

and jaryd is my bestfreind.
tell me who you are so i can kick your ass!
oh wait your name is hidden too.
Suck It

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Nov 10, 2008
 
I wasnt talking to you! Kris is my friend too and im sick of all these stupid people on here talking shit about her!!
someboddy

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Nov 10, 2008
 
yall are both completly stupid..

she just needs to break up with his jerk ass and move on. she is way to good for that shit he gives her... i love you kris (:
Caryl Stewart

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Nov 14, 2008
 

Judged:

1

I think if you have something to say about someone you should be proud to say it, good, bad ot otherwise...and let everyone know who you are!!! I think Jaryd and Kris are both completely AWESOME and if you do not like it you are probably jealous....let ppl be happy!!!!
Reynold Munoz

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jan 18, 2009
 
jayrd is gay he has gay porn in his bag and shows guys his balls.... thats why chicks brake up with him they saw him looking and tom lo's crotch
gay blade

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jan 18, 2009
 
Reynold Munoz wrote:
jayrd is gay he has gay porn in his bag and shows guys his balls.... thats why chicks brake up with him they saw him looking and tom lo's crotch
is this the football player? Sounds like a gay affair and who is tom lo, would like to see both sets of balls
he man

Grand Prairie, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jan 18, 2009
 
gay blade wrote:
<quoted text>
is this the football player? Sounds like a gay affair and who is tom lo, would like to see both sets of balls
yeah you would know gay blade the only thing is i think you the one who is fkn gay i mean lood at your screen name stupid
gay blade

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jan 18, 2009
 
he man wrote:
<quoted text>
yeah you would know gay blade the only thing is i think you the one who is fkn gay i mean lood at your screen name stupid
estupido, brillant assumpsition where do u go to school uvalde!!! of course i'am gay ur so brillant. lol lol
big trunk

San Antonio, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Mar 19, 2009
 
uw0wjr0wqu9rwer2rotqoptrq2tqgt qt
kdsnfkl

Eagle Pass, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Apr 26, 2009
 
yea kristen is a hoe.
she sucked manny's d*ck and chris olivares's.
lol and she needs to learn how to straigten her hair.
her and bri estrada are hoes. i dont see why they think they are so cool. guys that have been with them have told me before that the only reason they go out with bri and kris is cause they're eassssssyyyyy.
LOLI

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Apr 26, 2009
 
kdsnfkl wrote:
yea kristen is a hoe.
she sucked manny's d*ck and chris olivares's.
lol and she needs to learn how to straigten her hair.
her and bri estrada are hoes. i dont see why they think they are so cool. guys that have been with them have told me before that the only reason they go out with bri and kris is cause they're eassssssyyyyy.
which manny are u talking about last name please.
yah

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Apr 26, 2009
 
o ya dnt forget she probably sucked rudys and gregs d*cks too

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Uvalde Discussions

Title Updated Last By Comments
Heb vs WalMart (Nov '10) 12 min yup 100
Looking for Araseli Naveah Arias... 14 min Wanna know answers 1
Women and younger men 21 min yup 34
how do you know you have a happy marriage 25 min yup 4
Family law (Oct '13) 43 min mkicks99 8
The P:nche Juras 1 hr storm coming 7
DEADBEAT FATHERS in kids life 1 hr wow 9

Search the Uvalde Forum:
•••
•••
•••

Uvalde Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Uvalde People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Uvalde News, Events & Info

Click for news, events and info in Uvalde
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••