The Fall of Deandre Preaster Part III
First Prev
of 3
Next Last
joe

United States

#41 Oct 24, 2012
Yes he dominated in HS...lots of 19 year old seniors dominate in HS when they r playing 16 and 17 year olds. There have been many utica athletes better than DP.
stam

Utica, NY

#42 Oct 24, 2012
Why do we talk about bums so much? He is a felon and a no good loser, period. Talk about positive people not trash.
CASSANDRA

Syracuse, NY

#43 Nov 4, 2012
ell I must just say that I am Deandre's girlfriend and I was with him when this incident happened!HE DID NOT HAVE BRASS KNUCLKES! He has been raise properly, he comes from a DAMN GOOD HOME and honestly NONE of you have the right to judge him, no one knows what this man has been through to get him where he is today
CASSANDRA

Syracuse, NY

#44 Nov 4, 2012
he was NEVER pushed just because of his athletic abilities he has worked VERY hard to get where he is, he may not have went to SU..or a D-1 College but without him, proctor wouldnt have been SHIT neither would HCCC :) I cant waituntil he goes back to school to pla football && just SHITS on every one of you BASTARDS!!!!!
Hmmm

Camillus, NY

#45 Nov 5, 2012
CASSANDRA wrote:
ell I must just say that I am Deandre's girlfriend and I was with him when this incident happened!HE DID NOT HAVE BRASS KNUCLKES! He has been raise properly, he comes from a DAMN GOOD HOME and honestly NONE of you have the right to judge him, no one knows what this man has been through to get him where he is today
REALLY? Were they made of steel or some other metal? Love is blind....
http://www.cnycentral.com/news/story.aspx...
not a hater

Miami, FL

#46 Nov 28, 2013
REALLY? Were they made of steel or some other metal? Love is blind....
dont blame deandre for his mistakes, blame the ghetto city of utica,were there is no jobs for young black men. they let these people from new york city come to sell drugs, they have two prisons in that area,so when they. get out the first stop is cornhill. utica is dump.an if preaster made it to the top you hater would be sucking his dick to get next to him. an its not to late for him to rebound from all this bullshit he is in . he is a very humble person. so fuck all you hater, these nuts.
HisSister

Miami, FL

#47 Dec 31, 2013
concerned wrote:
A famous Utican ! Lol lol ... Nobody outside of cornhill know Deandre...he's a street thug criminal who was a good high school player...what a joke. I hate that my tax dollars support him and his kids while he shoots hoops in the King of Kings league. A 23 year old kid in shape with no job and no life and boarderline illiterate.
Deandre is a nice person who cares about everyone BUT himself. Yeah he made mistakes but doesn't everyone. Like damn yeah he could have made better choices but its like you dogging him out to be someone he's not. Like stfu and stfd!!!! Yeah he could have did better but he did the best that he could. I bet none of y'all would say this to his face so just calm down and stop saying slick shit.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Utica Discussions

Title Updated Last By Comments
WELSH IS ONLY CHOICE FOR COUNTY LEGISLATOR IN 1... 18 min Mark Roberts 7
Something For Uticans To Be Proud About 57 min Tick Tock 4
Last 3 Letters of a word into 3 new words. (Dec '09) 2 hr Honest Babe 1,993
Name a business that's not around anymore. (Oct '13) 2 hr slapanut 219
retro fitness 3 hr Insidious 18
ask your legislator why he votes the sales tax ... 5 hr big albert 6
Facilities and doctors and human rights as pati... 6 hr its ok 2
More from around the web

Utica People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]