Four Seasons Pizza closing

Posted in the Utica Forum

Mr Marcy

Utica, NY

#1 Jan 5, 2014
Johns Pizza is getting all the business in Marcy and there are pizza places on all 4 corners! Way too much for Marcy. Bob has run the place into the ground. Sauce sucks.
Bob

New York, NY

#2 Jan 5, 2014
Who's bob lol. Ray is four seasons.
Mr Marcy

Utica, NY

#3 Jan 5, 2014
Bob wrote:
Who's bob lol. Ray is four seasons.
Bob is Rays evil twin. Stay away !
doubt it

Utica, NY

#4 Feb 17, 2014
lol there's only 2 pizza shops, and I highly doubt Ray is gonna close, he's been there for years
armand festine

Syracuse, NY

#5 Feb 17, 2014
Four Seasons should close. They are way overpriced. A large pie w/3 toppings is $25. But he does have some hotties that work there.
For The Record

Utica, NY

#6 Feb 17, 2014
doubt it wrote:
lol there's only 2 pizza shops, and I highly doubt Ray is gonna close, he's been there for years
Sorry to show your ignorance, BUT, you have John's, Four Seasons, Soldatos, and the pizza at Fast Track at the four corners.
Nope

Utica, NY

#7 Feb 17, 2014
Saldato's closed months ago and I don't think Fastrac really counts.
Soldatos

Utica, NY

#8 Feb 17, 2014
Nope wrote:
Saldato's closed months ago and I don't think Fastrac really counts.
Soldatos reopened across the way where My Favorite Muffin was located. Granted it's not a pizzeria or restaurant, but a pizza shop is a pizza shop so Fastrac does count in my book, especially if I'm hungry at 3:00 AM..
four seasons

Utica, NY

#9 Feb 18, 2014
4 seasons has great food. But after listening to the owner belittle his employees in public I will never go there again. I thought Italians were raised to respect their women. Jeesh.
Vince

New York, NY

#10 Feb 18, 2014
four seasons wrote:
4 easons has great food. But after listening to the owner belittle his employees in public I will never go there again. I thought Italians were raised to respect their women. Jeesh.
I agree Ray is a joke. Everyone in marcy hates his guts. His daughter is nice but the son a piece of crap. I went to high school with him.

They treat there employees like shit and one time a father of one of the employees came down and knocked ray out for making his daughter cry.
armand festine

Tully, NY

#11 Feb 18, 2014
four seasons wrote:
4 seasons has great food. But after listening to the owner belittle his employees in public I will never go there again. I thought Italians were raised to respect their women. Jeesh.
Italians treat all their women like dogs. The husbands all screw around but God forbid the wife wants a little on the side. All the guys go see their goomahs...eff the shit of them and go home and beat the shit outta their wives because she burned the lasagna. As for an italian-run business? If your not part of the family you are the shop dog or another word that rhymes with trigger beginning with "n".
Nope

Utica, NY

#12 Feb 18, 2014
Saldato's did move. Then they closed.
No Way

Utica, NY

#13 Feb 18, 2014
Vince wrote:
<quoted text>
I agree Ray is a joke. Everyone in marcy hates his guts. His daughter is nice but the son a piece of crap. I went to high school with him.
They treat there employees like shit and one time a father of one of the employees came down and knocked ray out for making his daughter cry.
No Way, Ray is small but he is like a badger. He knows karate and Kung Fu. He sued to box in the semi pro competition at the YMCA when it was still running. He is as tough as they come so I think you are full of crap. His kid is a good egg, he helped me change a tire once. Buzz off slug.
Utica

Rome, NY

#14 Feb 18, 2014
I got food poisoning from Four Seasons a few years ago from some bad turkey-have not stepped foot in there since!
Larry Flabbermouth Joshef

Utica, NY

#15 Feb 18, 2014
Ray is hot but not as hot as My Frank, when I am done stalk Frank I want to stalk ray.
My Two Cents

Utica, NY

#16 Feb 19, 2014
No Way wrote:
<quoted text>
No Way, Ray is small but he is like a badger. He knows karate and Kung Fu. He sued to box in the semi pro competition at the YMCA when it was still running. He is as tough as they come so I think you are full of crap. His kid is a good egg, he helped me change a tire once. Buzz off slug.
Years ago when Four Seasons was across the way with Lotta Burger, he did everything he could to sabotage the car cruise-ins that Lotta Burger had. Then in his present location he puts on cruise-ins. He's a hypocrite!!!
wow

Vernon Center, NY

#17 Feb 20, 2014
armand festine wrote:
<quoted text>
Italians treat all their women like dogs. The husbands all screw around but God forbid the wife wants a little on the side. All the guys go see their goomahs...eff the shit of them and go home and beat the shit outta their wives because she burned the lasagna. As for an italian-run business? If your not part of the family you are the shop dog or another word that rhymes with trigger beginning with "n".
Very Unintelligent statement
armand festine

Syracuse, NY

#19 Feb 20, 2014
wow wrote:
<quoted text>Very Unintelligent statement
Thats been my whole experience in dealing with eyetalians. Some are pretty good people, hard workers and family oriented. Others are the most conceited, arrogant bastards that walk the planet. Alot of the men are mommaboys that live at home till they're 60 and then they wait till the parents die to will them the house so they can save on moving costs. And I've had quite a few eyetalian women tell me they would never marry an eyetalian guy, based on the way they've been treated and the way their mothers were treated.Most of the women are snooty snobs who end up looking like sumo wrestlers by the time they're 45. Need any more reasons??
just passed by

Utica, NY

#20 Mar 2, 2014
There is a closed sign in the window and all the lights are off.
gonzo

New Hartford, NY

#21 Mar 2, 2014
Gee, maybe cuz it's a Sunday & it wasn't even noon when you drove by? Duh!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Utica Discussions

Title Updated Last By Comments
Cuomo....... 30 min meatballz 1
Old School Bar and Grill Set to Open in East Utica 39 min twojs 7
State of the County speech 2 hr ThreeCs 22
Utica Considers Building Gondola Lift From Down... 2 hr EyesWideShut 2
fake dave rashy smith fakes himself 2 hr Chump 4
Asian Massage Big Apple Plaza 3 hr BadBackGuy1 1
Upstate Towns Wanting to Secede NY 3 hr Graham 15
Piersma, you getting blindsided by Childrens Mu... 5 hr fake cs 6
West Utica in the 70s-who/what do you remember (Dec '09) 6 hr fake cs 899
How Much Does H & R Block charge To Do Your Taxes (Jan '09) 15 hr too much 543
Utica Dating
Find my Match
More from around the web

Utica People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 4:00 am PST

Bleacher Report 4:00AM
Darrelle Revis, Antonio Cromartie Would Be Perfect for New York Jets Reunion
NFL 7:37 AM
Rudolph: Cassel gives Bills chance to make playoffs
Bleacher Report 9:21 AM
Ryan Showing He Hasn't Learned from Mistakes
Bleacher Report 9:21 AM
Ryan Showing He Hasn't Learned from Mistakes
NFL 9:30 AM
Larry Donnell on plane that skidded off runway in N.Y.
ESPN 9:49 AM
TE Donnell OK after plane skids off runway
Bleacher Report10:29 AM
Instagram: Giants' Donnell on Plane That Skidded off Runway
CBS Sports12:53 PM
Report: Chances of Giants signing Ndamukong Suh 'unrealistic'
Bleacher Report 7:21 PM
Pre-Free Agency Cap Update for Giants
Bleacher Report10:35 PM
Making Sense of Eagles' Logjam at ILB