Marijuana plants 1649 elm St backyard 6-6ft

Posted in the Utica Forum

First Prev
of 2
Next Last
Frenchie

Utica, NY

#2 Aug 8, 2012
Just about harvest time too. thx

Level 9

Since: Jun 10

Location hidden

#3 Aug 8, 2012
Parkway wrote:
Open game who ever wants em just sitting in backyard enjoy
That'll piss someone off... What did they do to you?
D-Way-I-C-It

Syracuse, NY

#4 Aug 9, 2012
I wouldn't be caught dead in that backyard... maybe someone already is?

“...Strike one”

Level 6

Since: Mar 12

Location hidden

#5 Aug 9, 2012
lol Reservoir Logs
FRIENDLY FIRE

Utica, NY

#6 Aug 9, 2012
WHO EVER steal's those PLANT'S has a good chance of getting shot... remember A friend with WEED is a friend INDEED.911 WHAT'S your emergency SHOT'S FIRED CLICK CLICK PULL....
ROFLMAO

Baldwinsville, NY

#7 Aug 9, 2012
whadda they going do ? Call the cops? "Yes Officer, I'd like to report someone stealing my pot plants"

Level 9

Since: Jun 10

Location hidden

#8 Aug 9, 2012
ROFLMAO wrote:
whadda they going do ? Call the cops? "Yes Officer, I'd like to report someone stealing my pot plants"
Idiots have done that. Imagine taking that call...
cheech marin

Rome, NY

#9 Aug 9, 2012
ther eare alot of them at bob warrens house on downer ave, were talking hundreds in the cellar the attic and other rooms, real nice stuff too
yo Mama

Alexandria, VA

#11 Aug 9, 2012
she shared some fine green with me not sure what stunk worse
LOL

Syracuse, NY

#12 Aug 10, 2012
Frenchie wrote:
Just about harvest time too. thx
LOL you obviously dont know what your talking about, harvest is in the first week of october.....
Frenchie

Utica, NY

#13 Aug 10, 2012
LOL wrote:
<quoted text>
LOL you obviously dont know what your talking about, harvest is in the first week of october.....
Duh genius. I said just about. Lemme guess? Your another idiot trying to look smart by making someone look bad. Well you failed so try teaching your mom to shave instead of her thinking that the bush between her legs is a crab motel.
LOL

Syracuse, NY

#15 Aug 16, 2012
Frenchie wrote:
<quoted text>Duh genius. I said just about. Lemme guess? Your another idiot trying to look smart by making someone look bad. Well you failed so try teaching your mom to shave instead of her thinking that the bush between her legs is a crab motel.
Since you wouldnt put them out until at least the second week in april maybe later and you cant harvest until october, by my math that doesn't mean they are almost ready. Funny how pissed you got because someone called you out on your idiocy, really mom jokes? HAHA dbag!

Level 2

Since: Aug 12

New Berlin, NY

#16 Aug 16, 2012
i started in march mine are f'ing huge!
LOL

Syracuse, NY

#17 Aug 16, 2012
I bet, this year was a good year! If you started in march any other year they wouldnt have made it. Remember anyone can grow it but the good stuff needs to be properly cured.
Mateo 315

Utica, NY

#18 Aug 17, 2012
Frenchie wrote:
<quoted text>Duh genius. I said just about. Lemme guess? Your another idiot trying to look smart by making someone look bad. Well you failed so try teaching your mom to shave instead of her thinking that the bush between her legs is a crab motel.
I would love to see someone come to 1649 elm st
And try ta steal anything ur invited just make sure u know how ta fight even if ur a police officer I'll whoop Dat Ass Mr. Police Man TRANKI ; )-Dookie$
Mateo 315

Utica, NY

#19 Aug 17, 2012
The Nerve Of people these days now every body's playin the telling game y dont u tellers do something useful and go play PeePee LMFAOooo
TRANKI ; )-Dookie$

Level 9

Since: Jun 10

Location hidden

#21 Aug 17, 2012
Mateo 315 wrote:
The Nerve Of people these days now every body's playin the telling game y dont u tellers do something useful and go play PeePee LMFAOooo
TRANKI ; )-Dookie$
Hide it better you dipshit.
Hide and Seek

Utica, NY

#22 Aug 17, 2012
KY WELLER wrote:
<quoted text> Hide it better you dipshit.
Kinda hard livin in da hood where all da bothas be up yur ass and all.

Level 9

Since: Jun 10

Location hidden

#23 Aug 17, 2012
Hide and Seek wrote:
<quoted text>Kinda hard livin in da hood where all da bothas be up yur ass and all.
Gotta be smart.
Mateo 315

Utica, NY

#24 Aug 18, 2012
KY WELLER wrote:
<quoted text> Hide it better you dipshit.
Yo Dip Shit there's nothing to hide
Come in my backyard and see wut find
An angry Puerto Rican ur invited TRANKI ; )- Dookie$

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Utica Discussions

Title Updated Last By Comments
Electric rates - check your bill 4 min MISER 1
UPD warns residents of strong armed robberies i... 26 min hot topic 2
Refugees & Welfare DESTROYED Utica & Oneida County 1 hr cry babies 21
Riverside Mall 1990's (Oct '11) 1 hr too much kush 186
listen to the teachers whining 1 hr cry babies 76
Did Doug Brewer pass away??? 1 hr Jimmy52 46
Joe Bonamassa and another nobody...... (Jan '12) 3 hr Gaggy 460
Sheldon Silver Arrested by FBI Today 6 hr No Nano 4 u 47
All-Star Game NOT Sold Out 7 hr Thick Stomached U... 16
warmack picks college 10 hr Bigger schools be... 25
Palmeri another Roefaro maybe worse (Apr '11) 11 hr Papers 62
Utica Dating
Find my Match
More from around the web

Utica People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 7:59 pm PST

Bleacher Report 7:59PM
Why the NY Giants Absolutely Must Draft ILB Denzel Perryman
NBC Sports 6:29 AM
Todd Bowles: I can't say now if Geno is or isn't our quarterback
NFL 7:51 AM
Bills GM: EJ Manuel knows he needs to 'step up'
Bleacher Report 8:03 AM
Did the Jets Get It Right? Grading Woody Johnson's Offseason Moves
Yahoo! Sports11:24 AM
New Browns OC unfazed by QB uncertainty
Bleacher Report11:36 AM
Ex-QB: Equipment Staff Fixes Brady's Balls
Bleacher Report 7:29 PM
How the Jets Can Make Most of Each Draft Pick
Bleacher Report 8:01 PM
5 2nd Round Prospects Jets Should Target
NBC Sports 5:15 AM
Friday morning one-liners
NBC Sports 7:09 AM
Perry Fewell to interview for position coach job with 49ers