Keisha Noonan Da Porn Star From UNION...

Keisha Noonan Da Porn Star From UNION CITY

Posted in the Union City Forum

First Prev
of 5
Next Last
Look At Me Now

Martin, TN

#1 Aug 6, 2011
Hey trick why u on topix talking about other people have you found ur little twins father yet? I swear this girl has test every man in Union City, Hickman, and South Fulton. She is so nasty and going she gives it up to any and everybody. Why u on TOPIX talking about someone else when you don't have your children I think we all know that much. And as far as CEDRICA DYSART she can out do you any day in dancing. And at least she came on TOPIX and was telling the truth. You still like sucking d*ck? You want to blast on somebody that should have kicked your butt long time ago. And you never been a woman you still a little girl that think you are grown. You ugly but think you are so sexy. Everybody wants to beat you up either you doing their man or you lying on them. Wake up and see that don't nobody really likes you. Stop being a hoe and get your kids back and stop hating on her cause you want to be her. You the hoe of all hoes. LMAO!
blow hard

Martin, TN

#2 Aug 6, 2011
hey i really don't know the girl cedrica but i know about that keisha girl because my little cousin has messed around with her when she was pregnant with the twins i guess. and he said she did him and his friend at the same time. some men like that but she is nasty. what person wants that as a woman? my mother has always said you can't turn a hoe into a house wife and a hoe don't care who they mess with. that's sad that she don't have them but if she is going like that she don't need them sorry to say that. but the truth speaks for it's self. good nite!
lol

United States

#3 Aug 6, 2011
Out do her in dancing lmmfao who cares and her ass to old to be trying to battle in dancing anyway... Smh
ummmmmm

Benton, KY

#4 Aug 6, 2011
Look At Me Now wrote:
Hey trick why u on topix talking about other people have you found ur little twins father yet? I swear this girl has test every man in Union City, Hickman, and South Fulton. She is so nasty and going she gives it up to any and everybody. Why u on TOPIX talking about someone else when you don't have your children I think we all know that much. And as far as CEDRICA DYSART she can out do you any day in dancing. And at least she came on TOPIX and was telling the truth. You still like sucking d*ck? You want to blast on somebody that should have kicked your butt long time ago. And you never been a woman you still a little girl that think you are grown. You ugly but think you are so sexy. Everybody wants to beat you up either you doing their man or you lying on them. Wake up and see that don't nobody really likes you. Stop being a hoe and get your kids back and stop hating on her cause you want to be her. You the hoe of all hoes. LMAO!
Has she tested the union labor guys from goodyear yet?
wow

United States

#5 Aug 6, 2011
to ummmmmmmm..i wish ur dumbass would stop about goodyear..damn do u not have n e thing better to talk about..u obviously have no life and no wife..and i c y..u loser
ummmmmm

Benton, KY

#6 Aug 6, 2011
wow wrote:
to ummmmmmmm..i wish ur dumbass would stop about goodyear..damn do u not have n e thing better to talk about..u obviously have no life and no wife..and i c y..u loser
I thought was a crime for you to mention the word goodyear? Ohhhh! You did what a shame! Is it against your religion to mention the word goodyear? Shame on you!
Look At Me Now

Martin, TN

#7 Aug 6, 2011
lol wrote:
Out do her in dancing lmmfao who cares and her ass to old to be trying to battle in dancing anyway... Smh
First of she don't dance anymore she don't go out like she use too. And whomever you are you must be a hoe too cause you always on the hoe side. Or your her want to be guy sister that still love and lay up with men. It doesn't matter because she can't dance and cedrica can and so what she has gotten older. Its people older than her that still dance so you sound stupid for even making a comment like that. And you swear you from TX. smh But if you know them your butt is from Union City. And that's cute how you take up for her you must be her girlfriend? We know she like woman as well.
Look At Me Now

Martin, TN

#8 Aug 6, 2011
ummmmmm wrote:
<quoted text>Has she tested the union labor guys from goodyear yet?
She use to mess with this guy from goodyear and I think they still do. Who knows she could have mess with the union labor guys. I tell you she is so going it is crazy. And she is actually posting on topix as more than just herself. How slow is that?
Look At Me Now

Martin, TN

#9 Aug 6, 2011
Look At Me Now wrote:
<quoted text>
First of she don't dance anymore she don't go out like she use too. And whomever you are you must be a hoe too cause you always on the hoe side. Or your her want to be gay/guy sister that still love and lay up with men. It doesn't matter because she can't dance and cedrica can and so what she has gotten older. Its people older than her that still dance so you sound stupid for even making a comment like that. And you swear you from KY. smh But if you know them your butt is from Union City. And that's cute how you take up for her you must be her girlfriend? We know she like woman as well. Stop being a hater all of your life you and her.
You look sound like a slow person taking up for a hoe.
Lucky

Martin, TN

#10 Aug 6, 2011
yea she going like crazy lol i use to mess with her and my boys. we got her on tape. dont get on here and lie cause i will put the tape out and show it. cause now a days pages are nationwide. but she is a big freak and loves it in the mouth and the butt. she dont have no pretty body no more. and puts them little boys off on anybody as their father. i dont like chicks like her but KEISHA can we see you and that female get down on tape that you told us about? let us watch you give her some head if you dont have anything in your mouth yet. i hope people really not having sex with this chick cause she is on fire. if it wasnt for pills to cure somethings she would still have it. but she is wild!
Look At Me Now

Martin, TN

#11 Aug 6, 2011
Lucky wrote:
yea she going like crazy lol i use to mess with her and my boys. we got her on tape. dont get on here and lie cause i will put the tape out and show it. cause now a days pages are nationwide. but she is a big freak and loves it in the mouth and the butt. she dont have no pretty body no more. and puts them little boys off on anybody as their father. i dont like chicks like her but KEISHA can we see you and that female get down on tape that you told us about? let us watch you give her some head if you dont have anything in your mouth yet. i hope people really not having sex with this chick cause she is on fire. if it wasnt for pills to cure somethings she would still have it. but she is wild!
Man she is just that type of girl we all know. She slow and got to be the biggest hoe of them all. I don't understand some women but it is what it is. She got her time coming best believe that one. Just nasty and going to much for the world. Dang!
keisha

United States

#12 Aug 6, 2011
Thanx 4 startin a topic about me. thats all i wanted just 2 c how much i was on yall mind. and yall dumba** feel in the trap. say what u want about me cuz i dont care. it dont bother me none lol. so yall care air all my dirty laundry its out there anyway. i have nothin 2 hide
The dog

Martin, TN

#13 Aug 6, 2011
Lucky wrote:
yea she going like crazy lol i use to mess with her and my boys. we got her on tape. dont get on here and lie cause i will put the tape out and show it. cause now a days pages are nationwide. but she is a big freak and loves it in the mouth and the butt. she dont have no pretty body no more. and puts them little boys off on anybody as their father. i dont like chicks like her but KEISHA can we see you and that female get down on tape that you told us about? let us watch you give her some head if you dont have anything in your mouth yet. i hope people really not having sex with this chick cause she is on fire. if it wasnt for pills to cure somethings she would still have it. but she is wild!
who ever this is I bet you want post the tape shit anyone can have her I use to mess with her and still can but why would I want a nasty ho with no class most hos got something going good for them not this one
no no no way

Martin, TN

#14 Aug 6, 2011
The dog wrote:
<quoted text> who ever this is I bet you want post the tape shit anyone can have her I use to mess with her and still can but why would I want a nasty ho with no class most hos got something going good for them not this one
man i think i am anyways on youtube. my partner in south fulton got one to and they made copies so i might ask somebody i know over there to let me get that one as well. and yea she dont have class. thats a shame she aint one of them good hoes. i know some of them. lmao!
The dog

Martin, TN

#15 Aug 6, 2011
I just don't see how a mother can choose a man over their kids.she don't need them the best off where they are.
keisha

United States

#16 Aug 6, 2011
Nd what does that say about tha ppl who messed w/me. u a hoe 2. if i am such a hoe why would u mess with me. u makin yoself look bad. just stupid.
no no no way

Martin, TN

#17 Aug 6, 2011
keisha wrote:
Nd what does that say about tha ppl who messed w/me. u a hoe 2. if i am such a hoe why would u mess with me. u makin yoself look bad. just stupid.
a man is a dog sometimes stupid and we as men dont care if you a hoe or not we in it for the nut stupid as*. you see how it feels to be on here and you say you a woman lmaorotf. you a hoe and a nut dont care who gives it to us.
Classy lady

Chesterfield, MO

#18 Aug 6, 2011
no no no way wrote:
<quoted text>
man i think i am anyways on youtube. my partner in south fulton got one to and they made copies so i might ask somebody i know over there to let me get that one as well. and yea she dont have class. thats a shame she aint one of them good hoes. i know some of them. lmao!
Nawh don't put it on youtube it will get deleted VERY fast. Aim for xvideos or extasytube. That's your best bet. that's just a shame for a woman not to have no class or i'm like yall if you gone be a hoe be a good hoe, have your kids and something going for yourself at least.
The dog

Martin, TN

#19 Aug 6, 2011
Your wright I'm a guy and you have had plenty of my out hoe
Lucky

Martin, TN

#20 Aug 6, 2011
mane this chick is nutts to think that she a hoe we a hoe 2 lol. girl you so slow and dumb. we men and you think we care. hell we don't and we loved the money you use to give can i have 200 dollors now? lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 5
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Union City Discussions

Title Updated Last By Comments
Woman's opinion 2 hr No more hanky panky 38
Williams Sausage 4 hr Such bull crap 13
Are you a Christian or a lyin hypocrite 4 hr Crazy people 10
Take down rebel flag at troy highschool 5 hr Accountable vs Vi... 57
Cops 6 hr guest 2
Hot girl in tractor supply 9 hr Un central 3
Jealous Crazy Biological Moms Thu NumOneStepMom 10

Union City Jobs

More from around the web

Personal Finance

Union City Mortgages