To those talking bad about Teresa!

To those talking bad about Teresa!

Posted in the Tompkinsville Forum

First Prev
of 4
Next Last
james

Tompkinsville, KY

#1 Dec 5, 2012
Teresa is a good mother you should not question some one elses parental duties. She did what she had to do to discipline her child. She has never been caught stealing whoever was saying that is jealous of her bc her phone has internet and you cant get it HA. Teresa always takes her a bath every night there is no need to spread rumors about her. She is not a slut she has had only a few sexual partnets and she was always faithful to her husband who treated her like a piece of shiz.
jose sanchez
#2 Dec 5, 2012
well thats what she is!!! i have internet on my phone
Teresa

Casey, IL

#3 Dec 6, 2012
How am i a slut when i dont have a man to run me down,hit me or use me for my money like all the men i have had before thats why i am a single mom NO M...f..er to use me,beat me,or give me S.T.D.s,i am happy just like i am Single and proud of it.
hulk
#4 Dec 8, 2012
Teresa wrote:
How am i a slut when i dont have a man to run me down,hit me or use me for my money like all the men i have had before thats why i am a single mom NO M...f..er to use me,beat me,or give me S.T.D.s,i am happy just like i am Single and proud of it.
Good lord woman get a life
super woman

Casey, IL

#5 Dec 8, 2012
u get a life & turn GREEN,hulk.
Sorry

Elizabethtown, KY

#6 Dec 8, 2012
hulk wrote:
<quoted text>Good lord woman get a life
My thoughts exactly....
Really

Glasgow, KY

#7 Dec 8, 2012
Did you ever stop to think that you are bringing all this on yourself??? Oh wait, you must not be that smart. If you was you wouldn't be posting on here and starting shit with your real name. Then turn around and bitch cause people are talking about you. What did you think was going to happen??? People would, what, applauded you. I don't know you. I don't want to know you. I am just pointing out the fact that you are your friend are idiots. WHat a great single mom you are to set on Topix's all day. Why in the hell would you tell everyone you business? So you've had STD's? Okkkkkkk That just makes you look more like a whore. Come on lady get a life. Shut the hell up and stop making things worse for yourself. You look stupid as shit. If you really cared about your child the last thing you would be doing is be on topix and tell your life story so your children could see. Or someone who knows your children could see and look down on them, because their mother is a idiot.

AND lets keep this straight I DON'T know you. And I DON'T want to know you. Your just all over topix it hard not to run across your name. AND by all means if you want to be known as this nasty, lowdown, dirty, trouble starter keep this shit up. It's working. Just saying.....
michelle

Casey, IL

#8 Dec 9, 2012
for one thing she didnt say she has a std she said if shed dated a mexican she would have had it,she is a great mother to her kids just some plp want to stick there nose where it dont belong,and another her kids dont get on topix couse she willnt let them,topix is not a place for kids under the age of 18 so youd better stay off here your acting like a 5 year old,talking bout my friend like that & you say you dont know her,if i dont know somebody i sure dont talk bout them.
Sorry

Elizabethtown, KY

#9 Dec 9, 2012
I don't know her either, but by all the comments SHE has made about HERSELF you can pretty much tell what type of person she is. Just Sayin.
FACT and TRUE for sure

Glasgow, KY

#10 Dec 9, 2012
michelle wrote:
for one thing she didnt say she has a std she said if shed dated a mexican she would have had it,she is a great mother to her kids just some plp want to stick there nose where it dont belong,and another her kids dont get on topix couse she willnt let them,topix is not a place for kids under the age of 18 so youd better stay off here your acting like a 5 year old,talking bout my friend like that & you say you dont know her,if i dont know somebody i sure dont talk bout them.
TERESA I know that everyone has a first and middle and last name but dam you use all kinds of names on here, but we all know that you do that to make people think that you got alot of friends. What you need to LOOK At YOU are just about your only friend you have so why do you act so stupid. Im getting to know you better everyday just by reading your stupid shit on here. I have been digging up your life and now I know just as much or more about you than you do about yourself.LMFAO Keep iy rolling Im still watching you.
Really

Glasgow, KY

#11 Dec 9, 2012
michelle wrote:
for one thing she didnt say she has a std she said if shed dated a mexican she would have had it,she is a great mother to her kids just some plp want to stick there nose where it dont belong,and another her kids dont get on topix couse she willnt let them,topix is not a place for kids under the age of 18 so youd better stay off here your acting like a 5 year old,talking bout my friend like that & you say you dont know her,if i dont know somebody i sure dont talk bout them.
Ok, let's get something straight. I gave my opinion and if you don't like it go f**k yourself. Also she alluded to the fact that she had a man take her money, beat her, and give her STD's. Why would she post that she was a single mom so she didn't have a man to take her money, beat her, or give her STD's? Maybe because that's all happened to her before. AND I said either her children would see it or someone that knows them. That could be a teacher or a community member. It's a small town. Think about if you can. Me acting like a 5yr old? Bitch, at least this 5yr old can put a damn sentence together. I aint on here telling my whole damn life story. Posting under a slew of different names talking to my damn self. Like I said before I DON'T know her. I DON'T want to know her. I was actually trying to help her to realize how bad she is making herself look. Oh, last but not least I BETTER do what? Internet tough guy huh?? Bahahahaha That's the funniest thing I think I have ever seen. Thanks for the laugh this morning.
teresa

Casey, IL

#12 Dec 9, 2012
no i said i didnt want a damn mexican who would give me an std cant u fricking read,every man i have been with has used me but no more i will use them before they will me,if u guys wouldnt post damn sh!t &lies on me u wouldnt get talked about,for u who is watching me well what am i doing right now & where am i at ? i hate a nosey prick ur life os no better then mine so lay of me bi!ches.
Really

Glasgow, KY

#13 Dec 9, 2012
Teresa wrote:
How am i a slut when i dont have a man to run me down,hit me or use me for my money like all the men i have had before thats why i am a single mom NO M...f..er to use me,beat me,or give me S.T.D.s,i am happy just like i am Single and proud of it.
teresa wrote:
no i said i didnt want a damn mexican who would give me an std cant u fricking read,every man i have been with has used me but no more i will use them before they will me,if u guys wouldnt post damn sh!t &lies on me u wouldnt get talked about,for u who is watching me well what am i doing right now & where am i at ? i hate a nosey prick ur life os no better then mine so lay of me bi!ches.
Yeah, dumbass I can read. Can you? Let's go though this.... Is the word Mexican in the first damn statement? NO. The only person talking about a Mexican is YOU and YOUR friend. You said all the men you have had run you down, hit you, or use you for your money. Then you went on the say No M...f..er to use you, beat you, or give you STD's. The first time you didn't say anything about STD's. The second time you added STD's. So there for you must have had them. OR you WOULDN'T be talking about them at all. The only thing that is being posted about you, you are posting it. And your friends. You all started this shit fire. Just shut the hell up and the damn post will die. If you don't give people something to comment on. Guess what no one will comment.

As far as someone watching you. That was the other post. Not me. I don't know you. Really. I was just trying to tell you that you are making things worse for yourself. Just wanted to make that clear.
yep

Casey, IL

#14 Dec 9, 2012
i have never had an std,i wish who ever is watching me would get there eyes full because i dont do a damn thing for someone to watch me get that straight for sure,any one of my neighbors,friends & family will tell you the samething GET A LIFE go talk about yourself & see how many replys you get that is the truth or a lie.
FACT and TRUE for sure

Glasgow, KY

#15 Dec 11, 2012
yep wrote:
i have never had an std,i wish who ever is watching me would get there eyes full because i dont do a damn thing for someone to watch me get that straight for sure,any one of my neighbors,friends & family will tell you the samething GET A LIFE go talk about yourself & see how many replys you get that is the truth or a lie.
YEP TERESA It was told taht you had STD and aids and thats why men wont touch you. LMFAO
Josh Dicken cousin

Tompkinsville, KY

#16 Dec 11, 2012
Teresa went out on her proch at 3 A.M and took a shit without wiping.
what in the world

Casey, IL

#17 Dec 11, 2012
how do u know josh u dont even know me oh!well ur like the rest of them jellious.
detective dubree

Casey, IL

#18 Dec 11, 2012
teresa has reported this to us and we are investagating it right now,1 post Debbie Cleary 2 post Angela Mandez 3 post Barbara Hernandez 4 post Chrisie Huff 5 post Terri Pruitt now i am watching all you guys now tracing all post with Teresa Muses name on it.
hahahaha

Cave City, KY

#19 Dec 12, 2012
michelle wrote:
for one thing she didnt say she has a std she said if shed dated a mexican she would have had it,she is a great mother to her kids just some plp want to stick there nose where it dont belong,and another her kids dont get on topix couse she willnt let them,topix is not a place for kids under the age of 18 so youd better stay off here your acting like a 5 year old,talking bout my friend like that & you say you dont know her,if i dont know somebody i sure dont talk bout them.
Teresa shut The He11 Up!!!! DamnU should know by now everyone knows it's you posting under many names,same town. This should teach everyone to stop inbreeding at all cost.Because their kids just don't get it!!!!!!
hahahaha

Cave City, KY

#20 Dec 12, 2012
Josh Dicken cousin wrote:
Teresa went out on her proch at 3 A.M and took a shit without wiping.
That is no suprise to anyone, that has tried to house break her.But give us time, we will teach her to wipe.....I hope????

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Tompkinsville Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 33 min USA 164,666
I want him 5 hr LeAnn 2
Trash at Kenneths 5 hr Father 2
Getting away with it 14 hr Al 3
Kim king (Jul '11) 22 hr poontang 107
Dolores Biggs (Sep '10) Fri Truth 14
Danny Simmons (Sep '16) Fri Truth 6

Tompkinsville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Tompkinsville Mortgages