Is barbara mahurin really pregnant?

Posted in the Terre Haute Forum

heather mount

Terre Haute, IN

#1 Sep 1, 2012
?
willy balls

Terre Haute, IN

#2 Sep 1, 2012
No one cares..good god!!!! Go get a damn life!!!!
a little drunk

Terre Haute, IN

#3 Sep 2, 2012
It's all about Bottle Girl now. No more attention for BM.
Barbis not prego

Terre Haute, IN

#4 Sep 6, 2012
No she is not!she lies. she always has lied. and yes alot of attention on bottle girl. so you know ol Barb is Jealous! at least Bottle girl shows her teeth! Barbara has all kind sof teeth that are messed up she won't show... Bummmer Come on Barb is Bottle Girl can do it! so can you don't be ashamed .
Satanic Priest

Somerset, PA

#5 Sep 10, 2012
Ya, I banged her good. She is going to have a baby "satan".
Tell No Lies

Chicago, IL

#6 Oct 3, 2012
Is she having a meth baby? Does his parents know? Is she a stripper?
seriously

Terre Haute, IN

#7 Oct 3, 2012
Tell No Lies wrote:
Is she having a meth baby? Does his parents know? Is she a stripper?
You are so pathetic! Maybe clean your own steps before you worry about hers! Loser..maybe get a life of your own too !
meee

Terre Haute, IN

#8 Oct 3, 2012
She's having your husbands baby! Duh..... Lol guess she can do what u can't! Sucks to be a worthless wife! See u on the down low:))))
meee

Terre Haute, IN

#9 Oct 3, 2012
U can come o the baby shower but only are excepting expensive gives! So leave your purse at the door, don't want u trying to steal the door prizes! U are a pathetic ass chick! Look it up your picture is under it! I just googles it! Lmao dumb ass
seriously

Terre Haute, IN

#10 Oct 3, 2012
meee wrote:
She's having your husbands baby! Duh..... Lol guess she can do what u can't! Sucks to be a worthless wife! See u on the down low:))))
Wtf are u on? Damn do u talk to all random people like that?? HaHaaa you poor thing ..I feel sorry for you ..will you ever get over this chick?? I know none of you but everyone can see that you are OBSESSED! So sad!!
meee

Terre Haute, IN

#11 Oct 3, 2012
seriously wrote:
<quoted text>Wtf are u on? Damn do u talk to all random people like that?? HaHaaa you poor thing ..I feel sorry for you ..will you ever get over this chick?? I know none of you but everyone can see that you are OBSESSED! So sad!!
Barbara is one of my friend I have known for about 20 years and I'm not obsessed she is a good person. So I will defend her until the end! Sorry If u don't like it... Never crossed my mind that I had to ask u! Sorry I still didn't! So u are on a random site talking to people about people u don't know? Hmmm I gotta a site for u it's called google! It's free u can do anything with it!!! Here I will make it easy for u www.google.com hmmm can u use it? Look up how to entertain myself!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Terre Haute Discussions

Title Updated Last By Comments
Indiana is free of the homosexual agenda. 7 min XXX 18
tracy richey and her man chris (Jan '13) 9 min Coop 40
Since you delete the comments Zach Atkins 28 min Poor Richard 3
TeePee Tavern 48 min black toy 4 wf 52
AET layoffs (Sep '09) 57 min Z Atkins 17
News Donald Trump running in 2016 presidential race? 1 hr number6 5
Start calling out the drug dealers and clean up... 1 hr Sensible 30
ISU Baseball Lacks Coaching 1 hr Nick Long 29
Jeff Fox - Riley Volunteer Fire Chief - Vigo Co... 8 hr teddy bear 21
Snitches Thu the dean 42

Flood Warning for Vigo County was issued at March 27 at 10:50AM EDT

Terre Haute Dating
Find my Match
More from around the web

Terre Haute People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]