First Prev
of 2
Next Last
raptor

Roscoe, IL

#1 Jan 26, 2013
Jv is the best in town. Virgil will do you right no matter who you are... Honestly what he prices you on phone is the price and never will drop your car and not pay for damages. Never has to steal a tow. Give him a try don't worry about the other guys..
doobie

Terre Haute, IN

#2 Jan 26, 2013
raptor wrote:
Jv is the best in town. Virgil will do you right no matter who you are... Honestly what he prices you on phone is the price and never will drop your car and not pay for damages. Never has to steal a tow. Give him a try don't worry about the other guys..
If you don't have cash, can always pay with a blunt.
billybob

Terre Haute, IN

#3 Jan 26, 2013
His daughters r so fine!!!!!
lol

United States

#4 Jan 27, 2013
This must b his family posting.
Molly

Brazil, IN

#5 Jan 27, 2013
billybob wrote:
His daughters r so fine!!!!!
yeah but the biggest sluts in terre haute
gall stone

Sadorus, IL

#6 Jan 27, 2013
What's wrong with his family posting?? Lol
lol

Terre Haute, IN

#7 Jan 27, 2013
nasty nasty people and whoever associates with them are just as nasty. lol
lueann

Terre Haute, IN

#8 Jan 28, 2013
they are great people ,quit judgein others ,take time to judge yourselfs !!
McBride

Winnebago, IL

#9 Jan 28, 2013
I work for a different towing company, but I have to agree Daileys Towing & McDonalds Towing are both honest Towing companys.
not true

Brazil, IN

#10 Jan 28, 2013
Dailey is good people.....stop talking trash and get a real hobby.
Tammy

Terre Haute, IN

#11 Jan 28, 2013
I heard There will be a Matherlys Towing and recovering Company coming to town that will knock all the other towing company's out of business in the future I heard a guy name Big Bill Matherly will be the new Owner of Matherlys Towing and Recovering company he is a Millionaire and plans on starting his business in the near future.
southern so

Roscoe, IL

#12 Jan 29, 2013
We r not talking about his family we r talking about him. He's doing a good job. As far as his daughters step up to one of them damn people always talking about someone grow up.
chassity stanford

Terre Haute, IN

#13 Jan 31, 2013
doobie wrote:
<quoted text>If you don't have cash, can always pay with a blunt.
he doesnt even smoke blunts dumbass no your facts befire you put it out there
cathy dailey

Terre Haute, IN

#14 Jan 31, 2013
lol wrote:
nasty nasty people and whoever associates with them are just as nasty. lol
well we are not nasty but look at you hiding behind a fake name.. tell me your real name and i will show you nasty ..
Low

Brazil, IN

#15 Jan 31, 2013
chassity stanford wrote:
<quoted text> he doesnt even smoke blunts dumbass no your facts befire you put it out there
So your saying he does smoke but not blunts. Wow nice work, daughter of his.
rick

Terre Haute, IN

#16 Feb 3, 2013
chassity stanford wrote:
<quoted text> he doesnt even smoke blunts dumbass no your facts befire you put it out there
so you are saying it is poles being smoked what a wrecker company if i need any poles smoked will call just curios on priceing
rick

Terre Haute, IN

#17 Feb 3, 2013
cathy dailey wrote:
<quoted text> well we are not nasty but look at you hiding behind a fake name.. tell me your real name and i will show you nasty ..
No need to see your big nasty heard all about it [wow]
yuuuuuuuuuuuup

Terre Haute, IN

#18 Feb 4, 2013
Did em both one right after the other back in the day!Them drunks are easy but stunk so bad I puked lmao never will admit my name either too ashamed I did that
Answers

Brazil, IN

#19 Feb 4, 2013
yuuuuuuuuuuuup wrote:
Did em both one right after the other back in the day!Them drunks are easy but stunk so bad I puked lmao never will admit my name either too ashamed I did that
Lmao
heather

Terre Haute, IN

#21 Feb 5, 2013
yuuuuuuuuuuuup wrote:
Did em both one right after the other back in the day!Them drunks are easy but stunk so bad I puked lmao never will admit my name either too ashamed I did that
lmfao

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Terre Haute Discussions

Title Updated Last By Comments
Are there any good bands in town to hire for a ... 3 hr yay 26
Danny Stultz 5 hr Tee Pee Indian 32
Do NOT buy at Ashley Furniture..... Seriously! 5 hr Joe_ 2
Jeff Fox - Riley Volunteer Fire Chief - Vigo Co... 6 hr Cledus 22
Do You Love Muslims? 6 hr Allahthepigfucker 2
TeePee Tavern 6 hr Chris 54
Don Benko 7 hr surprise karma 2
Start calling out the drug dealers and clean up... 10 hr Sensible 30

Flood Warning for Vigo County was issued at March 27 at 10:50AM EDT

Terre Haute Dating
Find my Match
More from around the web

Terre Haute People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]