First Prev
of 4
Next Last
Tamier

Bowling Green, KY

#1 Jul 25, 2012
Are Abbey and Kelsey lesbians
Anonymous

Canton, OH

#2 Jul 25, 2012
No there not even if they was its none of your concern!
kelsey hathaway

Bowling Green, KY

#3 Jul 25, 2012
Oh yea we are how'd you you know? Haha hun it's called best friends you obviously don't have one or you wouldn't be jealous and have to write about us;) and why are you curious are you lesbian? Hahaha
kelsey hathaway

Bowling Green, KY

#4 Jul 25, 2012
And we obviously both have boyfriends ... So nice try
Sarah

Bowling Green, KY

#5 Jul 25, 2012
Well they aren't but that doesnt matter. If they were I would date either of them if I was a lesbian too :)
They both have boyfriends-ish's though.
Jake

Bowling Green, KY

#6 Jul 25, 2012
LMAO Hilarious
Abbey Bonner

Bowling Green, KY

#7 Jul 25, 2012
Haha! This cracks me up! Who are u and what's ur real name? I'd like to find out :)
Drew

Bowling Green, KY

#8 Jul 25, 2012
Who is Kelseys oldest sis.? DAMN!
And no they are best friends... really ya'll grow the hell up!
kelsey hathaway

Bowling Green, KY

#9 Jul 25, 2012
There obviously just jealous..
kelsey hathaway

Bowling Green, KY

#10 Jul 25, 2012
What's your last name drew?
Drew

Bowling Green, KY

#11 Jul 25, 2012
Hey Kelsey... Hook me up!
Amber

Bowling Green, KY

#12 Jul 25, 2012
haha Uhm, wow!
kelsey hathaway

Bowling Green, KY

#13 Jul 25, 2012
Who is this?
Gabbie

Bowling Green, KY

#14 Aug 1, 2012
abbey has a bf but kelsey idk about
Unknown

United States

#15 Aug 1, 2012
Abby has some ugly ass horse teeth. It wouldn't hurt if the girl brushed them every once in a while either. As for her hair, it's fake. But, I think that's the vibe she wants to give off to guys like "Oh hey I have blonde hair! I'm DTF!"
As for Kelsey I heard she likes to ride the horses.(Not the animal) the girl has better teeth than Abby though. I'll give her that.
Hahaha

Lafayette, TN

#16 Aug 1, 2012
unknown sounds like an ex girlfriend, probably of abbeys bf
Unknown

Nortonville, KY

#17 Aug 1, 2012
Nope!!! Barely talked to the girl actually. And I couldn't even tell you who she's dating actually
TiTs MCGEE

United States

#18 Aug 1, 2012
I heard they both like huge black man gorilla weinkie! Is this true?
Known

United States

#19 Aug 1, 2012
I heard they sucked the same dick at the same time. They are two of the biggest mob noaters I know
seriously

United States

#20 Aug 1, 2012
Known (Phillip Cassady) you sucked it at the same time

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Sweeden Discussions

Title Updated Last By Comments
Stephanie Bowles (Feb '14) 12 min Big man 22
Brittany Barns 16 min Big man 23
Elections 23 min Jimmy 8
Justin Sykes 24 min Neighbor 1
need a boy toy! 32 min More fun 3
To Auto (Samantha's Man) Please Read 41 min A plumbing we wil... 7
Update-Warren County Sheriff Candidate Wanted 1 hr Zero tolerance 9

Sweeden Jobs

Personal Finance

Sweeden Mortgages