Does anybody out there know Megan Stine?

Posted in the Springfield Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of26
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
popcicle

Danville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 9, 2009
 
Does anyone know megan stine...i was just wondering because it's been a while since i've been in touch with her and was wondering what she is up to?
som1

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 9, 2009
 
she a hoe
popcicle

Danville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jan 9, 2009
 
are u serious, i didn't think she was like that?
creamcicle

Danville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jan 9, 2009
 
she is not a hoe, your just mad cause you cant help the fact that your a hoe yourself, if you actually knew her, you wouldn't call her i hoe, i know her pretty damn good, so shut the hell up
popcicle

Danville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jan 10, 2009
 
thank u for clearing that up "cream cicle," i didn't think she was like that but i've been out of touch for a while!
lil ebay

Bardstown, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jan 10, 2009
 
nah.she is a hoe... hint the term gang bang... then tryta yell rape... wow... if that aint a hoe then i dont kno wat kinda dictionary yall have been reading
popcicle

Danville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jan 11, 2009
 
Ok, well, n-e ways i was just wonderin if n-e one knew where she was now!
cream cicle

Lexington, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jan 11, 2009
 
well you black friends up in spg need to learn how to keep there hands off of girls, and you dont know shit that happened, there was no sexual activity, you need to shut your fat ass mouth ebia, or whatever the hell your name is
kids

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jan 11, 2009
 
for godsake kids! whoever started this topic nows good and well they was just tryin to get sumthin started, as with all other topics that get started! must be jealous or sumthin daamn grow up and worry about ya selfs!
cream cicle

Lexington, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jan 11, 2009
 
thank you kids
nims

Danville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jan 11, 2009
 
yea for real...this is all ignorance, no body knows what the hell they are talkin bout when it comes to "gang bang" everybody just needs to mind there own business and if u don't have anything nice to say then don't be on this damn website...no one was askin what everybody knew bad about megan stine, they wanted to know if anyone just knew where she was, my god grow up and keep it simple...
busted

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jan 11, 2009
 
lil ebay wrote:
nah.she is a hoe... hint the term gang bang... then tryta yell rape... wow... if that aint a hoe then i dont kno wat kinda dictionary yall have been reading
ya better watch your back lil buddy! you was snitched on punk!think ya funny huh?! we'll see!!
excuse me

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jan 14, 2009
 
meagan is a hoe she a while ass beach who needa get her act up. she sleeps with every guy she dates or can even get her hands on. plus i dont see how anyways she say white wen she take her cloths off it blinds em
creamcicle

Danville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jan 14, 2009
 
FIRST OF ALL EXCUSE ME, YOU DONT KNOW NOTHING ABOUT HER, SHE DOES NOT SLEEP AROUND EITHER! GET OVER YOUR SELF YOUR JUST MAD BECAUSE THAT IS ALL YOU ARE IS A HOE!!! SHE IS DOING GREAT SHE DONT EVEN GO TO SCHOOL AT WASHINGTON COUNTY SO HOW ARE YOU GONNA TALK ABOUT SOMEONE THAT YOU DONT EVEN KNOW!!!!!!!
GET A DAMN LIFE BESIDES BE ON HERE TALKIN CRAP ABOUT OTHER, YOUR JUST A LIL SOUR PUSS THAT OPENS YOUR SELF UP TO THE PUBLIC! YOU KNOW SHE IS BETTER THAN YOU!
cousin

Danville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jan 14, 2009
 
Yea, me and megan may not get along to well, but i'm her 1st cousin and i'm on a roll with this damn website, and i'm tellin ya, when u get snitched on i'm gonna be taken some names...u all got it all fucked up and ya don't know near as much as u think u do! You all are f**kin pathetic, megan has switched schools and really turned her life around so shut the hell up and talk shit about somebody else...like ya self!
its just me

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Jan 14, 2009
 
well you must be BILLIE JEAN "the married one"lol!! why dont you just put your name then!! dont be SKARED, same with your last comment on the other topic...come find me then i wont HIDE!! hahahahehe...ahhhh just the other night! hmmm ahhh "lewis"....hehehe
creamcicle

Kansas City, KS

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jan 15, 2009
 
thank you cousin, you set some facts!
cousin

Danville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jan 15, 2009
 
I don't know who the hell u r "its just me" but i don't give a shit what u think about me or my cousin, and i don't know what the hell u r talkin bout when u say, come find me then i won't hide...u need to learn how to make some damn sense when u talk..fu** u and the horse u rode in on...if u know me so well then why don't u post ur name...scared lil bitch!
wow

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Jan 15, 2009
 
cousin wrote:
I don't know who the hell u r "its just me" but i don't give a shit what u think about me or my cousin, and i don't know what the hell u r talkin bout when u say, come find me then i won't hide...u need to learn how to make some damn sense when u talk..fu** u and the horse u rode in on...if u know me so well then why don't u post ur name...scared lil bitch!
And your a mother of 2?! acting like that!, very childish and imature! if you are so busy in life with your kids,husband and all then what are you doing on here?! wow..thats suprising billie jean!!
richie wife

Danville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Jan 16, 2009
 
ya know, u don't know me or how my life is going right now...so don't even ACT like u know me, and thank u very much, what i say on here has NOTHING to do with what kind of mother i am...i am a VERY GREAT mother...thank you! You don't know me or anything that's going on in my life right now, so don't be throwing a guilt trip on me!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of26
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

8 Users are viewing the Springfield Forum right now

Search the Springfield Forum:
Topic Updated Last By Comments
do you think lebanon is full of corruption (Sep '10) 13 min boston 26
Ronnie Dale born August 18, 1962 (Jan '12) 17 min cheater 10
KY 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 19 min soo 144,987
kayla ruley (Jan '12) 49 min Sierra 15
Magnolia Street church shooting 1 hr curious 49
brookhaven fighting 1 hr share 26
KY Woman's head stepped on by Rand Paul supporters (Oct '10) 4 hr Prince Spacemonkey 26,175
•••
•••
•••
•••

Springfield Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Springfield People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Springfield News, Events & Info

Click for news, events and info in Springfield
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••