The 25 Most Dangerous Cities in the U...

The 25 Most Dangerous Cities in the U.S. Are Mostly Nice Places

There are 20609 comments on the Gawker story from Nov 22, 2010, titled The 25 Most Dangerous Cities in the U.S. Are Mostly Nice Places. In it, Gawker reports that:

According to a study of FBI crime statistics by CQ Press, St. Louis , Mo. was the "most dangerous city in the U.S." in 2010, probably due to former St.

Join the discussion below, or Read more at Gawker.

OMTE

Byron, GA

#23437 Apr 1, 2014
OMTE wrote:
I'm a 34 year old queer with a mental capacity of a spoiled retarded 3rd grade lil pickaninny l\ligger,
I don't work...
I'm a high yella redbone...
Ain't got no sense...
I luv rap music...
And crack...
I live at home wit my grand mammy...
I rob ol defenseless white folk...
Got a lot of crackhead homies...
I stank...
So...what are you doing wit your life?
huh?
Wow!!!
How lame and pathetic are you?
Yep, you got to be a one of those dumb hillbillies from NC...
Most everybody from that place is just like you...
Dumb as dirt and mad at everybody, cuz you're stupid and nerdy...
People like you are why the South is behind everyone...
When will your kind just die off already, dang.

Judged:

14

14

14

Reply »
Report Abuse Judge it!
OMTE

Byron, GA

#23438 Apr 1, 2014
Chet Booswahnicki wrote:
I am 49.
Dang...
You're kinda old to be playin on topix...Huh?

Judged:

13

13

13

Reply »
Report Abuse Judge it!
OMTE

Byron, GA

#23441 Apr 1, 2014
NAAWP wrote:
<quoted text>Hey l\ligger, put your food stamps where your l\ligger fat tire lips are. Where's your cage address, little smelly coward monkey brain l\ligger boy? Well l\ligger, where's your zoo cage located? I'll come down to throw you a few bananas, just make sure you throw your feces at your family members and not me. OK little l\ligger monkey?
OoooH, somebody's mad ^^^^^^ HeHe...
You better slam a six-pack and sit down somewhere...
Ya fat-a$$ dumb little NC hillbilly boy.
Samuel

Brownsville, TN

#23443 Apr 1, 2014
T. Davis
Samuel

Brownsville, TN

#23444 Apr 1, 2014
No way this is your number even you could not be this dumb.

Since: Nov 11

Taylor, MI

#23446 Apr 2, 2014
NAAWP wrote:
<quoted text>DO NOT POST MY NAME NO MORE OR I WILL REPORT YOU TO TOPIX.
Are you being serious or not?
Samuel

United States

#23448 Apr 2, 2014
Never can tell with this retarded Bigot.
Samuel

United States

#23449 Apr 2, 2014
If that was your real number , I got your real name and members of house hold names address.
Samuel

United States

#23450 Apr 2, 2014
So you should conduct yourself accordingly.
Samuel

United States

#23451 Apr 2, 2014
All you coward Racist Bigots fall back.43434
OMTE

Byron, GA

#23453 Apr 2, 2014
NAAWP wrote:
<quoted text>Get a white person to read numbers and dial my phone number for you l\ligger, so you can give me your zoo cage location:(910) four eight four-2684
My name is: Heath K. Register
My physical address is: 111 Jeff Davis Park Rd. Irwinville, Ga 31760
My email address is: fitzb98 at gmail.com
And I won't give you my phone number, cuz I don't want your ole lady send me naked pics, cuz I'm married...
LoL!!!
Ya know?
Come get ya some, pussie....
Waitin on you...
I won't even hit you with my fists, I'll take my belt off to ya...
Like your stupid a$$ mama and daddy should've...
Waitin, I'm ready...
Oh and I'm a 34 year old WHITE male, so all your racial slurs have no effect on me at all...
Just so ya know, sissy.
OMTE

Byron, GA

#23454 Apr 2, 2014
Samuel wrote:
T. Davis
I wonder if the pussie was kin to that other sissy...
Jefferson Davis?
If he is...
I wonder does he know...
When them yanks caught his sissy a$$, he was dressed up like a dang woman...
Cuz he was a sissy-a$$ racist coward on the run?
LoL!!!
Ya know?
Samuel

United States

#23455 Apr 2, 2014
OMTE is st8 Hardcore , slapping Hill Billys up off the posts is must.
Kinky Fiebelkorn

Buffalo, NY

#23456 Apr 2, 2014
OMTE wrote:
<quoted text>My name is: Heath K. Register
My physical address is: 111 Jeff Davis Park Rd. Irwinville, Ga 31760
My email address is: fitzb98 at gmail.com
And I won't give you my phone number, cuz I don't want your ole lady send me naked pics, cuz I'm married...
LoL!!!
Ya know?
Come get ya some, pussie....
Waitin on you...
I won't even hit you with my fists, I'll take my belt off to ya...
Like your stupid a$$ mama and daddy should've...
Waitin, I'm ready...
Oh and I'm a 34 year old WHITE male, so all your racial slurs have no effect on me at all...
Just so ya know, sissy.
I did a search of Fitzgerald GA and it said it was a small town that was the majority Black. On th Topix site for there, there was a poster by the name of Danny Noonan who I knew long ago up here and he recently died in GA.Maybe it's his kin?
For a small town, it sure had a lot of posts.
OMTE

Byron, GA

#23457 Apr 2, 2014
Kinky Fiebelkorn wrote:
<quoted text>
I did a search of Fitzgerald GA and it said it was a small town that was the majority Black. On th Topix site for there, there was a poster by the name of Danny Noonan who I knew long ago up here and he recently died in GA.Maybe it's his kin?
For a small town, it sure had a lot of posts.
Fitzgerald is my hometown, and Danny Noonan is a racist clown that I have been tryin to find out who he/she is, for years now...
But they're scarry crackas, so I have been unsuccessful thus far
Him and his/her other buddy, Farrell Landon, are funny sometimes but annoying mostly...
I think they're women, cuz they won't talk much about sexism...
And seem to get quite angry to when I say chicks are the weaker sex...
Ya know?
Check it out...HeHe. ;)
Kinky Fiebelkorn

Buffalo, NY

#23459 Apr 2, 2014
OMTE wrote:
<quoted text>Fitzgerald is my hometown, and Danny Noonan is a racist clown that I have been tryin to find out who he/she is, for years now...
But they're scarry crackas, so I have been unsuccessful thus far
Him and his/her other buddy, Farrell Landon, are funny sometimes but annoying mostly...
I think they're women, cuz they won't talk much about sexism...
And seem to get quite angry to when I say chicks are the weaker sex...
Ya know?
Check it out...HeHe. ;)
The Noonans I knew up here were older neighbors who would be in their 70s cuz Dan Noonan died when he was 75 a year or so ago in GA.Dan had an account on Facebook and I see he did music down in GA where he moved.He was the oldest of 3 brothers and one sister. Noonan is a common Irish name and the one in Fitzgerald maybe isn't related to the family here.
I knew of Dans death on a site called Tiorunda stories that mentioned his death and where he lived in GA.I will try to look back and find his obit showing what town and if he had kids or grandkids there.
Samuel

United States

#23460 Apr 2, 2014
NAAWP wrote:
<quoted text>Well l\ligger, as I suspected, fake address from a l\ligger coward talking l\ligger jive. You have my phone number redbone and you won't call, so here's my address monkey boy: 514 Forest Road, Fayetteville, NC. Stop by anytime to pick up your l\ligger noose oak tree necktie. I also have a couple of l\ligger bear traps baited with 40 ounce Schlitz Malt Liquor Bulls.
Mary your mamma or your sister ?
OMTE

Byron, GA

#23461 Apr 2, 2014
NAAWP wrote:
<quoted text>Well l\ligger, as I suspected, fake address from a l\ligger coward talking l\ligger jive. You have my phone number redbone and you won't call, so here's my address monkey boy: 514 Forest Road, Fayetteville, NC. Stop by anytime to pick up your l\ligger noose oak tree necktie. I also have a couple of l\ligger bear traps baited with 40 ounce Schlitz Malt Liquor Bulls.
I didn't give ya a fake address, pussie...
That's IS my physical address, but they closed the post-office here, so it changed my mailing address..
If you would like that, it's: 111 Jeff Davis Park Rd. Ocilla, Ga 31774...
And HELLO...
I'm WHITE!!!!
I thought I made that clear...
And I don't drink at all, so you might want to change your bait to reefer...
I might would come then...
And Nah, I ain't wastin my gas or callin ya, so a pussie like you can the police on me ...
You come to me sissy...
Or I tell you what...
I'll meet you in Atlanta....
Cool?
I live three hours from there...
OMTE

Byron, GA

#23462 Apr 2, 2014
Kinky Fiebelkorn wrote:
<quoted text>
The Noonans I knew up here were older neighbors who would be in their 70s cuz Dan Noonan died when he was 75 a year or so ago in GA.Dan had an account on Facebook and I see he did music down in GA where he moved.He was the oldest of 3 brothers and one sister. Noonan is a common Irish name and the one in Fitzgerald maybe isn't related to the family here.
I knew of Dans death on a site called Tiorunda stories that mentioned his death and where he lived in GA.I will try to look back and find his obit showing what town and if he had kids or grandkids there.
I think the chick/dude in Fizgerald, going by the name "Danny Noonan" is usin the alias of the character off the show "Caddyshack"...
Whoever they are, they think it's cute...
I don't think their name is really "Danny Noonan"...
*just sayin*
Kinky Fiebelkorn

Buffalo, NY

#23463 Apr 2, 2014
OMTE wrote:
<quoted text>Fitzgerald is my hometown, and Danny Noonan is a racist clown that I have been tryin to find out who he/she is, for years now...
But they're scarry crackas, so I have been unsuccessful thus far
Him and his/her other buddy, Farrell Landon, are funny sometimes but annoying mostly...
I think they're women, cuz they won't talk much about sexism...
And seem to get quite angry to when I say chicks are the weaker sex...
Ya know?
Check it out...HeHe. ;)
That Danny Noonan most likely isnt realted to the Noonans I knew. In white page search, it shows a Daniel Russell Noonan living in Cleveland GA and prior to that, Buford and Dawsonville GA.and Brinybreeze FL.
He must have been like his brother, Don, who must have lived in 30 different places in his life before he died.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Springboro Discussions

Title Updated Last By Comments
Oakwood Swimmer Brock Turner (May '15) 2 hr Tantor 12
New film in Dayton 3 hr willmac235brn 1
Will Lester Holt deliver a thunderbolt? 15 hr Leon Harrison 1
D.P.&L. Sucks! 18 hr Not a Fan of Leon... 7
Do you have to pound and peck on the keys? 18 hr Not a Fan of Leon... 2
Baby bump on gabrielle enright Sun Waynedale 3
DENNIS GANNON "VOTE NO ON LEVIES" -- Fairborn s... (Mar '11) Sun Waynedale 7

Springboro Jobs

More from around the web

Personal Finance

Springboro Mortgages