jays ex girl friend

Elkins, WV

#1 Aug 29, 2012
I need to get in touch with him. We have a child together and he needs to know. Any help?
samantha

Charleston, WV

#2 Aug 31, 2012
Yes.. i can help, because i know who you are and im the only person who has kids with him. LMFAO ! oh yeah and this is coming from sissonville . not elkins, wv.
wrong skank

Elkins, WV

#3 Sep 3, 2012
samantha wrote:
Yes.. i can help, because i know who you are and im the only person who has kids with him. LMFAO ! oh yeah and this is coming from sissonville . not elkins, wv.
I have been with him and you should know it by now! Leave me alone, I asked to find Jay not you! You will find out soon enough who I am and now I know where he is. Thank You! Support is all I want!
wrong skank

Elkins, WV

#4 Sep 3, 2012
I know he told me you are a pill head,Hmmm...Go figure why he was with me! Not because of pills!
wrong skank

Elkins, WV

#5 Sep 4, 2012
I am the one who called cps on you, Jay will be with me when he finds out about our son.
Get some dignity

Dunbar, WV

#6 Sep 4, 2012
wrong skank wrote:
I am the one who called cps on you, Jay will be with me when he finds out about our son.
You need to get some dignity. Why would you want to steal another woman's man? If you have to trap him by having a son with him then you need to think about how pathetic that is.
wrong

Elkins, WV

#7 Sep 4, 2012
I did not trap him, he strapped me with another one of his kids! And he needs to man-up
Lmao

Charleston, WV

#8 Sep 29, 2012
well then come bring it to court because we both already know who this is, you are a very pathetic drunk excuse for a mother. we all know its you, not no baby mama ... get a life you alcoholic skank.
me bitches

Charleston, WV

#9 Oct 3, 2013
Sorry to all that wants jay i have him now!!! Not the bitch that wished they had a kid and not the bitch that has 2 beautiful girls with him. And they love me more than there own so called mother. Hes MINE not yalls!!! Lol
freddy

Brooklyn, NY

#10 Nov 18, 2013
He's around

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Sissonville Discussions

Title Updated Last By Comments
Carri no Eyebrows 22 min eyebrows yo 2
Jeff Haynes 1 hr ladybug on a limb 3
Tara Dively 23 hr snickers 2
News Nine arrested in stolen ATV plot (Sep '12) Sat lol 315
More from around the web

Sissonville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Sissonville Mortgages