Is the LMPD, Good or Bad ?

Created by Guy on Jan 3, 2013

75 votes

Click on an option to vote

Good

Bad

Stupid

Lexington, KY

#41 Jan 18, 2013
Wat is the matta w/ u ? And y u gotta pile onto an avalanche of hatred ?
John Masters

Louisville, KY

#43 Jan 30, 2013
&fe ature=player_embedded

It's called Wolf Pack'N, in San Francisco, which is com'n to a city near u.

http://hiphopandpolitics.wordpress.com/2013/0...

Arkansas town already under martial law: http://www.salon.com/2013/01/29/arkansas_town...
Uncle Tom

Lexington, KY

#44 Feb 11, 2013
It's overwhelming! People hate my heroes! Why? Wat did the police do that was so wrong?
rick

Louisville, KY

#45 Feb 18, 2013
I love Men, and the only way I know how to talk to folks, is to break their will.
-Masters-

Louisville, KY

#46 Feb 18, 2013
Hey, that's like a pedophile rapist.
rick

Louisville, KY

#47 Feb 18, 2013
Yup.
-Masters-

Louisville, KY

#48 Feb 18, 2013
U should b castrated, u nasty mofo'er.
John Masters

Louisville, KY

#49 Feb 25, 2013
Joel Casse and Aaron Browning are both viper squad KKKowards. Why you two such btches?
Observation

Louisville, KY

#50 Feb 25, 2013
If those cops did see you alone and they were off duty, you would never be found. Oh if wishes would come true.
ha ha ha

Louisville, KY

#51 Feb 27, 2013
John Masters wrote:
Joel Casse and Aaron Browning are both viper squad KKKowards. Why you two such btches?
I made sure to forward this to LMPD. Hopefully they will finally take you off the streets so you won't be such a danger to yourself and the community, psyco.
John Masters

Louisville, KY

#52 Mar 4, 2013
Observation wrote:
If those cops did see you alone and they were off duty, you would never be found. Oh if wishes would come true.
I hate you. Die u pos
couchburner

Louisville, KY

#53 Apr 20, 2013
LMPD is HIV, HPV, Nazi Germany, Military Industry, TNT, Democracy
Mayor Fischer

Louisville, KY

#54 May 7, 2013
68% thinks cops are bad. That's b/c they are. They'll attack u in ur own backyard. They jump u, when no citizen jumps u.
couchburner

Louisville, KY

#55 May 12, 2013
John Masters wrote:
Joel Casse and Aaron Browning are both viper squad KKKowards. Why you two such btches?


lol... that's what i get... for liv'n amongst morons... yall realize this aint me... rite ?

“I got my ass beat by the cops”

Since: Feb 13

Gallitin co, Ky

#56 May 14, 2013
couchburner wrote:
<quoted text>
lol... that's what i get... for liv'n amongst morons... yall realize this aint me... rite ?
yeah it is, liar. Why you gotta lie imposta?
couchburner

Louisville, KY

#57 May 14, 2013
exactly my point
couchburner

Louisville, KY

#58 Jun 4, 2013
Wow. 70% say cops are bad. I wonder why some folks feel like they are protected... maybe they are protected, and others are not? That's why they like the injustice system ?
Johnathan Masters

Louisville, KY

#59 Aug 11, 2013
It's overwhelming. 70% of Louisville topix users say the LMPD are bad.

“I got my ass beat by the cops”

Since: Feb 13

Gallitin co, Ky

#60 Sep 5, 2013
Johnathan Masters wrote:
It's overwhelming. 70% of Louisville topix users say the LMPD are bad.
70% of Louisville topix users say I got a big crooked nose too yo. What up wit dat? Yall like my cool shower hat? It's what I like to wear after I get the pizz beat out of me by the cops yo
Scarecrow

Louisville, KY

#61 Sep 5, 2013
Hey anonymous user... does it turn you on as much as it turns me on, to hurt other people?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Simpsonville Discussions

Title Updated Last By Comments
Married cheating women of Shelbyville or surrou... 3 hr chet 12
worst ghetto in Louisville (Dec '10) 4 hr Jeff Davis 60
Sherry Scrogham 7 hr Sherry Scrogham 21
Frances... 7 hr damn 7
What time can inmates make calls from Louisvill... (Jul '14) 18 hr PsT 10
Baltimore can just disappear 18 hr hello 1
cts russell halfway house barbara strahm on com... (May '11) 22 hr jeffrey7754 132
More from around the web

Simpsonville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]