First Prev
of 3
Next Last
tbb

Harrodsburg, KY

#1 May 17, 2010
does anyone know where i can reach mike hawkins? i think he married to a chick named becky?
tbb

Harrodsburg, KY

#2 May 17, 2010
PLZ HELP ME I WANT HIM SO BAD HE IS EXTREMELY SEXY
meeeeeeeeeeeee

Harrodsburg, KY

#4 May 18, 2010
i want u mike if u see this
lmao

Harrodsburg, KY

#5 May 31, 2010
looking for mike plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zz
help me

Harrodsburg, KY

#6 Jun 6, 2010
is mike hawkins the one who lives behind kroger still married to becky? just curois i want him so bad
No Way

AOL

#7 Jun 23, 2010
Last I heard, he was still married and lived in bagdad.
idk

Harrodsburg, KY

#8 Jul 5, 2010
No Way wrote:
Last I heard, he was still married and lived in bagdad.
need an address or something number i am so effectuated with him
where r u

Harrodsburg, KY

#9 Aug 6, 2010
i want u
Annon

Louisville, KY

#10 Aug 20, 2010
I know mike, and yes he is still married to becky who is a GREAT girl so, if you want to give me your name and number I will give it to him, but I wouldn't hold your breath.
lol

Richmond, KY

#11 Aug 20, 2010
how bout u give me his number
Confused

Louisville, KY

#12 Aug 20, 2010
haha....dream on. Want his wife's?
yes

Richmond, KY

#13 Aug 20, 2010
yes sure i do
Confused

Louisville, KY

#14 Aug 20, 2010
Ok send me ur email address and I will email it to you.
LOOKIN

Harrodsburg, KY

#15 Sep 20, 2010
I WANT U MIKE
MIKE

Salem, IN

#16 Sep 28, 2010
LOOKIN wrote:
I WANT U MIKE
well dream on cause I'm in love with Becky forever N always
TooFunny

Shelbyville, KY

#17 Oct 2, 2010
This shit is comical, I'm laughing so hard I;m gonna piss my pants. Mike Hawkins? Sexy? Really???? LMAO, go get her Mike, you have a stalker!:)
Oh by the way, feed Becky a sandwich or something, being 5'2" and 70 lbs. is pretty dang gross. Smoke crack much?????
lol

Salem, IN

#18 Oct 2, 2010
TooFunny wrote:
This shit is comical, I'm laughing so hard I;m gonna piss my pants. Mike Hawkins? Sexy? Really???? LMAO, go get her Mike, you have a stalker!:)
Oh by the way, feed Becky a sandwich or something, being 5'2" and 70 lbs. is pretty dang gross. Smoke crack much?????
don't hate on her cause she's small plus she's 110 lbs NOT 70 lbs you guys don't have nothing better to do (((GET A LIFE 4REAL))) Mike & Becky are great people you are just pissed cause they in love and living life up, so eat it up
funny

United States

#19 May 8, 2012
thats funny mikes a fat ass who needs to not eat and beckys a lil crack smoking baby killer! someone call CPS!
keepitreal

United States

#20 May 10, 2012
Wow... That's harsh
KnowyourFacts

Barnesville, OH

#21 May 15, 2012
First of all Mike & Becky are both wonderful people! & Bringing my baby nephew thats passed into this is bullshit! You have no right & need to learn to get the truth,& Saying shit like this is disrespectful! I wouldnt even wish the worst on your low lying ass, because this family is strong & has more values than that! If you have a problem a webpage IS NOT the place to post it, GROW SOME & come say it to one of us!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Shelbyville Discussions

Title Updated Last By Comments
Denise Woods 1 hr Kevin 3
Amy Jamison? (Jul '13) 1 hr Shuttup 4
anyone know teresa martinez (Jun '12) 2 hr carla 14
Billy Jeffries 4 hr storming white cloud 5
where are the prostitutes in shelbyville? 4 hr Lol 2
our lil town shittyville, was once Shelbyville 4 hr Stephanie 7
looking for a male boxer to breed with my female 7 hr ashley 20
More from around the web

Shelbyville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]