sam stover and erika brown

sam stover and erika brown

Posted in the Shady Spring Forum

inquisitive minds

Oak Hill, WV

#1 Nov 27, 2010
what do yall think of this dynamic duo?
yeah

Oak Hill, WV

#2 Nov 27, 2010
i personally think that its a weird friendship all together
sam is a partier, alcoholic, who does not give a crap about anyone.
erica is the opposite of a partier and cares to much about every one.
i dont see how they put up with each other
1 post removed
cubis2

Mount Hope, WV

#4 Nov 29, 2010
I love Erica and Sam!
Yeah Sam doesn't care to much but why should she?
I praise Erica for being so nice to everyone, i wish i could be like that!
Weird friendship???Obviously its not to weird considering they havent fallen apart yet, They both make up for each others down falls.
&& I love them both!
1 post removed
Trace

Mount Hope, WV

#6 Nov 30, 2010
Well, I think there is so much more out there in the world to think or question, then the friendship of two people! I know these two girls and they are sweet people, they both work jobs, and play softball together! I mean, they have their faults, we all do, but to question why two peps are friends is just random! Can you tell me why buzz and woody are friends???? Lol!
bigen

Oak Hill, WV

#7 Dec 3, 2010
i would do them both at the same time.
yuck

United States

#8 Dec 3, 2010
Ugh, both chunky & erikas pale.
ray ray

Huntington, WV

#9 Dec 6, 2010
omg... erica brown.. samantha stover.... crazzy bitches. and i love their dynamic duo. ill beat yo ass.
eriCa

Waynesboro, VA

#10 Dec 8, 2010
uhm, yeah im pale, im not black, and i happen to be a ginger kid.... uhm neither of us is fat, its not physcally possible to do us both at the same time, unless your physcally f*cked up. and oh yeah YOU ARE SPELLING MY DAM*N NAME WRONG.. but awww thanks for thinking of us.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Shady Spring Discussions

Title Updated Last By Comments
Transgender vs real woman 41 min son of sam 2
Horrible neighbors 52 min Chester 3
Drop A Word, Add A Word (Dec '10) 3 hr honeymylove 6,618
Create your own Forum (Jun '15) 4 hr loan 1,337
Outback steakhouse 4 hr Alien 18
Those Fine Veterans 5 hr Alien 10
global warming is here (Jan '14) 15 hr Porch Honkey the ... 452
More from around the web

Personal Finance

Shady Spring Mortgages