Rhonda Hucks on N. Main

Rhonda Hucks on N. Main

Posted in the Sesser Forum

First Prev
of 3
Next Last
mnm

United States

#1 Dec 5, 2012
She is really cute anybody know if she taken
Rhonda

Herrin, IL

#2 Dec 6, 2012
Im single, who are you? Come in and talk to me :D
im a good dude

Harrisburg, IL

#3 Dec 6, 2012
Sorry but, you're hot and you work at HUCKS?
to funny

Herrin, IL

#4 Dec 11, 2012
please she is NOT hot..has 2 kids with 2 different daddy's and from what I hear her ex has the oldest most of the time and he isnt even the kids dad..she is to busy chasing after guys to be a mom..nasty hoe from way back!
Roberta

Marshfield, MO

#5 Dec 12, 2012
to funny wrote:
please she is NOT hot..has 2 kids with 2 different daddy's and from what I hear her ex has the oldest most of the time and he isnt even the kids dad..she is to busy chasing after guys to be a mom..nasty hoe from way back!
Well it said 'cute' anyway. Two kids from two dads isn't uncommon at all anymore. She's a great mom and far from being a "nasty hoe"; she doesn't even date because all she does is work & take care of kids....and that's not just "what I've heard" it's what I know firsthand.
to funny

Herrin, IL

#6 Dec 12, 2012
Roberta wrote:
<quoted text>
Well it said 'cute' anyway. Two kids from two dads isn't uncommon at all anymore. She's a great mom and far from being a "nasty hoe"; she doesn't even date because all she does is work & take care of kids....and that's not just "what I've heard" it's what I know firsthand.
Well let me rephrase that..2 kids from 2 different dads that have never laid eyes on either one..and the oldest one she never has...I heard her tell some guy at hucks that she hadnt had her daughter in over 2 weeks..hmm that sounds like a great mom ...and if she isnt a nasty hoe then why is she always hitting on guys..she tried to get my friend to let her move in with him because she was homeless..trying to get a free ride off of him just like she did her ex..using your kids for your on personal gain doesnt make you a good mom..sure she works but doesnt spend the money on a place for them to live....I think the word you were looking for is a freeloader!
Lol

Brighton, MO

#7 Dec 12, 2012
Somebody's jealous, but then again that's everybody that posts negative crap on this site. Don't worry no one takes this sh*t seriously. Everyone knows it a bunch of jealous girls on this site. That's why most of the crap on here is about young single girls.
to funny

Herrin, IL

#8 Dec 12, 2012
Lol wrote:
Somebody's jealous, but then again that's everybody that posts negative crap on this site. Don't worry no one takes this sh*t seriously. Everyone knows it a bunch of jealous girls on this site. That's why most of the crap on here is about young single girls.
lol being I'm a male I can say that I'm not jealous of her but thats what other women say when they think another women is talking trash about them..they must be jealous. I dont know what else you would call a female who gives a blow job to a guy in the back of Hucks's on his lunch break other than a hoe. I know this for a fact because I work with a guy who she gave it to..he came back and told us all and showed us the text message that she sent him about it. Word to the wise if you want to be treated like a lady then dont act like a hoe..just saying
Mo peace

United States

#9 Dec 13, 2012
Everyone is so rude! Everyone has problems worry about yourself. Make your life better.
DJA

Herrin, IL

#10 Dec 13, 2012
Hey to funny your name GOD???? Lay off Rhonda!!!! I am betting since you hide behind a name that isn't yours that you got a few skeltons in your closet.... I am pretty sure that what Rhonda does on her off time and I am sure it was her off time since your post said lunch hour is really none of your business.... She works hard and she does take good care of her kids. See I work in the town she lives in and she never comes in without her kids (both of them) and I see them about everyday... See this is what is wrong with small town people they gotta be sicking their nose in everyone elses business. Not really sure why could be their lives are so miserable they want company or they are hiding behind an act they did that they don't want brought to light either way it is wrong! So unless your name is GOD why don't you lay off a woman trying to make it in this world? At least she is working and not living off the government! oh and Just saying ( stupidest saying I have ever heard)
the real Rhonda

United States

#11 Dec 14, 2012
Ok so what if I gave a guy I had been seeing for two months a blow job on his lunch hour? Since you're a man I'm assuming your wife or girlfriend wouldn't do that for you. Sorry bout your luck and if it makes me a hoe then ok I'm a hoe. I've had sex with one person in over two years, as a matter of fact, before I had sex with the man I gave a blow job to on his lunch hour it had been twenty three months since I slept with anybody. And as far as my kids are concerned they are both happy and healthy and well taken care of. Terry is Sydney's dad, maybe not her sperm donor but that just shows that he is a better man than most. Ask him about me taking advantage of him, he has done a lot for me and my kids as I have done a lot for him and his kids. Why not mouth the males (not men) that got me pregnant I told them I was pregnant and guess what never heard from either one of them again. And no I was going to chase after them, it's not my style, I am very comfortable sleeping "at night" my conscience is clear. I could have my own place it would be down in the housing and I could draw a link card every month but I don't you don't pay my way in life so just shut up. Thanks that will be all
hmmm

Herrin, IL

#12 Dec 14, 2012
Is it just coincidental that the person starting this thread & "the real Rhonda" both show Saluda, SC on the location? Interesting....

I think people post about themselves pretending to be someone else to see what people have to say about them & then get their panties in a wad when it's not good. Just something I've noticed on here lately. SMH
CitiSin

Johnston City, IL

#13 Dec 14, 2012
hmmm wrote:
Is it just coincidental that the person starting this thread & "the real Rhonda" both show Saluda, SC on the location? Interesting....
I think people post about themselves pretending to be someone else to see what people have to say about them & then get their panties in a wad when it's not good. Just something I've noticed on here lately. SMH
Well then you must be hmmm and to funny. Learn how the internet works and how this site locates IP hits for posts. The locations shown are regional and show an area connection point not the actual location of any specific person.
hmmm

Herrin, IL

#14 Dec 14, 2012
I'm not "to funny" because I know it would be "too funny", a$$wipe. I KNOW how the internet works very well thank you. I guess you could be "to funny", "Rhonda", "I'm a good dude & "hmmm" as well then. Wouldn't surprise me if you were all the others. People like to talk to themselves I think.

I didn't mean that's where the person actually was & I never said that. I just found it coincidental that it was pinging from the same location. I was dumbing it down for the idiots like yourself. Guess it didn't help you any so learn to read..
iseedumbppl

Du Quoin, IL

#15 Dec 15, 2012
<< Thats all!! lmao.
ohyeah

United States

#16 Dec 16, 2012
damn wish I could get a bj on lunch hour.....fml
ohyeah

United States

#17 Dec 16, 2012
I wanna motorboat the real rhonda....
laura zinzer

United States

#19 Dec 19, 2012
I know her and this is a lot of shit whar people are saying
Twin Joker

United States

#20 Dec 19, 2012
What does this Ronda look like?
coco

United States

#21 Dec 19, 2012
to funny wrote:
please she is NOT hot..has 2 kids with 2 different daddy's and from what I hear her ex has the oldest most of the time and he isnt even the kids dad..she is to busy chasing after guys to be a mom..nasty hoe from way back!
I know her a.d she no hoe

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Sesser Discussions

Title Updated Last By Comments
Chris Russell 34 min whoknows 1
Tina Bauman 15 hr The-do 7
Colby with a rude awakening? (Jun '14) May 22 Clueless 9
cheating wives May 16 brown eye girl 4
Rodney Bailey...need info on him anyone know him? (Jul '15) May 16 Southwillriseagain 3
The millers (Jun '15) May 14 Shaton 2
Debbie Allen May 13 Just wondering 1
More from around the web

Personal Finance

Sesser Mortgages