Cute bad girls
I want sum

Lenexa, KS

#1 Feb 6, 2013
Just wandering if there are any girls in the Sesser are that are DTF....you dont have to be a perfect ten or even eight, lol and please be over 20 years old...
Courtenay

Carmi, IL

#2 Feb 6, 2013
Mmm if you want those you don't have to try hard kinda girls you better lower it to more like a 2 or 3. maybe a 4 but i'd be expecting to piss razors for a while.
I want sum

Saint Louis, MO

#3 Feb 7, 2013
Why hello, Courtenay:)
curious

United States

#4 Feb 11, 2013
maybe u married
I want sum

Saint Louis, MO

#5 Feb 11, 2013
Nope, not anymore:)
curious

United States

#6 Feb 12, 2013
not interested then...
Legion

Golconda, IL

#7 Feb 12, 2013
HA!^
I want sum

Saint Louis, MO

#8 Feb 12, 2013
Haha, your a home wrecker ho!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Sesser Discussions

Title Updated Last By Comments
Sexiest men in Christopher? (Aug '11) 5 min Giggles 96
Amanda Bethune 3 hr Lol 28
crystal dawn bartlett??? 6 hr lmao 7
Bankrupt Donald made secret deal with Putin 7 hr Threadman 1
Amy brown 7 hr Jaded ex 3
Andy Poole 8 hr He is a doe dick 7
carol wiggins 10 hr for real 15

Sesser Jobs

More from around the web

Personal Finance

Sesser Mortgages