b_rad_s real pic
First Prev
of 3
Next Last
Searcy Paparazzi

United States

#1 Feb 25, 2013
In 15 minutes!
Only an apology will stop me!

“NSA”

Since: Jul 10

Location hidden

#2 Feb 25, 2013
Was it the catfish thing?? Lmmfao

“once was blind”

Since: Jul 10

now I see

#3 Feb 25, 2013
You got 5 min.:)

“once was blind”

Since: Jul 10

now I see

#4 Feb 25, 2013
One minute...
Searcy Paparazzi

United States

#5 Feb 25, 2013
b_rad_ wrote:
Was it the catfish thing?? Lmmfao
is this an apology? It don't look like one!
5 minutes to go!

“NSA”

Since: Jul 10

Location hidden

#6 Feb 25, 2013
Well hell no it's not an apology!! Lol
Searcy Paparazzi

United States

#8 Feb 25, 2013
Due to Technical Difficulties b rads real pic is going to be delayed 10 minutes.
A second chance for you b rad! Apologize or else!

“NSA”

Since: Jul 10

Location hidden

#9 Feb 25, 2013
Ughhhhh it's the bald head possum raping weirdo again!! This is slander or libel or something!! I'll sic my lawyers on you!! I have purdy hair dammit!! I said!!

“I'm your Huckleberry...”

Since: May 12

I'm right here...

#10 Feb 25, 2013
2 more minutes to go.....
Searcy Paparazzi

United States

#13 Feb 25, 2013
Don't make me remove the mask b rad! Apologize!
10 minutes

“once was blind”

Since: Jul 10

now I see

#14 Feb 25, 2013
Lovely couple. Anybody know them?
Searcy Paparazzi

United States

#15 Feb 25, 2013
I CANT DO IT!
FROG

Oklahoma City, OK

#16 Feb 25, 2013
Girl kinda cute, he looks like he been at the paintball camp !! L
Normal Regular Girl

United States

#17 Feb 25, 2013
Why are you not SHIVERING OUT OF YOUR UNDERWEAR?
I GOT YOU!

“once was blind”

Since: Jul 10

now I see

#18 Feb 25, 2013
Why not? It's temporary and you can set it for one minute. You got no guts. NO GUTS!!!! Always a let down on the follow through. You're no daisy. No daisy at all. Oh wait, yes you are. And Brandi and Tabi and etc. I'm not Lisa, my name is Julie. My eyes are not blue but mine won't leave you...

http://www.topix.com/forum/city/searcy-ar/TVD...
Normal Regular Girl

United States

#19 Feb 25, 2013
YOUFUCKERSHAVEMADEAFOOLOUT OF ME FOR THE LAST TIME!
I'M ANGRY NOW!!!

Since: Jan 12

Location hidden

#20 Feb 25, 2013
Lmao this is ridiculous!

“I'm your Huckleberry...”

Since: May 12

I'm right here...

#21 Feb 25, 2013
Yeah, Gotta, it is.
You ever get your 'problem' figured out or are ya still confused about the whole thing?

Since: Jan 12

Location hidden

#22 Feb 26, 2013
Super_Chick_ wrote:
Yeah, Gotta, it is.
You ever get your 'problem' figured out or are ya still confused about the whole thing?
Lol I fixed it:)
Normal Regular Girl

United States

#23 Feb 26, 2013
The subtle relation between insight,Tonya and b rad! I am connecting the DOTS! gotta is wedged in there too. Each using eachothers words in paraphrase. A close knit TRIO+(1) or perhaps they all share the same mind!
I know my pic of the pretty lady was in FACT "insight" and coincidentally the handsome man 's name really is Brad!?! From Searcy!! More than a coincidence I'd have to conclude.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Searcy Discussions

Title Updated Last By Comments
John Blake/Superchick? 23 min b_rad_ 16
car chase in Judsonia??? 34 min Friends Project 13
/keep a word drop a word/ (Oct '11) 36 min Friends Project 12,202
Batting Cages in Searcy (Mar '13) 2 hr Super_Chick_ 17
everybody 4 hr guest 11
Glidewell Toyota (Aug '12) 6 hr guest 27
Billy Rouse and Alicia Munoz 7 hr BRANDY WARD 27
More from around the web

Personal Finance

Searcy Mortgages